Lediga jobb som Inköps- och orderassistenter i Borlänge

Se lediga jobb som Inköps- och orderassistenter i Borlänge. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Borlänge som finns hos arbetsgivaren.

Beställningsmottagare till vår beställningscentral, Borlänge

Ansök    Jun 27    REGION DALARNA    Beställningskontorist
Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart Dalarna med utvecklingskraft i länets alla delar. Vill du vara med och göra skillnad i människors vardag? Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad beställningsmottagare till vårt team. Som beställningsmottagare är du en viktig länk mellan resenärer och kollektivtrafiken. Du tar emot bokningar och förfrågningar via telefon och digit... Visa mer
Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart Dalarna med utvecklingskraft i länets alla delar.

Vill du vara med och göra skillnad i människors vardag? Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad beställningsmottagare till vårt team.
Som beställningsmottagare är du en viktig länk mellan resenärer och kollektivtrafiken. Du tar emot bokningar och förfrågningar via telefon och digitala system, och säkerställer att varje resa planeras och genomförs på ett tryggt och effektivt sätt. Arbetet sker i nära samarbete med trafikledare, förare och andra kollegor inom organisationen.


Beställningsmottagare till vår beställningscentral, Borlänge

Arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter:
Ta emot och registrera resebokningar i våra system
Hantera telefon, mejl och fax
Informera resenärer om tider, färdsätt och eventuella förändringar
Hantera avbokningar och ombokningar
Ge god service till alla resenärer
Samarbeta med trafikledning och andra enheter för att säkerställa korrekta bokningar

Vi söker dig som:
Har erfarenhet av kundservice, gärna inom transport, vård eller liknande
Är lyhörd, lösningsorienterad och trivs med att prata i telefon
Har god datorvana och kan snabbt sätta dig in i nya system
Har ett lugnt och professionellt förhållningssätt även i stressiga situationer
Har god kunskap om Dalarnas geografi

Vi erbjuder:
Ett meningsfullt arbete där du bidrar till att människor kommer till arbete, skola, vård och fritidsaktiviteter
Trevliga kollegor och en inkluderande arbetsmiljö

Annonseringen avser två tillsvidaretjänster och två vikariat.

Övrig information
Kvalifikationer

Krav för tjänsten:
Minst gymnasieutbildning, eller annan utbildning som arbetsgivaren finner likvärdig.
Tidigare erfarenhet av att ha arbetat som telefonoperatör inom liknande verksamhet.
Mycket god telefon- och datorvana.
Behärskar svenska flytande i tal och skrift. Andra språk är meriterande.

Ansökan

Har du skyddade personuppgifter? Ansök inte via systemet. Kontakta istället rekryterande chef direkt.
Vi använder främst mail (från mejladress: [email protected]) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss.
Om du är eller tidigare har varit anställd i Region (Landstinget) Dalarna kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning.
Läs mer om Region Dalarna, vår värdegrund, arbetsmiljö och förmåner, samt vilka kontroller som görs innan anställning: Jobba med oss - Region Dalarna
Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag.

Fackliga kontaktuppgifter
Fackförbund - Region Dalarna Visa mindre

Erfaren administratör/orderläggare för uppdrag i Gustafs

Ansök    Apr 29    Manpower AB    Ordermottagare
Är du en administrativ stjärna som söker nya utmaningar? Vill du vara en del av ett växande företag där din noggrannhet och drivkraft verkligen gör skillnad? Då har vi den perfekta möjligheten för dig! Vi söker en erfaren administratör på 50% för konsultuppdrag hos Isoflex AB i Gustafs, utanför Borlänge, med start omgående Isoflex AB tillverkar det isoleringsmaterialet "Moniflex" som används för isolering av tågvagnar. Företaget har sitt huvudkontor och t... Visa mer
Är du en administrativ stjärna som söker nya utmaningar? Vill du vara en del av ett växande företag där din noggrannhet och drivkraft verkligen gör skillnad? Då har vi den perfekta möjligheten för dig! Vi söker en erfaren administratör på 50% för konsultuppdrag hos Isoflex AB i Gustafs, utanför Borlänge, med start omgående

Isoflex AB tillverkar det isoleringsmaterialet "Moniflex" som används för isolering av tågvagnar. Företaget har sitt huvudkontor och tillverkningsanläggningar i Gustafs, utanför Borlänge i Dalarna. Företaget grundades 1949, men produkten utvecklades redan på 1930-talet. Moniflex är känt för sin förmåga att hantera kondens och god värmeisolering, och används fortfarande för isolering av tågvagnar och genomskinlig isolering

Isoflex

Om uppdraget

Detta är ett konsultuppdrag och du blir anställd av Manpower AB och uthyrd till kund.

Start omgående, du behöver vara tillgänglig inom en månad.

Varaktighet 6 månader med stor möjlighet till förlängning.

Vi söker dig som vill arbeta 50% i dagsläget, men vid eventuellt utökat behov kan tänka dig att arbeta i större utsträckning.

Arbetsuppgifter:

* Orderläggning
* Fakturering
* Kundkontakt
* Diverse kontorsuppgifter
* Ekonomiuppgifter kan förekomma
* Transport- och logistikadministration
* Arbete i både Isoflex's och deras kunders system

Krav:

* God systemvana, gärna i Pyramid.
* Flytande svenska och engelska, då flertalet av Isoflex's kunder är internationella
* Erfarenhet av administrativa uppgifter

Meriterande:

* Kunskaper i tyska
* Ekonomibakgrun





Vad erbjuder Manpower?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.

Intervjuer och urval sker löpande så skicka in din ansökan idag.

Vi tar inte emot några ansökningar via mail utan du söker via länken i annonsen.

Vid frågor kontakta konsultchef Sandra Andersson 023-705544. Visa mindre

Timvikarier till beställningscentralen

Ansök    Sep 3    REGION DALARNA    Beställningskontorist
Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart Dalarna med utvecklingskraft i länets alla delar. Från 1 januari 2018 är Dalatrafik en förvaltning i Region Dalarna. Vi ansvarar för planering, drift, trafikadministration och att handlägga myndighetsfrågor som rör kollektivtrafiken i Dalarna. Nu söker vi timvikarier till vår beställningsmottagning. Timvikarier till beställningscen... Visa mer
Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart Dalarna med utvecklingskraft i länets alla delar.

Från 1 januari 2018 är Dalatrafik en förvaltning i Region Dalarna. Vi ansvarar för planering, drift, trafikadministration och att handlägga myndighetsfrågor som rör kollektivtrafiken i Dalarna.
Nu söker vi timvikarier till vår beställningsmottagning.


Timvikarier till beställningscentralen

Arbetsuppgifter

Huvudsakliga arbetsuppgifter för beställningsmottagare är att via telefon och mail, ta emot bokning, ändring och avbokning av resor i service- och linje- trafik och informera våra kunder om dom olika resmöjligheter som finns. Du skall efter intern utbildning ha en hög kompetens avseende de olika regelverken inom service- och linjetrafik, legitimering/resetillstånd, trafiksystem och de geografiska förutsättningarna.
I rollen som beställningsmottagare kommer det uppstå pressande situationer där det krävs att man kan behålla lugnet och fokusera på rätt saker. Det är viktigt att visa bra omdöme vid uttalanden, ageranden och besvara samtal på ett positivt och lösningsorienterat sätt. Tjänsten som beställningsmottagare med timanställning är ett omväxlande arbete där man tillfälligt ersätter andra medarbetare på beställningscentralen vid tex sjukdom utbildningar mm.
Arbetstiderna är varierande från tidig morgon till sen kväll samt även helger.
Anställningen görs kvartalsvis med möjlighet till förlängning.
Beställningscentralen är en del av Dalatrafiks trafikcenter. I trafikcenter ingår förutom beställningscentralen även trafikledning, kundservice och trafikövervakning. Vi vill att du som ansöker som timvikarie är öppen för möjligheten att även introduceras på andra delar inom trafikcenter på sikt.
Ta chansen att bli en del av ett fantastiskt team!

Övrig information

Kvalifikationer

Vi vill att du som söker har mycket god data- och telefonvana. Du som söker kan kommunicera mycket bra på svenska i tal och skrift. Du som söker kan även kommunicera bra på engelska i tal, samt har god lokalkännedom i Dalarna.
Meriterande är om du har arbetslivserfarenhet av liknande arbete - där det handlar om kundservice inom upplysning och kommunikation.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett stort engagemang och hög arbetsmoral. Du har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå bra resultat och hålla hög kvalitet i ditt arbete. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Vi tillämpar löpande urval med intervjuer. Tillsättning sker löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansökan

Intervjuer sker löpande under ansökningstiden.
Vi använder främst mail (från mejladress: [email protected]) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss.
Om du är eller tidigare har varit anställd i Region (Landstinget) Dalarna kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning.
Läs mer om Region Dalarna, vår värdegrund, arbetsmiljö och förmåner, samt vilka kontroller som görs innan anställning: Jobba med oss - Region Dalarna
Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag. Visa mindre

Beställningsmottagare (vikariat), Dalatrafik

Ansök    Sep 2    REGION DALARNA    Beställningskontorist
Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart Dalarna med utvecklingskraft i länets alla delar. Från 1 januari 2018 är Dalatrafik en förvaltning i Region Dalarna. Vi ansvarar för planering, drift, trafikadministration och att handlägga myndighetsfrågor som rör kollektivtrafiken i Dalarna. Vi söker nu en vikarie till vår beställningsmottagning. Beställningsmottagare (vikariat),... Visa mer
Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart Dalarna med utvecklingskraft i länets alla delar.

Från 1 januari 2018 är Dalatrafik en förvaltning i Region Dalarna. Vi ansvarar för planering, drift, trafikadministration och att handlägga myndighetsfrågor som rör kollektivtrafiken i Dalarna. Vi söker nu en vikarie till vår beställningsmottagning.


Beställningsmottagare (vikariat), Dalatrafik

Arbetsuppgifter

Huvudsakliga arbetsuppgifter för beställningsmottagare är att via telefon och mail, ta emot bokning, ändring och avbokning av resor i service- och linje- trafik och informera våra kunder om dom olika resmöjligheter som finns. Du skall efter intern utbildning ha en hög kompetens avseende de olika regelverken inom service- och linjetrafik, legitimering/resetillstånd, trafiksystem och de geografiska förutsättningarna.
I rollen som beställningsmottagare kommer det uppstå pressande situationer där det krävs att du kan behålla lugnet. Det är viktigt att visa bra omdöme vid uttalanden, ageranden och besvara samtal på ett positivt och lösningsorienterat sätt. Tjänsten är ett vikariat under 6 månader med eventuell möjlighet till förlängning.

Övrig information

Kvalifikationer

Vi söker dig med mycket god data- och telefonvana. Du kan kommunicera mycket bra på svenska i tal och skrift. Vi ser gärna att du har bra lokalkännedom i Dalarna. Meriterande är om du har arbetslivserfarenhet av liknande arbete - där det handlar om kundservice inom upplysning och kommunikation samt logistik och trafikledning.
Du trivs med att tala i telefon, är social och serviceinriktad. Som person har du ett stort engagemang, hög arbetsmoral, lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå bra resultat och hålla hög kvalitet i ditt arbete. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Ansökan

Intervjuer sker löpande under ansökningstiden.
Vi använder främst mail (från mejladress: [email protected]) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss.
Om du är eller tidigare har varit anställd i Region (Landstinget) Dalarna kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning.
Läs mer om Region Dalarna, vår värdegrund, arbetsmiljö och förmåner, samt vilka kontroller som görs innan anställning: Jobba med oss - Region Dalarna
Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag. Visa mindre

Sem vik - sommarvikarier till trafikcenter

Ansök    Jan 9    REGION DALARNA    Beställningskontorist
Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart Dalarna med utvecklingskraft i länets alla delar. Som regional kollektivtrafikmyndighet ansvarar Region Dalarna för kollektivtrafiken i länet. Vi söker nu sommarvikarier till vårat trafikcenter. I trafikcenter arbetar beställningsmottagare, trafikledare, trafikövervakare samt kundservicemedarbetare. De fyra olika avdelningarna i trafik... Visa mer
Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart Dalarna med utvecklingskraft i länets alla delar.

Som regional kollektivtrafikmyndighet ansvarar Region Dalarna för kollektivtrafiken i länet. Vi söker nu sommarvikarier till vårat trafikcenter. I trafikcenter arbetar beställningsmottagare, trafikledare, trafikövervakare samt kundservicemedarbetare. De fyra olika avdelningarna i trafikcenter sköter driften samt kundservice av Region Dalarnas kollektivtrafik.
Kollektivtrafiken i Dalarna består av två delar, den allmänna kollektivtrafiken och den särskilda kollektivtrafiken. Den allmänna kollektivtrafiken utförs med buss och är öppen för allmänheten. Den särskilda kollektivtrafiken kräver legitimering eller tillstånd och utförs med mindre fordon.


Sem vik - sommarvikarier till trafikcenter

Arbetsuppgifter

Som medarbetare i trafikcenter erbjuds du ett omväxlande arbete där ingen dag är den andra lik. I arbetet på trafikcenter kommer det uppstå olika situationer där det krävs att man kan behålla lugnet och fokusera på rätt saker. Det är viktigt att visa bra omdöme vid uttalanden, ageranden och besvara samtal på ett positivt och lösningsorienterat sätt.
Beställningscentralen och trafikledningen arbetar med den särskilda kollektivtrafiken. Beställningscentralens huvudsakliga arbetsuppgifter är att via telefon och mejl administrera bokningar av resor i särskilda kollektivtrafiken. Trafikledningen planerar sedan ut de bokade resorna på fordon.
Trafikövervakningen övervakar den allmänna kollektivtrafiken. Trafikövervakningen övervakar alla bussarna i Dalarna och säkerställer att trafiken flyter på enligt plan.
Kundservice ansvarar för att hjälpa resenärer med olika frågor och problem som kan uppstå kopplat till kollektivtrafiken. De erbjuder stöd och information om bland annat, biljetter och priser, tidtabeller, förlorade föremål samt klagomål och synpunkter.
Arbetstiderna på beställningscentralen, trafikövervakningen och trafikledningen är varierande från tidig morgon till sen kväll samt även helger. Kundservice arbetar dagtid måndag till fredag.
Uppge i din ansökan vilken del inom trafikcenter som du är intresserad av (Beställningsmottagning, trafikledning, trafikövervakning, kundservice). Är du intresserad av flera avdelningar så meddela även det.

Övrig information

Kvalifikationer

Krav:
har god data- och telefonvana
har mycket god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift
kan kommunicera bra på engelska i tal

Meriterande:
god lokalkännedom i Dalarna
arbetslivserfarenhet av liknande arbete - där det handlar om kundservice inom upplysning, kommunikation, logistik och trafikledning

Som person har du ett stort engagemang, hög arbetsmoral, lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå bra resultat och hålla hög kvalitet i ditt arbete. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Ansökan

Vi använder främst mail (från mejladress: [email protected]) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss.
Om du är eller tidigare har varit anställd i Region (Landstinget) Dalarna kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning.
Läs mer om Region Dalarna, vår värdegrund, arbetsmiljö och förmåner, samt vilka kontroller som görs innan anställning: Jobba med oss - Region Dalarna
Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag.
Intervjuer och tillsättning sker löpande. Vi räknar med att semesterrekryteringen är klar vecka 18. Det innebär att du som är aktuell för anställning kommer att kontaktas innan dess. Läs gärna mer här: Sommarjobb - Region Dalarna. Visa mindre

Vi söker en Säljkoordinator / Orderberedare till Setra i Långshyttan

Utan duktiga människor skulle vi inte vara det vi är idag. Men för att nå vårt mål - att bli Europas ledande träindustri med den tydligaste hållbarhetsprofilen behöver vi ständigt se till att ha medarbetare med rätt profil och kompetens. Är du en ordningssam och noggrann person med ett öga för administration och siffror? Läs då vidare om tjänsten där vi söker en Säljkoordinator/Orderberedare till Setra i Långshyttan.   Om tjänsten I rollen som Säljkoordina... Visa mer
Utan duktiga människor skulle vi inte vara det vi är idag. Men för att nå vårt mål - att bli Europas ledande träindustri med den tydligaste hållbarhetsprofilen behöver vi ständigt se till att ha medarbetare med rätt profil och kompetens. Är du en ordningssam och noggrann person med ett öga för administration och siffror? Läs då vidare om tjänsten där vi söker en Säljkoordinator/Orderberedare till Setra i Långshyttan.
 
Om tjänsten
I rollen som Säljkoordinator/Orderberedare kommer du i huvudsak att jobba med orderläggning, planering och fakturahantering. Du kommer att säkerställa att alla specialbeställningar och kundspecifika krav uppfylls. 
I tjänsten kommer du att delta i säljteammöten och i vissa fall även vid kundmöten om sådana arrangeras. I denna roll finns möjligheten att bidra till utveckling och implementering av nya arbetssätt och system i organisationen. 

 

Din profil
Som person är du noggrann, serviceinriktad och ansvarstagande. För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har en god vana av att strukturera, planera och driva ditt ansvarsområde. Du ser helheter och är en snabb problemlösare - du får saker att hända! Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter av att läsa och tolka ritningar och att du har god data- och systemvana där tidigare arbete i TimberBase eller liknande system är meriterande. Även om självständighet är en förutsättning i rollen så är teamwork och att nå våra mål tillsammans det bästa vi vet. Därför måste du självklart även trivas att arbeta tillsammans med dina nära kollegor och övriga medarbetare. Vi ser gärna att du har ett eget intresse för byggnationer i trä. God kommunikationsförmåga på svenska är ett krav. 
 
Vi erbjuder 
Vi vill ta vara på dina idéer, din erfarenhet och din nyfikenhet. Tillsammans med oss kan du växa i en inspirerande arbetsmiljö som grundar sig i vår filosofi, som vi kallar för Grönsamhet. Den bygger på hållbarhet och våra värderingar – engagemang, nytänkande och ansvar – vilket präglar vårt sätt att göra affärer och hur vi är på jobbet varje dag.
 
Tjänsten är placerad i Långshyttan och du kommer till en början vara anställd hos HR Dalarna med intentionen att det skall övergå i en tillsvidareanställning hos vår samarbetspartner. 
 
Urval och intervjuer kommer att behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Vi rekommenderar därför dig som är intresserad av tjänsten att skicka in din ansökan redan idag! 
 
Varmt välkommen med din ansökan! 


Vi på Setra vill göra affärer som fler än vi tjänar på – våra kunder, naturen och samhället. När en verksamhet är lönsam för alla, kallar vi det för Grönsamhet. Och trä är väldigt grönsamt.

Alla våra produkter har sitt ursprung i ansvarsfullt brukade skogar i några av världens bästa råvaruområden för barrträ. I våra anläggningar förvandlar vi skogsråvaran till klimatvänliga produkter för byggande och boende åt våra kunder runtom i världen.

Vi säljer även bioprodukter såsom bark, flis och spån till kunder inom pappers- och massaindustrin samt till energiframställning.

Vi på Setra strävar efter att ständigt utveckla oss tillsammans med våra kunder. Hos oss kan du jobba inom flera olika områden, både inom produktionen och inom affärsstödjande funktioner som till exempel ekonomi, IT, marknad och kundservice.

Krav:

Körkort:
* B (Personbil) Visa mindre

Kundmottagare sökes!

Ansök    Jan 16    Prowork Göteborg AB    Ordermottagare
Just nu söker vi en driven kundmottagare till en av våra kunder i Borlänge. Vi söker dig som vill kunna forma din egen roll, är initiativtagande och har ett stort intresse för tunga fordon och maskiner.  Du kommer bland annat ha ansvar för inköp, fakturering, godshantering och returer. Rollen innebär att stötta serviceteknikern i att lägga beställningar på delar samt vara ansiktet utåt mot företagets kunder, där du hjälper dem att hitta och beställa rätt ... Visa mer
Just nu söker vi en driven kundmottagare till en av våra kunder i Borlänge. Vi söker dig som vill kunna forma din egen roll, är initiativtagande och har ett stort intresse för tunga fordon och maskiner. 

Du kommer bland annat ha ansvar för inköp, fakturering, godshantering och returer. Rollen innebär att stötta serviceteknikern i att lägga beställningar på delar samt vara ansiktet utåt mot företagets kunder, där du hjälper dem att hitta och beställa rätt reservdelar. 

Vi erbjuder: Goda anställnings- och arbetsvillkor
God gemenskap
En arbetsmiljö där man kan medverka till utveckling och förbättring
En möjlighet att representera ett av världens starkaste varumärken

Din bakgrund och profil:

Dina personliga kvalitéer kommer vara avgörande. Vi söker dig som är initiativtagande, driven, arbetar strukturerat och är självgående. För att vara passande för rollen behöver du även vara en god administratör, vara serviceinriktad och duktig på att kommunicera. Du behöver ha goda kunder i både svenska och engelska, då du kommer kommunicera på båda språken. Har du erfarenhet kring entreprenadmaskiner är det väldigt meriterande. 

Dina främsta ansvarsområden: Fakturering
Godshantering
Kundmottagning och kundservice
Returer
Hantering av arbetsorder
Inköp/Beställningar
Låter detta intressant?
Ansök redan idag genom att skicka in ditt CV via annonsen eller via mail. Urvalet sker löpande. Visa mindre

Funktionskontrollant till Ramirent

Ansök    Maj 29    Adecco Sweden AB    Ordermottagare
Om tjänsten Ramirent söker medarbetare inom leverans, mottagning och funktionskontroll. Är du kundorienterad, tekniskt intresserad och trivs med fysiskt arbete, då har du träffat helt rätt! Ramirents kundcenter i Borlänge söker nu en positiv medarbetare för arbete inom leverans, mottagning och funktionskontroll. Vi är ett tajt gäng som alltid strävar efter att leverera den bästa kundupplevelsen. Vi vill vara bäst i stan och ha roligt på jobbet! I arbetsup... Visa mer
Om tjänsten
Ramirent söker medarbetare inom leverans, mottagning och funktionskontroll. Är du kundorienterad, tekniskt intresserad och trivs med fysiskt arbete, då har du träffat helt rätt! Ramirents kundcenter i Borlänge söker nu en positiv medarbetare för arbete inom leverans, mottagning och funktionskontroll. Vi är ett tajt gäng som alltid strävar efter att leverera den bästa kundupplevelsen. Vi vill vara bäst i stan och ha roligt på jobbet!

I arbetsuppgifterna ingår följande:
• Mottagning av maskiner och material som kommer i retur från våra kunder.
• Utföra funktionskontroll och enklare service av maskiner som återkommer från kund.
• Bistå kunderna med bästa maskinval samt vid behov ge teknisk support.
• Packa och lasta de maskiner som ska levereras till kund.
• Hålla ordning på lagret.
• Registrera arbetsordrar och beställning av reservdelar i vårt affärssystem.

Tjänsten är ett konsultuppdrag under sommarperioden 1 juni - 25 aug. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Arbetet är dagtid mån-fre 07.00-16.00.

Om dig
Vi söker dig som är händig och har ett genuint tekniskt intresse. Truckkort och arbete med just maskiner är meriterande. B-körkort och grundläggande IT-kunskaper är ett krav. 

Som person är du självgående, flexibel och du måste kunna ta egna initiativ och hjälpa till där det behövs. Du är social, serviceinriktad och framåt då du har daglig kontakt med kunder. Vidare ser vi att du är noggrann i ditt arbetssätt och kan arbeta metodiskt. Eftersom du är konsult är det också viktigt att du är flexibel och kan representera Adecco på ett bra sätt ute hos vår kund.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Ramirent
Vi är ett företag med fokus på att öka så väl säkerheten som effektiviteten hos våra kunder. Det gör vi genom att leverera de bästa maskin- och säkerhetslösningarna med en oslagbar service och kunskap. Vi är en helhetsleverantör som utöver vår maskinuthyrning erbjuder tjänster så som etablering av byggström, bodar och fallskydd även utbildningar inom lift, arbetsmiljö och heta arbeten med flera. Ramirent grundades 1955 och öppnade sitt första kundcenter i Finland. Under våren 2019 förvärvade Ramirent maskinuthyrningsföretaget Stavdal vilket har gjort Ramirent till Sveriges ledande maskinuthyrare med kundcenter spritt över hela landet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Hans Hedback via [email protected] alt. Linnea Strandh via [email protected].

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected].

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Ramirent, Sommarjobb, Leveransmottagare, Funktionskontrollant, Maskiner, Maskinkontrollant, Uthyrning, Borlänge, Adecco Visa mindre

Funktionskontrollant till Ramirent

Ansök    Maj 15    Adecco Sweden AB    Ordermottagare
Om tjänsten Ramirent söker medarbetare inom leverans, mottagning och funktionskontroll. Är du kundorienterad, tekniskt intresserad och trivs med fysiskt arbete, då har du träffat helt rätt! Ramirents kundcenter i Borlänge söker nu en positiv medarbetare för arbete inom leverans, mottagning och funktionskontroll. Vi är ett tajt gäng som alltid strävar efter att leverera den bästa kundupplevelsen. Vi vill vara bäst i stan och ha roligt på jobbet! I arbetsup... Visa mer
Om tjänsten
Ramirent söker medarbetare inom leverans, mottagning och funktionskontroll. Är du kundorienterad, tekniskt intresserad och trivs med fysiskt arbete, då har du träffat helt rätt! Ramirents kundcenter i Borlänge söker nu en positiv medarbetare för arbete inom leverans, mottagning och funktionskontroll. Vi är ett tajt gäng som alltid strävar efter att leverera den bästa kundupplevelsen. Vi vill vara bäst i stan och ha roligt på jobbet!

I arbetsuppgifterna ingår följande:
• Mottagning av maskiner och material som kommer i retur från våra kunder.
• Utföra funktionskontroll och enklare service av maskiner som återkommer från kund.
• Bistå kunderna med bästa maskinval samt vid behov ge teknisk support.
• Packa och lasta de maskiner som ska levereras till kund.
• Hålla ordning på lagret.
• Registrera arbetsordrar och beställning av reservdelar i vårt affärssystem.

Tjänsten är ett konsultuppdrag under sommarperioden 1 juni - 25 aug. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Arbetet är dagtid mån-fre 07.00-16.00.

Om dig
Vi söker dig som är händig och har ett genuint tekniskt intresse. Truckkort och arbete med just maskiner är meriterande. B-körkort och grundläggande IT-kunskaper är ett krav. 

Som person är du självgående, flexibel och du måste kunna ta egna initiativ och hjälpa till där det behövs. Du är social, serviceinriktad och framåt då du har daglig kontakt med kunder. Vidare ser vi att du är noggrann i ditt arbetssätt och kan arbeta metodiskt. Eftersom du är konsult är det också viktigt att du är flexibel och kan representera Adecco på ett bra sätt ute hos vår kund.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Ramirent
Vi är ett företag med fokus på att öka så väl säkerheten som effektiviteten hos våra kunder. Det gör vi genom att leverera de bästa maskin- och säkerhetslösningarna med en oslagbar service och kunskap. Vi är en helhetsleverantör som utöver vår maskinuthyrning erbjuder tjänster så som etablering av byggström, bodar och fallskydd även utbildningar inom lift, arbetsmiljö och heta arbeten med flera. Ramirent grundades 1955 och öppnade sitt första kundcenter i Finland. Under våren 2019 förvärvade Ramirent maskinuthyrningsföretaget Stavdal vilket har gjort Ramirent till Sveriges ledande maskinuthyrare med kundcenter spritt över hela landet. 

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Hans Hedback via [email protected] alt. Linnea Strandh via [email protected].

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected].

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Ramirent, Sommarjobb, Leveransmottagare, Funktionskontrollant, Maskiner, Maskinkontrollant, Uthyrning, Borlänge, Adecco Visa mindre

Beställningsmottagare till Kollektivtrafiken, Borlänge

Ansök    Jan 16    REGION DALARNA    Beställningskontorist
Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hälsosamt Dalarna! Söker du ett roligt jobb med daglig kundkontakt? Vi söker nu en medarbetare till vår beställningsmottagning som är lösningsorienterad och har ett positivt förhållningssätt och en professionell inställning. Om du dessutom levererar en förstklassig service och får våra resenärer att känna att dom står i centrum, då är detta upp... Visa mer
Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hälsosamt Dalarna!

Söker du ett roligt jobb med daglig kundkontakt?
Vi söker nu en medarbetare till vår beställningsmottagning som är lösningsorienterad och har ett positivt förhållningssätt och en professionell inställning. Om du dessutom levererar en förstklassig service och får våra resenärer att känna att dom står i centrum, då är detta uppdraget för dig.


Beställningsmottagare till Kollektivtrafiken, Borlänge

Arbetsuppgifter

Huvudsakliga arbetsuppgifter för en beställningsmottagare är att via telefon och mail ta emot bokningar, ändringar och avbokningar av resor inom servicetrafiken. Vi internutbildar inom befintliga regelverk för servicetrafik, legitimering/resetillstånd. Arbetstiderna är varierande från tidig morgon till sen kväll samt även helger.
Inom servicetrafiken ansvarar vi även för trafikledning. Trafikledningens arbetsuppgifter inkluderar bland annat att planera och optimera våra transporter för att säkerställa att tillgängliga fordon nyttjas på bästa sätt, daglig kontakt med förarna med mera. För rätt person finns möjligheten att vidareutvecklas mot rollen som trafikledare.

Övrig information

Kvalifikationer

Vi söker dig som har en gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet av kundservice eller motsvarande arbete alternativt trafikledning. Det är meriterande om du har utbildning inom telecoachning eller kundtjänst eller en eftergymnasial utbildning med inriktning mot transport eller logistik. Då arbetet innebär daglig kontakt med olika intressenter behöver du kunna kommunicera mycket bra i svenska i både tal och skrift samt muntligt i engelska.
Krav för tjänsten:
. Gymnasieutbildning samt tidigare erfarenhet av kundservice eller motsvarande arbete.
. Kan kommunicera mycket bra i svenska i tal och skrift samt muntligt i engelska.
. Mycket goda datavana
. Telefonvana
Meriterande för tjänsten:
. God lokalkännedom i Dalarna
. Utbildning inom telecoachning eller kundtjänst eller liknande.
. Eftergymnasialutbildning inom transport eller logistik
. Tidigare arbete inom taxi-, buss- eller förarbranschen
Dina personliga egenskaper är viktiga för oss. Du behöver ha ett personligt engagemang och en god förmåga att bemöta resenärer och förare. Att samarbeta med andra och utföra ditt arbete med hög kvalitet är något som du värdesätter i ditt arbete. Kundfokus är något som präglar ditt arbete.

Ansökan

Om du är eller tidigare har varit anställd i Region (Landstinget) Dalarna kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning.
Läs mer om Region Dalarna, vår värdegrund, arbetsmiljö och förmåner, samt vilka kontroller som görs innan anställning: Jobba hos oss - Region Dalarna
Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande.

Fackliga kontaktuppgifter
Här hittar du kontaktuppgifter till våra fackliga organisationer. Visa mindre

Beställningsmottagare Kollektivtrafiken Borlänge

Ansök    Apr 3    REGION DALARNA    Beställningskontorist
Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart Dalarna med utvecklingskraft i länets alla delar. I rollen som beställningsmottagare kommer det uppstå pressande situationer där det krävs att man kan behålla lugnet och fokusera på rätt saker. Det är viktigt att visa bra omdöme vid uttalanden, ageranden och besvara samtal på ett positivt och lösningsorienterat sätt. Tjänsten som bestä... Visa mer
Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart Dalarna med utvecklingskraft i länets alla delar.

I rollen som beställningsmottagare kommer det uppstå pressande situationer där det krävs att man kan behålla lugnet och fokusera på rätt saker. Det är viktigt att visa bra omdöme vid uttalanden, ageranden och besvara samtal på ett positivt och lösningsorienterat sätt. Tjänsten som beställningsmottagare med timanställning är ett omväxlande arbete där man tillfälligt ersätter andra medarbetare på beställningscentralen vid tex sjukdom utbildningar mm.
Arbetstiderna är varierande från tidig morgon till sen kväll samt även helger.
Anställningen gör kvartalsvis med möjlighet till förlängning.


Beställningsmottagare Kollektivtrafiken Borlänge

Arbetsuppgifter

Huvudsakliga arbetsuppgifter för beställningsmottagare är att via telefon och mail, ta emot bokning, ändring och avbokning av resor i service- och linje- trafik och informera våra kunder om dom olika resmöjligheter som finns. Du skall efter intern utbildning ha en hög kompetens avseende de olika regelverken inom service- och linjetrafik, legitimering/resetillstånd, trafiksystem och de geografiska förutsättningarna samt med hänsyn till de ekonomiska sambanden finna den bästa lösningen i vår operativa verksamhet.

Övrig information

Kvalifikationer

Data- och telefonvana. Kan kommunicera mycket bra på svenska i tal och skrift. Kan kommunicera bra på engelska i tal samt har bra lokalkännedom i Dalarna.
Meriterande är om du har arbetslivserfarenhet av liknande arbete - där det handlar om kundservice inom upplysning och kommunikation samt logistik och trafikledning.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett stort engagemang, hög arbetsmoral, lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå bra resultat och hålla hög kvalitet i ditt arbete.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Vi tillämpar löpande urval med intervjuer.

Ansökan

Om du är eller tidigare har varit anställd i Region (Landstinget) Dalarna kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning.
Läs mer om Region Dalarna, vår värdegrund, arbetsmiljö och förmåner, samt vilka kontroller som görs innan anställning: Jobba hos oss - Region Dalarna
Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag.

Fackliga kontaktuppgifter
Här hittar du kontaktuppgifter till våra fackliga organisationer. Visa mindre

Reservdelsansvarig

Rydahls är en rikstäckande distributör, med säte i Borlänge, av reservdelar till Lastbilar, Bussar och Tunga Trailers. Som reservdelsansvarig innesäljare sitter du i Borlänge på vår reservdelsbutik och ansvarar för lagret samt servar Rydahls kund som sitter i samma byggnad. Som reservdelsansvarig säljare skall du också ta emot externa kunder och sälja delar över disk. I rollen kommer du bland annat att: - Ansvara för anskaffning av kundens totala behov... Visa mer
Rydahls är en rikstäckande distributör, med säte i Borlänge, av reservdelar till Lastbilar, Bussar och Tunga Trailers.

Som reservdelsansvarig innesäljare sitter du i Borlänge på vår reservdelsbutik och ansvarar för lagret samt servar Rydahls kund som sitter i samma byggnad.

Som reservdelsansvarig säljare skall du också ta emot externa kunder och sälja delar över disk.

I rollen kommer du bland annat att:

- Ansvara för anskaffning av kundens totala behov av reservdelar och tillbehör
- Ansvara för kundens lagerhållning av reservdelar och tillbehör
- Sälja reservdelar över disk och telefon till Rydahls kunder
- Administrera kring beställningar, inköp och kundorder
- Ge service och bidra med expertis kring reservdelar till såväl kundens mekaniker som extern kund.




Din profil

Vi söker dig med tidigare erfarenhet inom reservdelar som vill ta nästa steg till en utvecklande roll med mer ansvar. Kanske arbetar du som reservdelsman eller mekaniker idag och är redo att ta nästa steg. Erfarenhet inom reservdelar för tunga fordon är meriterande, men inte ett krav. Då du i denna roll har huvudansvaret för verkstadens hela reservdelsförsörjning krävs att du är en självgående person som tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är affärsmässig, resultatorienterad och serviceminded. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska samt innehar B-körkort.



Urval och intervjuer sker löpande, låter denna tjänst intressant för dig önskar vi din ansökan redan idag. Visa mindre

Reservdelsansvarig

Rydahls är en rikstäckande distributör, med säte i Borlänge, av reservdelar till Lastbilar, Bussar och Tunga Trailers. Som reservdelsansvarig innesäljare sitter du i Borlänge på vår reservdelsbutik och ansvarar för lagret samt servar Rydahls kund som sitter i samma byggnad. Som reservdelsansvarig säljare skall du också ta emot externa kunder och sälja delar över disk. I rollen kommer du bland annat att: - Ansvara för anskaffning av kundens totala behov... Visa mer
Rydahls är en rikstäckande distributör, med säte i Borlänge, av reservdelar till Lastbilar, Bussar och Tunga Trailers.

Som reservdelsansvarig innesäljare sitter du i Borlänge på vår reservdelsbutik och ansvarar för lagret samt servar Rydahls kund som sitter i samma byggnad.

Som reservdelsansvarig säljare skall du också ta emot externa kunder och sälja delar över disk.

I rollen kommer du bland annat att:

- Ansvara för anskaffning av kundens totala behov av reservdelar och tillbehör
- Ansvara för kundens lagerhållning av reservdelar och tillbehör
- Sälja reservdelar över disk och telefon till Rydahls kunder
- Administrera kring beställningar, inköp och kundorder
- Ge service och bidra med expertis kring reservdelar till såväl kundens mekaniker som extern kund.




Din profil

Vi söker dig med tidigare erfarenhet inom reservdelar som vill ta nästa steg till en utvecklande roll med mer ansvar. Kanske arbetar du som reservdelsman eller mekaniker idag och är redo att ta nästa steg. Erfarenhet inom reservdelar för tunga fordon är meriterande, men inte ett krav. Då du i denna roll har huvudansvaret för verkstadens hela reservdelsförsörjning krävs att du är en självgående person som tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är affärsmässig, resultatorienterad och serviceminded. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska samt innehar B-körkort.



Urval och intervjuer sker löpande, låter denna tjänst intressant för dig önskar vi din ansökan redan idag. Visa mindre

Administratör med inriktning mot kvalitet, inköp och kundorder

Ansök    Dec 7    Tractive AB    Inköpsassistent
Vi söker en engagerad och noggrann administratör Om Tractive AB – Vi erbjuder Tractive AB är ett familjeföretag med drygt 50 anställda som befinner sig i en mycket expansiv och spännande fas. Vi ligger långt fram i teknikutvecklingen och har egna produkter med starka varumärken inom våra två affärsområden; betonghåltagning samt rally- och racingtransmissioner. Vi erbjuder en tjänst i en dynamisk organisation med stark företagskultur präglad av innovation... Visa mer
Vi söker en engagerad och noggrann administratör
Om Tractive AB – Vi erbjuder
Tractive AB är ett familjeföretag med drygt 50 anställda som befinner sig i en mycket expansiv och spännande fas. Vi ligger långt fram i teknikutvecklingen och har egna produkter med starka varumärken inom våra två affärsområden; betonghåltagning samt rally- och racingtransmissioner.
Vi erbjuder en tjänst i en dynamisk organisation med stark företagskultur präglad av innovation, öppenhet, prestigelöshet, korta beslutsvägar och människofokus, där du har stora möjligheter att ta eget ansvar och påverka ditt eget arbete. Bra samarbete och god stämning är viktigt för oss.
Egen utveckling, produktion och montering, erfaren och tekniskt mycket kompetent personal samt ett kvalitetstänk som ”sitter i väggarna” är alla delar av Tractives framgångsrecept.
Om jobbet
Som administratör har du ett brett arbetsområde med olika administrativa arbetsuppgifter såsom kvalitetsarbete, artikelregistervård, inköp, kundservice och kundorder.
Arbetet innebär bla:
Administration av kundreturer och garantier
Diverse dokumentation relaterat till kvalitet
Artikelregistervård, tex uppdatera priser, ursprungsland, Reach, RoHS och varukoder
Hantering av leverantörsavvikelser
Administration kring inventering
Diverse inköpsarbete
Backup kundorder

Kompetenskrav
God svenska och engelska i tal och skrift.
Goda datorkunskaper. Erfarenhet av affärssystemet Monitor är en fördel.
Personliga egenskaper
Vi tror att du är en ansvarstagande, engagerad och serviceinriktad person som gillar att ta egna initiativ och trivs med att jobba i en arbetsmiljö med många olika kontakter. Noggrannhet samt en förståelse för våra produkter samt för våra processer och rutiner kommer att vara viktigt.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov. Visa mindre

Reservdelsansvarig

Rydahls är en rikstäckande distributör, med säte i Borlänge, av reservdelar till Lastbilar, Bussar och Tunga Trailers. Som reservdelsansvarig innesäljare sitter du i Borlänge på vår reservdelsbutik och ansvarar för lagret samt servar Rydahls kund som sitter i samma byggnad. Som reservdelsansvarig säljare skall du också ta emot externa kunder och sälja delar över disk. I rollen kommer du bland annat att: - Ansvara för anskaffning av kundens totala behov... Visa mer
Rydahls är en rikstäckande distributör, med säte i Borlänge, av reservdelar till Lastbilar, Bussar och Tunga Trailers.

Som reservdelsansvarig innesäljare sitter du i Borlänge på vår reservdelsbutik och ansvarar för lagret samt servar Rydahls kund som sitter i samma byggnad.

Som reservdelsansvarig säljare skall du också ta emot externa kunder och sälja delar över disk.

I rollen kommer du bland annat att:

- Ansvara för anskaffning av kundens totala behov av reservdelar och tillbehör
- Ansvara för kundens lagerhållning av reservdelar och tillbehör
- Sälja reservdelar över disk och telefon till Rydahls kunder
- Administrera kring beställningar, inköp och kundorder
- Ge service och bidra med expertis kring reservdelar till såväl kundens mekaniker som extern kund.




Din profil

Vi söker dig med tidigare erfarenhet inom reservdelar som vill ta nästa steg till en utvecklande roll med mer ansvar. Kanske arbetar du som reservdelsman eller mekaniker idag och är redo att ta nästa steg. Erfarenhet inom reservdelar för tunga fordon är meriterande, men inte ett krav. Då du i denna roll har huvudansvaret för verkstadens hela reservdelsförsörjning krävs att du är en självgående person som tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är affärsmässig, resultatorienterad och serviceminded. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska samt innehar B-körkort.



Urval och intervjuer sker löpande, låter denna tjänst intressant för dig önskar vi din ansökan redan idag. Visa mindre

Reservdelsansvarig

Rydahls är en rikstäckande distributör, med säte i Borlänge, av reservdelar till Lastbilar, Bussar och Tunga Trailers. Som reservdelsansvarig innesäljare sitter du i Borlänge på vår reservdelsbutik och ansvarar för lagret samt servar Rydahls kund som sitter i samma byggnad. Som reservdelsansvarig säljare skall du också ta emot externa kunder och sälja delar över disk. I rollen kommer du bland annat att: - Ansvara för anskaffning av kundens totala behov... Visa mer
Rydahls är en rikstäckande distributör, med säte i Borlänge, av reservdelar till Lastbilar, Bussar och Tunga Trailers.

Som reservdelsansvarig innesäljare sitter du i Borlänge på vår reservdelsbutik och ansvarar för lagret samt servar Rydahls kund som sitter i samma byggnad.

Som reservdelsansvarig säljare skall du också ta emot externa kunder och sälja delar över disk.

I rollen kommer du bland annat att:

- Ansvara för anskaffning av kundens totala behov av reservdelar och tillbehör
- Ansvara för kundens lagerhållning av reservdelar och tillbehör
- Sälja reservdelar över disk och telefon till Rydahls kunder
- Administrera kring beställningar, inköp och kundorder
- Ge service och bidra med expertis kring reservdelar till såväl kundens mekaniker som extern kund.




Din profil

Vi söker dig med tidigare erfarenhet inom reservdelar som vill ta nästa steg till en utvecklande roll med mer ansvar. Kanske arbetar du som reservdelsman eller mekaniker idag och är redo att ta nästa steg. Erfarenhet inom reservdelar för tunga fordon är meriterande, men inte ett krav. Då du i denna roll har huvudansvaret för verkstadens hela reservdelsförsörjning krävs att du är en självgående person som tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är affärsmässig, resultatorienterad och serviceminded. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska samt innehar B-körkort.



Urval och intervjuer sker löpande, låter denna tjänst intressant för dig önskar vi din ansökan redan idag. Visa mindre

Reservdelsansvarig

Rydahls är en rikstäckande distributör, med säte i Borlänge, av reservdelar till Lastbilar, Bussar och Tunga Trailers. Som reservdelsansvarig innesäljare sitter du i Borlänge på vår reservdelsbutik och ansvarar för lagret samt servar Rydahls kund som sitter i samma byggnad. Som reservdelsansvarig säljare skall du också ta emot externa kunder och sälja delar över disk. I rollen kommer du bland annat att: - Ansvara för anskaffning av kundens totala behov... Visa mer
Rydahls är en rikstäckande distributör, med säte i Borlänge, av reservdelar till Lastbilar, Bussar och Tunga Trailers.

Som reservdelsansvarig innesäljare sitter du i Borlänge på vår reservdelsbutik och ansvarar för lagret samt servar Rydahls kund som sitter i samma byggnad.

Som reservdelsansvarig säljare skall du också ta emot externa kunder och sälja delar över disk.

I rollen kommer du bland annat att:

- Ansvara för anskaffning av kundens totala behov av reservdelar och tillbehör
- Ansvara för kundens lagerhållning av reservdelar och tillbehör
- Sälja reservdelar över disk och telefon till Rydahls kunder
- Administrera kring beställningar, inköp och kundorder
- Ge service och bidra med expertis kring reservdelar till såväl kundens mekaniker som extern kund.




Din profil

Vi söker dig med tidigare erfarenhet inom reservdelar som vill ta nästa steg till en utvecklande roll med mer ansvar. Kanske arbetar du som reservdelsman eller mekaniker idag och är redo att ta nästa steg. Erfarenhet inom reservdelar för tunga fordon är meriterande, men inte ett krav. Då du i denna roll har huvudansvaret för verkstadens hela reservdelsförsörjning krävs att du är en självgående person som tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är affärsmässig, resultatorienterad och serviceminded. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska samt innehar B-körkort.



Urval och intervjuer sker löpande, låter denna tjänst intressant för dig önskar vi din ansökan redan idag. Visa mindre