Lediga jobb som Inköpsassistent i Borlänge

Se lediga jobb som Inköpsassistent i Borlänge. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Borlänge som finns hos arbetsgivaren.

Administratör med inriktning mot kvalitet, inköp och kundorder

Ansök    Dec 7    Tractive AB    Inköpsassistent
Vi söker en engagerad och noggrann administratör Om Tractive AB – Vi erbjuder Tractive AB är ett familjeföretag med drygt 50 anställda som befinner sig i en mycket expansiv och spännande fas. Vi ligger långt fram i teknikutvecklingen och har egna produkter med starka varumärken inom våra två affärsområden; betonghåltagning samt rally- och racingtransmissioner. Vi erbjuder en tjänst i en dynamisk organisation med stark företagskultur präglad av innovation... Visa mer
Vi söker en engagerad och noggrann administratör
Om Tractive AB – Vi erbjuder
Tractive AB är ett familjeföretag med drygt 50 anställda som befinner sig i en mycket expansiv och spännande fas. Vi ligger långt fram i teknikutvecklingen och har egna produkter med starka varumärken inom våra två affärsområden; betonghåltagning samt rally- och racingtransmissioner.
Vi erbjuder en tjänst i en dynamisk organisation med stark företagskultur präglad av innovation, öppenhet, prestigelöshet, korta beslutsvägar och människofokus, där du har stora möjligheter att ta eget ansvar och påverka ditt eget arbete. Bra samarbete och god stämning är viktigt för oss.
Egen utveckling, produktion och montering, erfaren och tekniskt mycket kompetent personal samt ett kvalitetstänk som ”sitter i väggarna” är alla delar av Tractives framgångsrecept.
Om jobbet
Som administratör har du ett brett arbetsområde med olika administrativa arbetsuppgifter såsom kvalitetsarbete, artikelregistervård, inköp, kundservice och kundorder.
Arbetet innebär bla:
Administration av kundreturer och garantier
Diverse dokumentation relaterat till kvalitet
Artikelregistervård, tex uppdatera priser, ursprungsland, Reach, RoHS och varukoder
Hantering av leverantörsavvikelser
Administration kring inventering
Diverse inköpsarbete
Backup kundorder

Kompetenskrav
God svenska och engelska i tal och skrift.
Goda datorkunskaper. Erfarenhet av affärssystemet Monitor är en fördel.
Personliga egenskaper
Vi tror att du är en ansvarstagande, engagerad och serviceinriktad person som gillar att ta egna initiativ och trivs med att jobba i en arbetsmiljö med många olika kontakter. Noggrannhet samt en förståelse för våra produkter samt för våra processer och rutiner kommer att vara viktigt.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov. Visa mindre