Lediga jobb Performiq AB i Borlänge

Se alla lediga jobb från Performiq AB i Borlänge. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Borlänge som finns inom det yrket.

Driven säljare till startupbolag.

Ansök    Aug 2    Performiq AB    Account manager
Tjänstebeskrivning & erbjudande Sedan starten maj 2022 har Maskinera visat ett otroligt resultat och deras expansionskurva pekar rakt upp. Därför söker dem nu fler Säljande Maskinmäklare i Dalarnas län. I rollen som Maskinmäklare är du spjutspetsen i Maskineras organisation. Du spenderar större delen av dina dagar ute hos kunder samt i ditt hemmakontor. Med din tjänstebil och telefon som främsta arbetsredskap, prospekterar, kontaktar och besöker du nya sa... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Sedan starten maj 2022 har Maskinera visat ett otroligt resultat och deras expansionskurva pekar rakt upp. Därför söker dem nu fler Säljande Maskinmäklare i Dalarnas län.

I rollen som Maskinmäklare är du spjutspetsen i Maskineras organisation. Du spenderar större delen av dina dagar ute hos kunder samt i ditt hemmakontor. Med din tjänstebil och telefon som främsta arbetsredskap, prospekterar, kontaktar och besöker du nya samt existerande kunder dagligen. Du kommer ansvara över hela försäljningsprocessen från start till mål. Knyta och underhålla egna kunder och kontakter är något du lägger stor vikt på.

Vi erbjuder dig:
• Att vara en del av Maskineras extremt spännande expansionsresa.
• En attraktiv lönemodell utan tak, fast grundlön + provision.
• Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag.
• Ett flexibelt arbetssätt där du utgår från ditt hemmakontor.
• Arbeta i en organisation där du har nära till beslut.
• En möjlighet att ständigt utmanas och utvecklas för att uppnå din maximala potential.

Arbetsuppgifter:
• Prospektera och initiera kontakt med nya kunder.
• Driva försäljningsprocessen framåt.
• Att arbeta enligt uppsatta mål med syfte att bidra till ökad expansion och ökad kundnöjdhet.
• Att skapa förtroendeingivande och rådgivande relationer till kunderna.
• Underhålla din befintliga kundstock och arbeta med merförsäljning.
• Dokumentera och

Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen.

Personprofil
Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen.

Personprofil:
Vi tror att du besitter erfarenheter inom försäljning antingen B2B eller B2C och vill till ett bolag i ”startup” fasen. Du är resultatinriktad och älskar att arbeta utifrån filosofin ”frihet under ansvar”.
Är du inte i säljbranschen idag kan du också passa in hos Maskinera, vi tror att din personlighet är allra viktigast! Vidare värdesätter vi om du:
• Har ett stort driv, vilja och intresserad av försäljning.
• Är social, utåtriktad och har hög energi.
• Är en vinnarskalle och inte ger upp i första taget.
• Är bekväm med att ta kontakt både över telefon och fysiska möten.
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.

Övrigt
Start: Enligt överenskommelse.
Omfattning: Heltid.
Arbetsplats: Hemifrån.
Arbetstider: Kontorstider, flextider.
Plats: Dalarnas län.


Företagspresentation
Maskinera lanserades den 9.e Maj 2022 och är nätauktionstjänsten som skapar ett cirkulärt liv för begagnade kvalitetsmaskiner. På Maskinera handlar det om att ta fram en renodlad digitaltjänst där maskiner och kunden står i centrum, effektivisera moment och processer och ta ansvar för ett mer hållbart handlade. Kundfokus, teamwork och viljan att ständigt utvecklas är drivkraften som tar Maskinera framåt. Tillsammans med expertis och nyfikenhet kring både maskiner och kvalitet, skapas en marknadsplats som möjliggör att begagnade maskiner, nyttofordon och verktyg hamnar i rätt händer. Visa mindre

Innesäljare/Kundservicemedarbetare till Momentum

Ansök    Nov 20    Performiq AB    Innesäljare
Tjänstebeskrivning & erbjudande Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Har du lätt för att ta egna initiativ och trivs i en social roll? Är du en lagspelare med ett stort affärsmannaskap som gillar att ge dina kunder en hög servicenivå? Momentum vill förstärka laget och nu har du möjlighet att komma till denna ansvarsfyllda tjänst! TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE Momentum söker en driven innesäljare/kundser... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Har du lätt för att ta egna initiativ och trivs i en social roll? Är du en lagspelare med ett stort affärsmannaskap som gillar att ge dina kunder en hög servicenivå? Momentum vill förstärka laget och nu har du möjlighet att komma till denna ansvarsfyllda tjänst!

TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE

Momentum söker en driven innesäljare/kundservicemedarbetare. Rollen är bred och därför söker vi efter just dig som trivs med en flexibel och varierande arbetsvardag. Vi letar efter en framåt person som kan vara med och utveckla befintliga och nya affärs- och leverantörsrelationer. Detta kommer bland annat innebära att du arbetar med teknisk rådgivning kring Momentums produkter. Du arbetar med försäljning, ordermottagning, offerthantering och teknisk support. Du kommer arbeta nära utesäljarna och vara ett stöd till dem. Att leverera förstklassig service är en självklarhet för dig.

PERSONPROFIL

Vi söker dig som har teknisk och industriell erfarenhet och intresse. Du letar efter ett varierat arbete, där vi tror att du trivs med att koordinera flera arbetsuppgifter parallellt. Du vill få möjligheten att arbeta i ett framgångsrikt företag och i ett engagerat team. Dina vänner beskriver dig som driven och framåt. Vi söker dig som är organiserad, anpassningsbar och alltid sätter kunden i fokus. Som person är du initiativtagande och självgående. Du är social och har lätt för att samarbeta med andra.

Det är meriterande om du som söker har relevant branscherfarenhet som innefattar administration, service eller försäljning. Vi ser gärna att du har en bakgrund från industrin och/eller logistik och försäljning. Du har god social förmåga och trivs med att fokusera på relationsbyggande i dina arbetsprocesser. Du kommer att arbeta i ett sammansvetsat team, därför lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en lagspelare som är lyhörd mot din omgivning, har god förmåga att kommunicera samt har ett prestigelöst förhållningssätt gentemot dina arbetsuppgifter och kollegor. Du kommer att arbeta i en föränderlig miljö vilket ställer krav på att du är lösningsorienterad, har god förmåga att strukturera ditt arbete samt är initiativrik och nyfiken.

ÖVRIGT

Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Borlänge

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på 073-353 75 41 eller [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.

Välkommen med din ansökan!

OM MOMENTUM

Momentum Industrial AB är en marknadsledande distributör av industriella komponenter och tjänster till den svenska och norska industrin. Vår mission är ”Tillsammans för en hållbar industri”, vilket för oss innebär att vi finns till för att tillsammans med våra intressenter bidra till att skapa en hållbar industri ur ett socialt, miljömässigt och ekonomiskt perspektiv. Vi omsätter cirka 1,1 miljarder SEK och har 310 talangfulla medarbetare. Momentum Industrial AB ingår i Momentum Group-koncernen som är noterat på Stockholmsbörsen.

http://www.momentum-industrial.com/

Sökord: innesälj, kundservice, säljare, kundsupport, administration, ordermottagning, säljsupport, inköp, koordinator, inköpskoordinator, butik, lager Visa mindre

Regionsäljare som räddar liv!

Ansök    Aug 14    Performiq AB    Account manager
Tjänstebeskrivning & erbjudande Har du en passion för att bygga starka kundrelationer och vill du sälja produkter som bokstavligt talat räddar liv? Drivs du av tanken att faktiskt kunna påverka din egen lön? Om svaret är ett rungande JA, då kan vi ha drömjobbet för dig! Vi på Plusab Medical Solutions AB söker nu en regionsäljare som kan ta vårt team till nästa nivå! Tjänstebeskrivning och erbjudande Som vår nya utesäljare kommer du att vara hjärtat i v... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Har du en passion för att bygga starka kundrelationer och vill du sälja produkter som bokstavligt talat räddar liv? Drivs du av tanken att faktiskt kunna påverka din egen lön? Om svaret är ett rungande JA, då kan vi ha drömjobbet för dig! Vi på Plusab Medical Solutions AB söker nu en regionsäljare som kan ta vårt team till nästa nivå!

Tjänstebeskrivning och erbjudande
Som vår nya utesäljare kommer du att vara hjärtat i vår kundrelation - bokstavligt talat! Du kommer att:
• Skapa magi: Bygg långsiktiga och lönsamma relationer med både nya och befintliga kunder. Din arbetsdag kommer att fyllas med spännande kundmöten där du skapar värde på riktigt.
• Ta rodret: Du arbetar självständigt med att fastställa en strategi för din kundbearbetning, med fokus på att identifiera nya affärsmöjligheter och konsultera befintliga kunder.
• Vara på tårna: Hög kundnärvaro är A och O. Du förstår den tydliga kopplingen mellan att hög frekvens i kundbesök genererar mer försäljning och bättre relationer.
• Sälja livräddare: Marknadsföra och sälja vårt fulla sortiment av produkter som verkligen gör skillnad.
• Växa och utvecklas: Hålla vårt CRM-system uppdaterad, lär dig nya produkter och digitala verktyg, och bidra till en positiv och framåtblickande företagskultur.

Det här erbjuder vi dig
• Frihet under ansvar: Du styr din egen tid och jobbar där du trivs bäst – kanske hemifrån eller på språng?
• En produktportfölj som imponerar: Vi ger dig de bästa verktygen för att lyckas, backade av en stark och stöttande organisation.
• Utvecklingsmöjligheter på toppnivå: Internutbildningar och chansen att växa inom en av branschens mest respekterade koncerner med global närvaro.
• En lönemodell att skryta om: Marknadsmässig grundlön och en provisionsmodell utan tak – himlen är bokstavligt talat gränsen!

Personprofil
Du är en social kameleont som älskar att nätverka, en självgående doer som drivs av utmaningar och alltid strävar efter att överträffa målen. Att ta initiativ och göra det där lilla extra för att nå resultat är din grej. Du är också en prestigelös lagspelare som trivs med att resa och möta kunder ansikte mot ansikte. Och ja, ett B-körkort är förstås ett måste!

Vill du vara med på vår resa och verkligen göra skillnad? Skicka in din ansökan idag och bli en del av ett team som räddar liv varje dag!

Övrigt
Start: Omgående eller enligt överenskommelse.
Arbetstider: Dagtid, kontorstider.
Omfattning: Heltid.
Plats: Dalarna/Gävleborg

Företagspresentation
Plusab Medical Solutions AB, med huvudkontor i Västerås, erbjuder hjärtstartare och utbildningar kopplade till att rädda liv, samt säkra och användarvänliga Första Hjälpen-produkter med egen design. Bolaget grundades 2007 och har vuxit till att bli rikstäckande, med representanter från Luleå i norr till Malmö i söder. Vi strävar efter att marknadsföra högkvalitativa och praktiska produkter som skapar trygghet på arbetsplatsen. Plusab är en del av Safe Life som är världsledande inom hjärtstartare och första hjälpen.

Om PerformIQ
PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Oscar Backman, [email protected].

Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Driven säljare till startupbolag.

Ansök    Apr 13    Performiq AB    Account manager
Tjänstebeskrivning & erbjudande Sedan starten maj 2022 har Maskinera visat ett otroligt resultat och deras expansionskurva pekar rakt upp. Därför söker dem nu fler Säljande Maskinmäklare i Dalarnas län. I rollen som Maskinmäklare är du spjutspetsen i Maskineras organisation. Du spenderar större delen av dina dagar ute hos kunder samt i ditt hemmakontor. Med din tjänstebil och telefon som främsta arbetsredskap, prospekterar, kontaktar och besöker du nya sa... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Sedan starten maj 2022 har Maskinera visat ett otroligt resultat och deras expansionskurva pekar rakt upp. Därför söker dem nu fler Säljande Maskinmäklare i Dalarnas län.

I rollen som Maskinmäklare är du spjutspetsen i Maskineras organisation. Du spenderar större delen av dina dagar ute hos kunder samt i ditt hemmakontor. Med din tjänstebil och telefon som främsta arbetsredskap, prospekterar, kontaktar och besöker du nya samt existerande kunder dagligen. Du kommer ansvara över hela försäljningsprocessen från start till mål. Knyta och underhålla egna kunder och kontakter är något du lägger stor vikt på.

Vi erbjuder dig:
• Att vara en del av Maskineras extremt spännande expansionsresa.
• En attraktiv lönemodell utan tak, fast grundlön + provision.
• Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag.
• Ett flexibelt arbetssätt där du utgår från ditt hemmakontor.
• Arbeta i en organisation där du har nära till beslut.
• En möjlighet att ständigt utmanas och utvecklas för att uppnå din maximala potential.

Arbetsuppgifter:
• Prospektera och initiera kontakt med nya kunder.
• Driva försäljningsprocessen framåt.
• Att arbeta enligt uppsatta mål med syfte att bidra till ökad expansion och ökad kundnöjdhet.
• Att skapa förtroendeingivande och rådgivande relationer till kunderna.
• Underhålla din befintliga kundstock och arbeta med merförsäljning.
• Dokumentera och

Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen.

Personprofil
Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen.

Personprofil:
Vi tror att du besitter erfarenheter inom försäljning antingen B2B eller B2C och vill till ett bolag i ”startup” fasen. Du är resultatinriktad och älskar att arbeta utifrån filosofin ”frihet under ansvar”.
Är du inte i säljbranschen idag kan du också passa in hos Maskinera, vi tror att din personlighet är allra viktigast! Vidare värdesätter vi om du:
• Har ett stort driv, vilja och intresserad av försäljning.
• Är social, utåtriktad och har hög energi.
• Är en vinnarskalle och inte ger upp i första taget.
• Är bekväm med att ta kontakt både över telefon och fysiska möten.
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.

Övrigt
Start: Enligt överenskommelse.
Omfattning: Heltid.
Arbetsplats: Hemifrån.
Arbetstider: Kontorstider, flextider.
Plats: Dalarnas län.


Företagspresentation
Maskinera lanserades den 9.e Maj 2022 och är nätauktionstjänsten som skapar ett cirkulärt liv för begagnade kvalitetsmaskiner. På Maskinera handlar det om att ta fram en renodlad digitaltjänst där maskiner och kunden står i centrum, effektivisera moment och processer och ta ansvar för ett mer hållbart handlade. Kundfokus, teamwork och viljan att ständigt utvecklas är drivkraften som tar Maskinera framåt. Tillsammans med expertis och nyfikenhet kring både maskiner och kvalitet, skapas en marknadsplats som möjliggör att begagnade maskiner, nyttofordon och verktyg hamnar i rätt händer. Visa mindre

Driven säljare till startupbolag.

Ansök    Maj 17    Performiq AB    Account manager
Tjänstebeskrivning & erbjudande Sedan starten maj 2022 har Maskinera visat ett otroligt resultat och deras expansionskurva pekar rakt upp. Därför söker dem nu fler Säljande Maskinmäklare i Dalarnas län. I rollen som Maskinmäklare är du spjutspetsen i Maskineras organisation. Du spenderar större delen av dina dagar ute hos kunder samt i ditt hemmakontor. Med din tjänstebil och telefon som främsta arbetsredskap, prospekterar, kontaktar och besöker du nya sa... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Sedan starten maj 2022 har Maskinera visat ett otroligt resultat och deras expansionskurva pekar rakt upp. Därför söker dem nu fler Säljande Maskinmäklare i Dalarnas län.

I rollen som Maskinmäklare är du spjutspetsen i Maskineras organisation. Du spenderar större delen av dina dagar ute hos kunder samt i ditt hemmakontor. Med din tjänstebil och telefon som främsta arbetsredskap, prospekterar, kontaktar och besöker du nya samt existerande kunder dagligen. Du kommer ansvara över hela försäljningsprocessen från start till mål. Knyta och underhålla egna kunder och kontakter är något du lägger stor vikt på.

Vi erbjuder dig:
• Att vara en del av Maskineras extremt spännande expansionsresa.
• En attraktiv lönemodell utan tak, fast grundlön + provision.
• Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag.
• Ett flexibelt arbetssätt där du utgår från ditt hemmakontor.
• Arbeta i en organisation där du har nära till beslut.
• En möjlighet att ständigt utmanas och utvecklas för att uppnå din maximala potential.

Arbetsuppgifter:
• Prospektera och initiera kontakt med nya kunder.
• Driva försäljningsprocessen framåt.
• Att arbeta enligt uppsatta mål med syfte att bidra till ökad expansion och ökad kundnöjdhet.
• Att skapa förtroendeingivande och rådgivande relationer till kunderna.
• Underhålla din befintliga kundstock och arbeta med merförsäljning.
• Dokumentera och

Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen.

Personprofil
Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen.

Personprofil:
Vi tror att du besitter erfarenheter inom försäljning antingen B2B eller B2C och vill till ett bolag i ”startup” fasen. Du är resultatinriktad och älskar att arbeta utifrån filosofin ”frihet under ansvar”.
Är du inte i säljbranschen idag kan du också passa in hos Maskinera, vi tror att din personlighet är allra viktigast! Vidare värdesätter vi om du:
• Har ett stort driv, vilja och intresserad av försäljning.
• Är social, utåtriktad och har hög energi.
• Är en vinnarskalle och inte ger upp i första taget.
• Är bekväm med att ta kontakt både över telefon och fysiska möten.
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.

Övrigt
Start: Enligt överenskommelse.
Omfattning: Heltid.
Arbetsplats: Hemifrån.
Arbetstider: Kontorstider, flextider.
Plats: Dalarnas län.


Företagspresentation
Maskinera lanserades den 9.e Maj 2022 och är nätauktionstjänsten som skapar ett cirkulärt liv för begagnade kvalitetsmaskiner. På Maskinera handlar det om att ta fram en renodlad digitaltjänst där maskiner och kunden står i centrum, effektivisera moment och processer och ta ansvar för ett mer hållbart handlade. Kundfokus, teamwork och viljan att ständigt utvecklas är drivkraften som tar Maskinera framåt. Tillsammans med expertis och nyfikenhet kring både maskiner och kvalitet, skapas en marknadsplats som möjliggör att begagnade maskiner, nyttofordon och verktyg hamnar i rätt händer. Visa mindre

Driven säljare till startupbolag.

Ansök    Jun 29    Performiq AB    Account manager
Tjänstebeskrivning & erbjudande Sedan starten maj 2022 har Maskinera visat ett otroligt resultat och deras expansionskurva pekar rakt upp. Därför söker dem nu fler Säljande Maskinmäklare i Dalarnas län. I rollen som Maskinmäklare är du spjutspetsen i Maskineras organisation. Du spenderar större delen av dina dagar ute hos kunder samt i ditt hemmakontor. Med din tjänstebil och telefon som främsta arbetsredskap, prospekterar, kontaktar och besöker du nya sa... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Sedan starten maj 2022 har Maskinera visat ett otroligt resultat och deras expansionskurva pekar rakt upp. Därför söker dem nu fler Säljande Maskinmäklare i Dalarnas län.

I rollen som Maskinmäklare är du spjutspetsen i Maskineras organisation. Du spenderar större delen av dina dagar ute hos kunder samt i ditt hemmakontor. Med din tjänstebil och telefon som främsta arbetsredskap, prospekterar, kontaktar och besöker du nya samt existerande kunder dagligen. Du kommer ansvara över hela försäljningsprocessen från start till mål. Knyta och underhålla egna kunder och kontakter är något du lägger stor vikt på.

Vi erbjuder dig:
• Att vara en del av Maskineras extremt spännande expansionsresa.
• En attraktiv lönemodell utan tak, fast grundlön + provision.
• Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag.
• Ett flexibelt arbetssätt där du utgår från ditt hemmakontor.
• Arbeta i en organisation där du har nära till beslut.
• En möjlighet att ständigt utmanas och utvecklas för att uppnå din maximala potential.

Arbetsuppgifter:
• Prospektera och initiera kontakt med nya kunder.
• Driva försäljningsprocessen framåt.
• Att arbeta enligt uppsatta mål med syfte att bidra till ökad expansion och ökad kundnöjdhet.
• Att skapa förtroendeingivande och rådgivande relationer till kunderna.
• Underhålla din befintliga kundstock och arbeta med merförsäljning.
• Dokumentera och

Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen.

Personprofil
Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen.

Personprofil:
Vi tror att du besitter erfarenheter inom försäljning antingen B2B eller B2C och vill till ett bolag i ”startup” fasen. Du är resultatinriktad och älskar att arbeta utifrån filosofin ”frihet under ansvar”.
Är du inte i säljbranschen idag kan du också passa in hos Maskinera, vi tror att din personlighet är allra viktigast! Vidare värdesätter vi om du:
• Har ett stort driv, vilja och intresserad av försäljning.
• Är social, utåtriktad och har hög energi.
• Är en vinnarskalle och inte ger upp i första taget.
• Är bekväm med att ta kontakt både över telefon och fysiska möten.
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.

Övrigt
Start: Enligt överenskommelse.
Omfattning: Heltid.
Arbetsplats: Hemifrån.
Arbetstider: Kontorstider, flextider.
Plats: Dalarnas län.


Företagspresentation
Maskinera lanserades den 9.e Maj 2022 och är nätauktionstjänsten som skapar ett cirkulärt liv för begagnade kvalitetsmaskiner. På Maskinera handlar det om att ta fram en renodlad digitaltjänst där maskiner och kunden står i centrum, effektivisera moment och processer och ta ansvar för ett mer hållbart handlade. Kundfokus, teamwork och viljan att ständigt utvecklas är drivkraften som tar Maskinera framåt. Tillsammans med expertis och nyfikenhet kring både maskiner och kvalitet, skapas en marknadsplats som möjliggör att begagnade maskiner, nyttofordon och verktyg hamnar i rätt händer. Visa mindre

Kundservicemedarbetare i Borlänge

Ansök    Dec 5    Performiq AB    Kundtjänstmedarbetare
Tjänstebeskrivning & erbjudande Initiativtagande, en prestigelös lagspelare och ett intresse för långsiktiga kundrelationer, stämmer det in på dig? Då kan det vara dig vi söker till rollen som Kundservicemedarbetare hos vår kund i Borlänge! Vår kund erbjuder produkter och tjänster inom industrin. I rollen som kundservicemedarbetare hos vår kund har du en viktig roll. Du arbetar med både befintliga och potentiella kunder och ditt huvudsakliga ansvarsområde... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Initiativtagande, en prestigelös lagspelare och ett intresse för långsiktiga kundrelationer, stämmer det in på dig? Då kan det vara dig vi söker till rollen som Kundservicemedarbetare hos vår kund i Borlänge!

Vår kund erbjuder produkter och tjänster inom industrin. I rollen som kundservicemedarbetare hos vår kund har du en viktig roll. Du arbetar med både befintliga och potentiella kunder och ditt huvudsakliga ansvarsområde är att bygga och utveckla förtroendefulla relationer gentemot dessa. En stor del av kundkontakten sker via telefon och mejl, och rådgivning kring företagets produkter är en viktig del av rollen. Ett tekniskt kunnande är därav meriterande, men det är helt klart ditt professionella bemötande och din nyfikenhet som avgör hur väl du lyckas i din roll. Tillsammans med ett engagerat och sammansvetsat team finns inga begränsningar i kundnöjdhet eller i leveransen av produkterna.

Personprofil
Vi söker i första hand dig som har ett stort intresse för affärsutveckling och att skapa samt bibehålla långsiktiga kundrelationer. Kanske har du en bakgrund inom industrin och är tekniskt kunnig, eller så råkar din personlighet och din stora nyfikenhet vara precis det vi söker. Oavsett så trivs du som person med ett varierat arbete där du får koordinera flera arbetsuppgifter parallellt. För att lyckas i rollen behöver du vara både initiativtagande och självgående såväl som organiserad och anpassningsbar.

Det är meriterande om du har relevant branscherfarenhet, samt om du har erfarenhet av administration, försäljning eller service.

Övrigt
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Borlänge

Om PerformIQ
PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Projektledare till HiQ

Ansök    Dec 16    Performiq AB    Projektledare, IT
Tjänstebeskrivning & erbjudande Har du ett starkt intresse för teknik och är bekväm med att driva och leda agila projekt på operativ och strategisk nivå? Drivs du också av att engagera och motivera ditt team? Perfekt, då kan vi ha nästa utmaning för dig! HiQ erbjuder utmanande arbetsuppgifter både ute i våra kunders organisationer samt i vår egen regi där HiQ har helhetsansvar för projekten. Som projektledare får du möjlighet att delta i och leda utveckl... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Har du ett starkt intresse för teknik och är bekväm med att driva och leda agila projekt på operativ och strategisk nivå? Drivs du också av att engagera och motivera ditt team? Perfekt, då kan vi ha nästa utmaning för dig!

HiQ erbjuder utmanande arbetsuppgifter både ute i våra kunders organisationer samt i vår egen regi där HiQ har helhetsansvar för projekten.

Som projektledare får du möjlighet att delta i och leda utvecklingen av våra kunders framtida produkter och IT-system inom en rad olika branscher såsom fordon, industri, försvar samt myndigheter och finans.

Hos oss innebär Projektledarrollen att du har en bred roll och ett övergripande ansvar för de projekt som du tilldelas. I stora drag betyder detta ett ansvar för projektleveranser, planera och hålla projekt inom utsatta tidsramar och budget. Du är den som håller ihop och driver projektet framåt, samt ser till att alla inblandade hålls informerade och uppdaterade om aktuellt läge. Vidare samarbetar du tajt med såväl interna som externa aktörer och stödfunktioner.

Personprofil
Dina tidigare yrkeserfarenheter är inte det som kommer att vara mest avgörande men vi ser gärna att du har någon form av erfarenhet från digitala affärer och arbetssätt. Du är en engagerad och strukturerad person som bygger relationer, coachar och stöttar teamet och säkerställer att resultaten nås med alla med på tåget. Vi ser framför oss en person som har en god social förmåga som kan både planera och driva processer på övergripande nivå men samtidigt fokusera och driva detaljarbete i projektform.

För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du innehar förmågan att kommunicera på ett tydligt sätt, både i tal och skrift och göra komplex information begriplig, engagerande och motiverande för olika målgrupper. Du är en naturlig ledare och har lätt för att anpassa dig efter omständigheterna då du med fingertoppskänsla kan identifiera och analysera risker som uppstår och föreslå lösningar för att nå målet. Du har därmed en självklar förmåga att prioritera och strukturera ditt arbete och du delar gärna med dig av din kompetens och erfarenhet för att nå framgång.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som Projektledare.

Övrigt
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Örebro, Borlänge eller Västerås

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till rekryteringskonsult Jakob Erlingsson på 073-353 75 38. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!

Företagspresentation
Sedan 1995 har HiQ förenklat världen för både kunder och slutanvändare med hjälp av teknik, design och kommunikation. Vi är stolta över att dagligen leverera värde och kvalitét hos våra hundratals kunder, vilket omfattar en mängd varierande och intressanta uppdrag inom flera olika branscher. Vi jobbar med allt ifrån startups till storbolag inom både privat och offentlig sektor.

Att ha kul på jobbet och leverera lösningar utöver förväntningar är vad som driver oss. Det har resulterat i banbrytande produkter och tjänster (självkörande lastbilar, möjligheten att övningsflyga utan att lämna marken, swisha pengar eller gå på restaurang och beställa mat med lego).

Ja, du hör ju. Spännande, visst?

Vi växer hela tiden. Idag är vi ungefär 1900 fantastiska HiQ’are i fem länder, med sikte att bli norra Europas ledande tech-konsultbolag. På HiQ välkomnas alla typer av kollegor – huvudsaken är att du drivs av utmaningar och är en schysst lagspelare. Vi representerar en mängd olika kompetenser, perspektiv och personligheter – en blandning vi alla drar nytta av varje dag. Frontend-utvecklare, .Net-arkitekter, agila projektledare, BI-utvecklare, UX-designers, ja listan är lång. En fantastisk laguppställning som vi hela tiden utökar med ny energi och kompetens.

På HiQ gillar vi att både utveckla och att utvecklas. Hos oss får du förtroendet och möjligheten att prova först och lära sedan. Att alla får vara med och påverka HiQ’s arbetssätt och väg framåt är och har alltid varit viktigt – tillsammans bygger vi det bolag vi själva vill arbeta på.

Hos oss har du dessutom en budget för kompetensutveckling, kanske vill du certifiera dig inom ett område eller lära dig senaste ramverket inom kompetens X - det är upp till dig, sky is the limit! Vi vet dock att alla lär sig på olika sätt, och därför håller vi även i flera kompetensrelaterade aktiviteter, workshops och konferenser för att ständigt vidareutveckla vår kompetens.??

På HiQ har vi alltid fokuserat på två saker framför allt annat. Vi ska vara sjukt duktiga på det vi gör men vi ska också ha jäkligt kul på vägen. Att ha kul på jobbet går hand i hand med bra resultat. På HiQ finns alla möjliga knäppa och roliga forum för de flesta av intressen – rockband, cybersäkerhet, nutellatestning, löpning, schack, ölbryggning eller hållbarhet. Du väljer! Hos oss kan du vara C#-expert, yogi och rockstjärna samtidigt Visa mindre

Projektledare till HiQ

Ansök    Jan 18    Performiq AB    Projektledare, IT
Tjänstebeskrivning & erbjudande Har du ett starkt intresse för teknik och är bekväm med att driva och leda agila projekt på operativ och strategisk nivå? Drivs du också av att engagera och motivera ditt team? Perfekt, då kan vi ha nästa utmaning för dig! HiQ erbjuder utmanande arbetsuppgifter både ute i våra kunders organisationer samt i vår egen regi där HiQ har helhetsansvar för projekten. Som projektledare får du möjlighet att delta i och leda utveckl... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Har du ett starkt intresse för teknik och är bekväm med att driva och leda agila projekt på operativ och strategisk nivå? Drivs du också av att engagera och motivera ditt team? Perfekt, då kan vi ha nästa utmaning för dig!

HiQ erbjuder utmanande arbetsuppgifter både ute i våra kunders organisationer samt i vår egen regi där HiQ har helhetsansvar för projekten.

Som projektledare får du möjlighet att delta i och leda utvecklingen av våra kunders framtida produkter och IT-system inom en rad olika branscher såsom fordon, industri, försvar samt myndigheter och finans.

Hos oss innebär Projektledarrollen att du har en bred roll och ett övergripande ansvar för de projekt som du tilldelas. I stora drag betyder detta ett ansvar för projektleveranser, planera och hålla projekt inom utsatta tidsramar och budget. Du är den som håller ihop och driver projektet framåt, samt ser till att alla inblandade hålls informerade och uppdaterade om aktuellt läge. Vidare samarbetar du tajt med såväl interna som externa aktörer och stödfunktioner.

Personprofil
Dina tidigare yrkeserfarenheter är inte det som kommer att vara mest avgörande men vi ser gärna att du har någon form av erfarenhet från digitala affärer och arbetssätt. Du är en engagerad och strukturerad person som bygger relationer, coachar och stöttar teamet och säkerställer att resultaten nås med alla med på tåget. Vi ser framför oss en person som har en god social förmåga som kan både planera och driva processer på övergripande nivå men samtidigt fokusera och driva detaljarbete i projektform.

För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du innehar förmågan att kommunicera på ett tydligt sätt, både i tal och skrift och göra komplex information begriplig, engagerande och motiverande för olika målgrupper. Du är en naturlig ledare och har lätt för att anpassa dig efter omständigheterna då du med fingertoppskänsla kan identifiera och analysera risker som uppstår och föreslå lösningar för att nå målet. Du har därmed en självklar förmåga att prioritera och strukturera ditt arbete och du delar gärna med dig av din kompetens och erfarenhet för att nå framgång.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som Projektledare.

Övrigt
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Örebro, Borlänge eller Västerås

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till rekryteringskonsult Jakob Erlingsson på 073-353 75 38. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!

Företagspresentation
Sedan 1995 har HiQ förenklat världen för både kunder och slutanvändare med hjälp av teknik, design och kommunikation. Vi är stolta över att dagligen leverera värde och kvalitét hos våra hundratals kunder, vilket omfattar en mängd varierande och intressanta uppdrag inom flera olika branscher. Vi jobbar med allt ifrån startups till storbolag inom både privat och offentlig sektor.

Att ha kul på jobbet och leverera lösningar utöver förväntningar är vad som driver oss. Det har resulterat i banbrytande produkter och tjänster (självkörande lastbilar, möjligheten att övningsflyga utan att lämna marken, swisha pengar eller gå på restaurang och beställa mat med lego).

Ja, du hör ju. Spännande, visst?

Vi växer hela tiden. Idag är vi ungefär 1900 fantastiska HiQ’are i fem länder, med sikte att bli norra Europas ledande tech-konsultbolag. På HiQ välkomnas alla typer av kollegor – huvudsaken är att du drivs av utmaningar och är en schysst lagspelare. Vi representerar en mängd olika kompetenser, perspektiv och personligheter – en blandning vi alla drar nytta av varje dag. Frontend-utvecklare, .Net-arkitekter, agila projektledare, BI-utvecklare, UX-designers, ja listan är lång. En fantastisk laguppställning som vi hela tiden utökar med ny energi och kompetens.

På HiQ gillar vi att både utveckla och att utvecklas. Hos oss får du förtroendet och möjligheten att prova först och lära sedan. Att alla får vara med och påverka HiQ’s arbetssätt och väg framåt är och har alltid varit viktigt – tillsammans bygger vi det bolag vi själva vill arbeta på.

Hos oss har du dessutom en budget för kompetensutveckling, kanske vill du certifiera dig inom ett område eller lära dig senaste ramverket inom kompetens X - det är upp till dig, sky is the limit! Vi vet dock att alla lär sig på olika sätt, och därför håller vi även i flera kompetensrelaterade aktiviteter, workshops och konferenser för att ständigt vidareutveckla vår kompetens.??

På HiQ har vi alltid fokuserat på två saker framför allt annat. Vi ska vara sjukt duktiga på det vi gör men vi ska också ha jäkligt kul på vägen. Att ha kul på jobbet går hand i hand med bra resultat. På HiQ finns alla möjliga knäppa och roliga forum för de flesta av intressen – rockband, cybersäkerhet, nutellatestning, löpning, schack, ölbryggning eller hållbarhet. Du väljer! Hos oss kan du vara C#-expert, yogi och rockstjärna samtidigt Visa mindre

Innesäljare/Kundservicemedarbetare till Momentum

Ansök    Okt 20    Performiq AB    Kundtjänstmedarbetare
Tjänstebeskrivning & erbjudande Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Har du lätt för att ta egna initiativ och trivs i en social roll? Är du en lagspelare med ett stort affärsmannaskap som gillar att ge dina kunder en hög servicenivå? Momentum vill förstärka laget och nu har du möjlighet att komma till denna ansvarsfyllda tjänst! TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE Momentum söker en driven innesäljare/kundser... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Har du lätt för att ta egna initiativ och trivs i en social roll? Är du en lagspelare med ett stort affärsmannaskap som gillar att ge dina kunder en hög servicenivå? Momentum vill förstärka laget och nu har du möjlighet att komma till denna ansvarsfyllda tjänst!

TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE

Momentum söker en driven innesäljare/kundservicemedarbetare. Rollen är bred och därför söker vi efter just dig som trivs med en flexibel och varierande arbetsvardag. Vi letar efter en framåt person som kan vara med och utveckla befintliga och nya affärs- och leverantörsrelationer. Detta kommer bland annat innebära att du arbetar med teknisk rådgivning kring Momentums produkter. Du arbetar med försäljning, ordermottagning, offerthantering och teknisk support. Du kommer arbeta nära utesäljarna och vara ett stöd till dem. Vidare kommer du vara behjälplig med kundservice i butiken och vara en resurs inom lagerhantering och in/ut leveranser av varor. Att leverera förstklassig service är en självklarhet för dig.

PERSONPROFIL

Vi söker dig som har teknisk och industriell erfarenhet och intresse. Du letar efter ett varierat arbete, där vi tror att du trivs med att koordinera flera arbetsuppgifter parallellt. Du vill få möjligheten att arbeta i ett framgångsrikt företag och i ett engagerat team. Dina vänner beskriver dig som driven och framåt. Vi söker dig som är organiserad, anpassningsbar och alltid sätter kunden i fokus. Som person är du initiativtagande och självgående. Du är social och har lätt för att samarbeta med andra.

Det är meriterande om du som söker har relevant branscherfarenhet som innefattar administration, service eller försäljning. Vi ser gärna att du har en bakgrund från industrin och/eller logistik och försäljning. Du har god social förmåga och trivs med att fokusera på relationsbyggande i dina arbetsprocesser. Du kommer att arbeta i ett sammansvetsat team, därför lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en lagspelare som är lyhörd mot din omgivning, har god förmåga att kommunicera samt har ett prestigelöst förhållningssätt gentemot dina arbetsuppgifter och kollegor. Du kommer att arbeta i en föränderlig miljö vilket ställer krav på att du är lösningsorienterad, har god förmåga att strukturera ditt arbete samt är initiativrik och nyfiken.

ÖVRIGT

Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Borlänge

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på 073-353 75 41 eller [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.

Välkommen med din ansökan!

OM MOMENTUM

Momentum Industrial AB är en marknadsledande distributör av industriella komponenter och tjänster till den svenska och norska industrin. Vår mission är tillsammans för en hållbar industri, vilket för oss innebär att vi finns till för att tillsammans med våra intressenter bidra till att skapa en hållbar industri ur ett socialt, miljömässigt och ekonomiskt perspektiv. Vi omsätter cirka 1,1 miljarder SEK och har 300 talangfulla medarbetare. Momentum Industrial AB ingår i Momentum Group-koncernen som är noterat på Stockholmsbörsen.

http://www.momentum-industrial.com/

Sökord: innesälj, kundservice, säljare, kundsupport, administration, ordermottagning, säljsupport, inköp, koordinator, inköpskoordinator, butik, lager Visa mindre

Projektledare till HiQ

Ansök    Okt 28    Performiq AB    Projektledare, IT
Tjänstebeskrivning & erbjudande Har du ett starkt intresse för teknik och är bekväm med att driva och leda agila projekt på operativ och strategisk nivå? Drivs du också av att engagera och motivera ditt team? Perfekt, då kan vi ha nästa utmaning för dig! HiQ erbjuder utmanande arbetsuppgifter både ute i våra kunders organisationer samt i vår egen regi där HiQ har helhetsansvar för projekten. Som projektledare får du möjlighet att delta i och leda utveckl... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Har du ett starkt intresse för teknik och är bekväm med att driva och leda agila projekt på operativ och strategisk nivå? Drivs du också av att engagera och motivera ditt team? Perfekt, då kan vi ha nästa utmaning för dig!

HiQ erbjuder utmanande arbetsuppgifter både ute i våra kunders organisationer samt i vår egen regi där HiQ har helhetsansvar för projekten.

Som projektledare får du möjlighet att delta i och leda utvecklingen av våra kunders framtida produkter och IT-system inom en rad olika branscher såsom fordon, industri, försvar samt myndigheter och finans.

Hos oss innebär Projektledarrollen att du har en bred roll och ett övergripande ansvar för de projekt som du tilldelas. I stora drag betyder detta ett ansvar för projektleveranser, planera och hålla projekt inom utsatta tidsramar och budget. Du är den som håller ihop och driver projektet framåt, samt ser till att alla inblandade hålls informerade och uppdaterade om aktuellt läge. Vidare samarbetar du tajt med såväl interna som externa aktörer och stödfunktioner.

Personprofil
Dina tidigare yrkeserfarenheter är inte det som kommer att vara mest avgörande men vi ser gärna att du har någon form av erfarenhet från digitala affärer och arbetssätt. Du är en engagerad och strukturerad person som bygger relationer, coachar och stöttar teamet och säkerställer att resultaten nås med alla med på tåget. Vi ser framför oss en person som har en god social förmåga som kan både planera och driva processer på övergripande nivå men samtidigt fokusera och driva detaljarbete i projektform.

För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du innehar förmågan att kommunicera på ett tydligt sätt, både i tal och skrift och göra komplex information begriplig, engagerande och motiverande för olika målgrupper. Du är en naturlig ledare och har lätt för att anpassa dig efter omständigheterna då du med fingertoppskänsla kan identifiera och analysera risker som uppstår och föreslå lösningar för att nå målet. Du har därmed en självklar förmåga att prioritera och strukturera ditt arbete och du delar gärna med dig av din kompetens och erfarenhet för att nå framgång.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som Projektledare.

Övrigt
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Örebro, Borlänge eller Västerås

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till rekryteringskonsult Jakob Erlingsson på 073-353 75 38. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!

Företagspresentation
Sedan 1995 har HiQ förenklat världen för både kunder och slutanvändare med hjälp av teknik, design och kommunikation. Vi är stolta över att dagligen leverera värde och kvalitét hos våra hundratals kunder, vilket omfattar en mängd varierande och intressanta uppdrag inom flera olika branscher. Vi jobbar med allt ifrån startups till storbolag inom både privat och offentlig sektor.

Att ha kul på jobbet och leverera lösningar utöver förväntningar är vad som driver oss. Det har resulterat i banbrytande produkter och tjänster (självkörande lastbilar, möjligheten att övningsflyga utan att lämna marken, swisha pengar eller gå på restaurang och beställa mat med lego).

Ja, du hör ju. Spännande, visst?

Vi växer hela tiden. Idag är vi ungefär 1900 fantastiska HiQ’are i fem länder, med sikte att bli norra Europas ledande tech-konsultbolag. På HiQ välkomnas alla typer av kollegor – huvudsaken är att du drivs av utmaningar och är en schysst lagspelare. Vi representerar en mängd olika kompetenser, perspektiv och personligheter – en blandning vi alla drar nytta av varje dag. Frontend-utvecklare, .Net-arkitekter, agila projektledare, BI-utvecklare, UX-designers, ja listan är lång. En fantastisk laguppställning som vi hela tiden utökar med ny energi och kompetens.

På HiQ gillar vi att både utveckla och att utvecklas. Hos oss får du förtroendet och möjligheten att prova först och lära sedan. Att alla får vara med och påverka HiQ’s arbetssätt och väg framåt är och har alltid varit viktigt – tillsammans bygger vi det bolag vi själva vill arbeta på.

Hos oss har du dessutom en budget för kompetensutveckling, kanske vill du certifiera dig inom ett område eller lära dig senaste ramverket inom kompetens X - det är upp till dig, sky is the limit! Vi vet dock att alla lär sig på olika sätt, och därför håller vi även i flera kompetensrelaterade aktiviteter, workshops och konferenser för att ständigt vidareutveckla vår kompetens.??

På HiQ har vi alltid fokuserat på två saker framför allt annat. Vi ska vara sjukt duktiga på det vi gör men vi ska också ha jäkligt kul på vägen. Att ha kul på jobbet går hand i hand med bra resultat. På HiQ finns alla möjliga knäppa och roliga forum för de flesta av intressen – rockband, cybersäkerhet, nutellatestning, löpning, schack, ölbryggning eller hållbarhet. Du väljer! Hos oss kan du vara C#-expert, yogi och rockstjärna samtidigt Visa mindre

Butikschef till BRL i Borlänge

Ansök    Nov 23    Performiq AB    Butikschef
Tjänstebeskrivning & erbjudande BRL letar nu efter nästa stjärna! Här trivs du som är driven, engagerad och som trivs med att bära lagkaptensbindeln för ditt team. Vill du också komma till en arbetsplats med familjär och vinnande atmosfär, då kan tjänsten som butikschef vara rätt tjänst för dig! TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE Tjänsten som butikschef hos BRL (en del av Winn Scandinavia) passar dig som vill komma till ett arbete där du får leda ditt lag mo... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
BRL letar nu efter nästa stjärna! Här trivs du som är driven, engagerad och som trivs med att bära lagkaptensbindeln för ditt team. Vill du också komma till en arbetsplats med familjär och vinnande atmosfär, då kan tjänsten som butikschef vara rätt tjänst för dig!

TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE
Tjänsten som butikschef hos BRL (en del av Winn Scandinavia) passar dig som vill komma till ett arbete där du får leda ditt lag mot nya rekord och vinster. Du får komma till en tjänst där du med ditt engagemang och coachande sätt får möjlighet att leda BRL’s fortsatta resa i Borlänge. Här får du möjlighet att utveckla personal, butik och kunder. Här får du också komma till ett företag där du får påverka processer och arbetet framåt.

Som butikschef är du övergripande ansvarig för butikens utveckling och lönsamhet. Du ansvarar för att butiken är välfylld och att du och ditt team har bästa möjliga förutsättningar att demonstrera produkter och visa upp de olika lösningar som vi erbjuder för att kunna tillgodose kundernas behov. Du leder, planerar och motiverar personalen i det dagliga arbetet både vad gäller försäljning och bästa möjliga kundupplevelser. I anslutning till butiken finns en monteringshall för att ni ska kunna hjälpa kunderna med valda lösningar på ett smidigt sätt. Här kommer du till ett erfaret och sammansvetsat team som består av både butikssäljare och montörer.

PERSONPROFIL
Vi söker dig med erfarenhet av ledarskap och butik. Du har ett genuint intresse för ljud, bild och teknik. Du är kommunikativ, förtroendeingivande och engagerad. BRL är ett säljbolag med kvalitativa produkter. För att lyckas är det viktigt att du gillar att samarbeta, ta ansvar och arbeta resultatinriktat. Du tycker att kundnöjdhet är viktigt och bemöter andra professionellt och med glädje. Vi tror att du som söker denna tjänst är handlingskraftig och trivs med frihet under ansvar. Du är en entreprenör med egen drivkraft, initiativförmåga och trivs med att ligga nära affären. Som person är du strukturerad, framåt samt prestigelös med en stor portion inre driv.

Det som kommer att vara avgörande om du är rätt person är din vilja, inställning och ditt engagemang. Din personlighet bidrar till att du har lätt för att skapa relationer och din nyfikenhet gör så att du trivs i en föränderlig miljö och du lär dig snabbt nya uppgifter.

ÖVRIGT
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Måndag – fredag: 9:45-18:15, varannan lördag
Plats: Borlänge

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till rekryteringskonsult Alfred Domberg på 073-353 75 07. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!


OM WINN SCANDINAVIA:
BRL är en del av Winn Scandinavia som är Skandinaviens ledande detaljhandelskedja inom ljudutrustning för bil och hem. Bolaget bedriver försäljning i nio fysiska butiker under varumärket BRL, e-handel i Sverige, Norge, Finland och utveckling av egna varumärken med försäljning till återförsäljare i Skandinavien samt global export till 45 olika länder i världen.

Bolagets egna varumärken är idag marknadsledande inom billjud i Skandinavien och har ett globalt avtryck som uppskattas av ljudentusiaster i stora delar av världen. Bolagets ledande varumärken inom billjud är GAS Audio Power, Bass Habit och varumärket för tillbehör, Auto-Connect. Egna varumärken för hemmaljud med skandinaviskt och globalt avtryck är Dynavoice, System One och varumärket för tillbehör, Proson. Övriga egna varumärken är LED-belysningsvarumärket, Nizled, dekorbelysningsvarumärket Lightz och bil- och hemmaljudsvarumärket DLS.

Winn Scandinavias kultur och värderingar är det som leder dem, deras attityd och beteende – varje dag. Winn Scandinavia drivs av värdegrunden ”Tillsammans, med glädje och kvalitet”. Det är värdeorden som Winn Scandinavia lever efter varje dag och som genomsyrar allt de gör. Winn Scandinavias värderingar bygger på äkta solidaritet och styrkan i att nå mål tillsammans. De stöder varandra för att uppnå framgång. Denna framgångssaga får du vara en del av.

Besök gärna hemsidan för att läsa mer: http://www.winnscandinavia.com/

Sökord: butikschef, butikssäljare, butik, ljud, försäljning, ledare, chef Visa mindre

Kategoriansvarig Hydraulik till Momentum

Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du engagerad och trivs bäst i mötet med kunden? Vill du få möjlighet att växa med ett företag som månar om sina anställda? Är hydraulik ditt expertisområde? Då kan rollen som Kategoriansvarig inom Hydraulik vara rätt tjänst för dig! TJÄNSTEBESKRIVNING OCH ERBJUDANDE Momentum letar efter en Kategoriansvarig inom Hydraulik. Här ansvarar du för att utveckla erbjudandet inom industrihydralik. Du får möjlighet att utveckla s... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du engagerad och trivs bäst i mötet med kunden? Vill du få möjlighet att växa med ett företag som månar om sina anställda? Är hydraulik ditt expertisområde? Då kan rollen som Kategoriansvarig inom Hydraulik vara rätt tjänst för dig!

TJÄNSTEBESKRIVNING OCH ERBJUDANDE

Momentum letar efter en Kategoriansvarig inom Hydraulik. Här ansvarar du för att utveckla erbjudandet inom industrihydralik. Du får möjlighet att utveckla samarbetet mellan leverantörer, säljare och kunder. Du är på det sättet med i den strategiska resan framåt för Momentum. Du kommer även att arbeta operativt med tekniska frågor.

Vi vill att du fokuserar på det du är bra på, vilket är mötet med kunden, där du kan förmedla och hjälpa till på bästa vis med din kompetens. Här stöttar du både internt och externt med det som behövs för att stärka Momentums erbjudande inom hydraulik. I denna tjänst stöttar du distrikten i hela Sverige med din expertis, därmed ingår det resor i tjänsten.

Tjänsten som Kategoriansvarig innebär bland annat följande arbetsuppgifter:

• Kundmöten tillsammans med säljare för att stärka Momentums erbjudande inom Hydraulik
• Övergripande ansvar vad gäller industrihydraulik hos Momentum

PERSONPROFIL

Vi söker dig som har goda kunskaper inom industrihydraulik och som vill arbeta med Momentums erbjudande inom området Hydraulik. Du har yrkeserfarenhet inom industribranschen och med specialistområdet hydraulik.

Det är meriterande om du har arbetat i en tjänst som innefattar försäljning. Vi ser att du som söker är en person som gillar att både jobba självständigt och i team. Det krävs att du är självständig i ditt arbete då du planerar dina egna dagar samtidigt som du samarbetar med både externa och interna personer. Därmed ställer vi höga krav på din förmåga att samarbeta, ta ansvar och ge bra service till kollegor, kunder och leverantörer.

Du har ett naturligt intresse för affärsutveckling samt att skapa och utveckla långsiktiga kundrelationer. Din struktur när det kommer till planering, genomförande och uppföljning gör att du når goda resultat. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi vet att mångfald berikar och söker dig som kan komplettera vårt team med din kompetens, erfarenhet och personlighet.

ÖVRIGT

Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på 073-353 75 41. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

OM MOMENTUM

Momentum Industrial AB är en marknadsledande distributör av industriella komponenter och tjänster till den svenska och norska industrin. Vår mission är ”Tillsammans för en hållbar industri”, vilket för oss innebär att vi finns till för att tillsammans med våra intressenter bidra till att skapa en hållbar industri ur ett socialt, miljömässigt och ekonomiskt perspektiv. Vi omsätter cirka 1,1 miljarder SEK och har 300 talangfulla medarbetare. Momentum Industrial AB ingår i Momentum Group-koncernen som är noterat på Stockholmsbörsen.

http://www.momentum-industrial.com/

Sökord: kategoriansvarig, produktansvar, hydraulik, industrihydraulik, specialist, specialistsäljare, säljare, fältsäljare, utesäljare, affär, storkund, kam, tekniker, industri Visa mindre

Projektanställning Ansvarig för Digitalt sökverktyg

Ansök    Feb 10    Performiq AB    Marknadskonsult
Tjänstebeskrivning & erbjudande Momentum söker dig som är driven och lösningsorienterad med erfarenhet av att strukturera och göra produktsortiment sökbart i ett digital format. Här får du möjlighet att göra en punktinsats och i ett första steg förenkla medarbetarnas vardag avseende produktsökning. Är du den vi söker som kan axla den rollen? Läs gärna mer och ansök redan idag! TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE Tjänsten passar dig som är driven, flexibel oc... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Momentum söker dig som är driven och lösningsorienterad med erfarenhet av att strukturera och göra produktsortiment sökbart i ett digital format. Här får du möjlighet att göra en punktinsats och i ett första steg förenkla medarbetarnas vardag avseende produktsökning. Är du den vi söker som kan axla den rollen? Läs gärna mer och ansök redan idag!

TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE

Tjänsten passar dig som är driven, flexibel och trivs med att tillföra expertkunskap gällande digitala sökverktyg/kataloger. Du trivs både med att arbeta självständigt men kan även driva projektet framåt i samarbete med motiverade medarbetare.

Momentum befinner sig i en utvecklingsresa mot en digitaliserad produktkatalog. Du kommer att vara involverad i genomförandet och implementering samtidigt som du kommer att vara ytterst ansvarig för att utforma den strategiska planen för hela katalogen. Här får du möjlighet att arbeta både strategiskt och operativt, och du har ett stort mandat att lägga upp och strukturera ditt eget arbete. Tjänsten kräver koordinerande och en stor flexibilitet då du delar kunskap och samarbetar med både interna resurser, som hanterar MDM- och PIM-data samt Kategoriansvariga som hanterar de olika produktgrupperna, men även externa kontakter i form av Momentums partners och leverantörer.

Tjänsten är framtagen utifrån att Momentum utvecklas och alltid vill ligga i framkant. Du kommer att arbeta med utvecklingen av den digitala produktkatalogen och internt projektleda genomförandet av denna. Målet med sökverktyget är att på enklaste sätt guida våra medarbetare och därigenom våra kunder till rätt produkt, berikad med väsentlig information kring installation, underhåll och reparation. Tjänsten är en projektanställning där du driver igenom förändringar och förbättringar som motsvarar våra medarbetares behov. Beroende på mottagandet av slutprodukten, dina erfarenheter och ambitionsnivå kan tjänsten komma att utvecklas under projektets gång.

Exempel på arbetsuppgifter i tjänsten är:

• Säkerställa de strategiska riktlinjerna för Momentums katalog
• Säkerställa att Momentums medarbetare snabbt hittar rätt produkt och därigenom hjälper Sveriges industrikunder på ett hållbart sätt
• Sätta upp regelverk för både generella och produktstyrda attribut, synonymer och ersättningsartiklar tillsammans med Kategoriansvariga
• Sätta upp regelverk för hur vi hanterar nya, gamla och utgångna produkter
• Utveckling av produktinformation
• Projektledning
• Skapa innehåll för Momentums digitala produktkatalog

PERSONPROFIL

Vi söker en person med minst tre års erfarenhet av strategisk projektledning och marknadsföring av produkter. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi tror att du som söker är en nyfiken, driven och ambitiös person. Du är flexibel i ditt arbete och hugger in där det behövs. Du är affärsdriven och har ett naturligt servicetänk. Vidare är du lösningsfokuserad och trivs med att vara expert på ditt område. Du vill komma till en tjänst där du utvecklar innehållet i Momentums digitala katalog samtidigt som du får möjlighet att utvecklas.

För att lyckas i rollen krävs följande:

• Du är självgående och har ett stort driv
• Du har erfarenhet av att skapa strategiska riktlinjer i samband med digitalisering av ett säljbart sortiment
• Du har erfarenhet från arbete med digital plattform (katalog)
• Du har erfarenhet av hantering av attribut, synonymer och ersättningsartiklar
• Du har dokumenterad erfarenhet från tidigare, som marknadsansvarig, marknadsassistent och/eller projektledare

Vi ser att du som söker är en person som är engagerad och mån om att vilja prestera i ditt arbete. I din roll är det mycket att hålla reda på varför arbetet kräver att du är en handlingskraftig person som kan hålla en god struktur och kan prioritera det som är viktigast för stunden så att alla deadlines uppfylls. Erfarenhet av att jobba i Litium är ett plus men inte ett krav. Erfarenhet från industrikomponenter kan underlätta förståelsen och bidra till ett mer effektivt arbete.

ÖVRIGT

Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, projektanställning
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Du utgår hemifrån eller från något av Momentums kontor i Sverige

Tjänsten är en projektanställning där du blir anställd hos PerformIQ. Vi hoppas att du påbörjar anställningen under våren och tänker oss att du arbetar heltid i 12 till 18 månader. Det finns möjlighet till förlängning. Du kan arbeta på distans eller utgå från något av Momentums kontor i Sverige. Det spelar alltså ingen roll var i Sverige du bor, så länge du är rätt person för uppdraget.

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på [email protected] eller 073-353 75 41. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.

Välkommen med din ansökan!

OM MOMENTUM

Momentum Industrial AB är en marknadsledande distributör av industriella komponenter och tjänster till den svenska och norska industrin. Vår mission är tillsammans för en hållbar industri, vilket för oss innebär att vi finns till för att tillsammans med våra intressenter bidra till att skapa en hållbar industri ur ett socialt, miljömässigt och ekonomiskt perspektiv. Vi omsätter cirka 1,1 miljarder SEK och har 300 talangfulla medarbetare. Momentum Industrial AB ingår i Momentum Group-koncernen som är noterat på Stockholmsbörsen.

http://www.momentum-industrial.com/

Sökord: industri, produkt, produktkatalog, it, projektledare, system, systemvetare, data, excel, produkt, produktägare, product, productowner, produktspecialist, admin, administratör, support, backoffice, service Visa mindre

Säljare till Borlänge

Ansök    Apr 4    Performiq AB    Utesäljare
Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du driven och uppmärksam på varje affärsmöjlighet? Vill du till en tjänst där fokus är att aktivt besöka kunder och där din sociala förmåga kommer till sin fulla potential? Då kan tjänsten hos vår samarbetspartner vara rätt för just dig! TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE Vi söker efter en utåtriktad och driven person i Borlänge. Du kommer att arbeta med både befintliga och nya kunder. Hos vår samarbetspartner kommer du ... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du driven och uppmärksam på varje affärsmöjlighet? Vill du till en tjänst där fokus är att aktivt besöka kunder och där din sociala förmåga kommer till sin fulla potential?

Då kan tjänsten hos vår samarbetspartner vara rätt för just dig!

TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE

Vi söker efter en utåtriktad och driven person i Borlänge. Du kommer att arbeta med både befintliga och nya kunder. Hos vår samarbetspartner kommer du att arbeta med både med befintliga och nya kunder.

I tjänsten som säljare kommer du till exempel att:

• Utveckla och arbeta strategiskt på befintliga kunder genom besök och uppföljning
• Driva hela säljcykeln på nya kunder från ett första samtal till att boka möten, skriva offert och avslut
• Delta på nätverksträffar och aktivt skapa nya affärsmöjligheter

Tjänsten passar dig som har ett högt inre driv och brinner för att utvecklas såväl individuellt som i ditt team och organisatoriskt.

PERSONPROFIL

Vi söker efter dig som har ett gediget intresse för att göra affärer och brinner för mötet med kunderna. Det är ett krav att du har tillgång till egen bil. Det är meriterande om du har jobbat med försäljning tidigare men vid den här tjänsten är det din personlighet som kommer att vara avgörande.

Vi ser att du är en person som tar för dig, är orädd, vill framåt och känner en stor nyfikenhet inför varje kundkontakt, både på befintliga och nya kunder. Du har ett vaket intresse för vad som händer runt om dig, tror på att varje kontakt kan leda till en affär och vill därför också vara ute och träffa så mycket kunder som möjligt. Du föredrar att jobba mot uppsatta mål och har en rejäl tävlingsinstinkt som triggar dig att nå dem. I den här tjänsten kommer du att träffa allt från enmansföretagaren till större företag. Du bör därför ha en god social spelkänsla och trivas med att bemöta kunder från samtliga branscher.

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Utesäljare till Momentum

Ansök    Nov 22    Performiq AB    Utesäljare
Tjänstebeskrivning & erbjudande Har du lätt att knyta kontakter, ta egna initiativ och är resultatinriktad som person? Vill du arbeta i en växande organisation inom en expansiv marknad? Momentum söker just nu utesäljare i Borlänge, kanske är det dig vi letar efter? TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE Momentum söker nu resultatorienterad säljare i Borlänge. Du kommer att ansvara för att försäljning och kundkontakter sköts med hög servicenivå och gott affärsma... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Har du lätt att knyta kontakter, ta egna initiativ och är resultatinriktad som person? Vill du arbeta i en växande organisation inom en expansiv marknad? Momentum söker just nu utesäljare i Borlänge, kanske är det dig vi letar efter?

TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE

Momentum söker nu resultatorienterad säljare i Borlänge. Du kommer att ansvara för att försäljning och kundkontakter sköts med hög servicenivå och gott affärsmannaskap. Du kommer att arbeta mot både befintliga och nya kunder utifrån en planerad budget.

Rollen som rådgivare i frågor kring Momentums produkter och tjänster är viktig, men ett professionellt bemötande i kontakterna med kunder och villighet att hjälpa är det som avgör hur väl du kommer att lyckas i din roll. Du kommer att erbjudas löpande internutbildning i de produktgrupper du kommer att sälja och ett kunnigt team som stöd.

Du har ett naturligt intresse för affärsutveckling samt att skapa och utveckla långsiktiga kundrelationer genom ett värdebaserat synsätt och har god förmåga att uppnå resultat genom bra planering, genomförande och uppföljning. Vi söker dig som har vilja och attityd att förse svensk industri med kunskap och produkter med målet att öka kunders produktivitet och maskintillgänglighet.

PERSONPROFIL

Vi söker efter dig som arbetar inom industrin idag och i en kundfokuserad tjänst. Kanske vill du komma till en mer självständig roll där du får ligga nära affären och träffa mycket människor. Som person är du lyhörd och du bryr dig genuint om hur Momentum på bästa sätt kan hjälpa kunderna du besöker. Då tjänsten kräver tekniskt djup och intresse i kontakter med kunder och leverantörer har du utbildning och/eller praktisk erfarenhet inom teknikområdet. Tidigare erfarenhet från försäljning av industrikomponenter ses som meriterande.

Som säljare är du en lagspelare som är lyhörd mot din omgivning, har god förmåga att kommunicera samt har ett prestigelöst förhållningssätt gentemot dina arbetsuppgifter och kollegor.

Att du trivs med att resa och besöka kunder är ett krav för att du ska trivas i rollen. Vidare krävs B-körkort, och även att du är van att arbeta i affärssystem samt behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.

Du kommer att arbeta i en föränderlig miljö vilket ställer krav på att du är:

• Lösningsorienterad
• Strukturerad
• Initiativrik

ÖVRIGT

Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Borlänge

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på 073-353 75 41. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.

Välkommen med din ansökan!

OM MOMENTUM

Momentum Industrial AB är en marknadsledande distributör av industriella komponenter och tjänster till den svenska och norska industrin. Vår mission är tillsammans för en hållbar industri, vilket för oss innebär att vi finns till för att tillsammans med våra intressenter bidra till att skapa en hållbar industri ur ett socialt, miljömässigt och ekonomiskt perspektiv. Vi omsätter cirka 1,1 miljarder SEK och har 300 talangfulla medarbetare. Momentum Industrial AB ingår i Momentum Group-koncernen som är noterat på Stockholmsbörsen.

http://www.momentum-industrial.com/

Sökord: account manager, säljare, fältsäljare, teknisk säljare, kundservice, key account manager, regional sales manager, teknik, verkstad, industri. Visa mindre

Utbildare till Riwal Sverige AB

Ansök    Jan 10    Performiq AB    Personalutbildare
Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du en person med en pedagogisk förmåga och med en bakgrund från maskin- eller byggbranschen? Då kan utbildare på Riwal Sverige AB vara tjänsten för dig. Vi är branschledande gällande uthyrning av arbetsliftar, teleskoplastare och gaffeltruckar. Säkerhet är vår högsta prioritet och för att garantera att vår utrustning används på ett så säkert sätt som möjligt erbjuder vi kurser i både användning och säkerhet. I rollen s... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du en person med en pedagogisk förmåga och med en bakgrund från maskin- eller byggbranschen? Då kan utbildare på Riwal Sverige AB vara tjänsten för dig.

Vi är branschledande gällande uthyrning av arbetsliftar, teleskoplastare och gaffeltruckar. Säkerhet är vår högsta prioritet och för att garantera att vår utrustning används på ett så säkert sätt som möjligt erbjuder vi kurser i både användning och säkerhet.

I rollen som Utbildare kommer du att hålla i kurser för våra kunder på Riwals depåer och ibland hos företagen. Du kommer främst att hålla i utbildningar för våra liftar, men också utbildningar inom fallskydd, Heta Arbeten samt Säkra lyft.

Du kommer till exempel ansvara för att:
• Hålla i cirka 3 kurser per vecka
• Planera och förbereda kurserna
• Utveckla kursmaterial

Hos oss kommer du till ett väletablerat företag med ca 60 anställda, utspridda på 5 depåer runt om i Sverige. Våra depåer finns i Borlänge, Gävle, Stockholm, Norrköping och Malmö, där du kommer att vara stationerad på en av depåerna men hålla kurser på alla våra depåer.


Personprofil
För att trivas och passa i denna roll tror vi att du är en person som är van att prata inför människor och har en pedagogisk sida. Vi ser också att du trivs att arbeta självständigt och på ett strukturerat sätt då du utöver att hålla i kurser kommer att ansvara för planering och förberedelse samt utveckling av kursmaterial.

Då kurserna kommer att hållas på alla depåer runt om i Sverige så söker vi en person som är flexibel och som gillar att arbeta på varierande tider, detta då tjänsten innebär resande och en del övernattning.

Det är meriterande om du har en tidigare yrkeserfarenhet från uthyrnings-, maskin- och byggbranschen eller om du tidigare arbetat som utbildare eller instruktör.

För att lyckas i rollen som Utbildare krävs vidare:
• God kommunikationsförmåga i både tal och skrift på svenska samt engelska
• Gymnasial utbildning
• B-körkort samt tillgång till egen bil


Övrigt
Start: Omgående, enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid och tillsvidare
Arbetstid: Varierande arbetstider

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Mattias Söderberg på [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!


Företagspresentation
Riwal är en av de största specialisterna på effektiva och säkra höjdjobb och är idag verksam i 16 olika länder. Riwal har blivit en ledande aktör där den största delen av verksamheten omfattar uthyrning av arbetsliftar, teleskoplastare och gaffeltruckar tillsammans med kompletterande tjänster som utbildning. Vidare erbjuder de även försäljning av kvalitetsutrustning för höjdarbete från många av marknadens ledande tillverkare. Riwal är ett familjeföretag med lång historia och trots sin internationella tillväxt och utveckling fortfarande har kvaliteter som återfinns i det lilla företaget. Detta speglas framför allt i snabb service, lojalitet och lyhördhet till kunden. Visa mindre

Säljare till Momentum

Ansök    Nov 16    Performiq AB    Utesäljare
Tjänstebeskrivning & erbjudande Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Har du lätt för att ta egna initiativ och trivs i en social roll? Momentum söker just nu teknisk säljare i Borlänge, kanske är det dig vi letar efter? TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE Momentum söker nu resultatorienterad säljare till vårt distriktskontor i Borlänge med Dalarna som arbetsfält. Du kommer att ansvara för att försäljning och k... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Har du lätt för att ta egna initiativ och trivs i en social roll? Momentum söker just nu teknisk säljare i Borlänge, kanske är det dig vi letar efter?

TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE

Momentum söker nu resultatorienterad säljare till vårt distriktskontor i Borlänge med Dalarna som arbetsfält. Du kommer att ansvara för att försäljning och kundkontakter sköts med hög servicenivå och gott affärsmannaskap. Du kommer att arbeta mot både befintliga och nya kunder utifrån en planerad budget.

Rollen som rådgivare i frågor kring Momentums produkter och tjänster är viktig, men ett professionellt bemötande i kontakterna med kunder och villighet att hjälpa är det som avgör hur väl du kommer att lyckas i din roll. Du kommer att erbjudas löpande internutbildning i de produktgrupper du kommer att sälja och ett kunnigt team som stöd.

Du har ett naturligt intresse för affärsutveckling samt att skapa och utveckla långsiktiga kundrelationer genom ett värdebaserat synsätt och har god förmåga att uppnå resultat genom bra planering, genomförande och uppföljning.
Vi söker dig som har vilja och attityd att förse svensk industri med kunskap och produkter med målet att öka kunders produktivitet och maskintillgänglighet.

PERSONPROFIL

Då tjänsten kräver tekniskt djup och intresse i kontakter med kunder och leverantörer har du utbildning och/eller praktisk erfarenhet inom teknikområdet. Tidigare erfarenhet från försäljning av industrikomponenter ses som meriterande.

Som säljare är du en lagspelare som är lyhörd mot din omgivning, har god förmåga att kommunicera samt har ett prestigelöst förhållningssätt gentemot dina arbetsuppgifter och kollegor.

Att du trivs med att resa och besöka kunder är ett krav för att du ska trivas i rollen. Vidare krävs B-körkort, och även att du är van att arbeta i affärssystem samt behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.

Du kommer att arbeta i en föränderlig miljö vilket ställer krav på att du är:

• Lösningsorienterad
• Strukturerad
• Initiativrik

ÖVRIGT

Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Borlänge

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på 073-353 75 41 eller [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.

Välkommen med din ansökan!

OM MOMENTUM

Momentum Industrial AB är en marknadsledande distributör av industriella komponenter och tjänster till den svenska och norska industrin. Vår mission är tillsammans för en hållbar industri, vilket för oss innebär att vi finns till för att tillsammans med våra intressenter bidra till att skapa en hållbar industri ur ett socialt, miljömässigt och ekonomiskt perspektiv. Vi omsätter cirka 1,1 miljarder SEK och har 300 talangfulla medarbetare. Momentum Industrial AB ingår i Momentum Group-koncernen som är noterat på Stockholmsbörsen.

http://www.momentum-industrial.com/

Sökord: account manager, säljare, fältsäljare, teknisk säljare, kundservice, key account manager, regional sales manager, teknik, verkstad, industri. Visa mindre

Löneadministratör med start omgående

Ansök    Nov 9    Performiq AB    Löneadministratör
Tjänstebeskrivning & erbjudande Har du tidigare erfarenhet av yrket som löneadministratör och är van vid att hantera stora volymer av löner? Då kan detta vara tjänsten för dig! TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE Till vår kund söker vi en person under en tidsbegränsad period till löneenheten. Tjänsten utgår från Borlänge och innebär att du kommer arbeta med varierande arbetsuppgifter inom löneområdet. Tjänsten passar dig som trivs med att arbeta självständig... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Har du tidigare erfarenhet av yrket som löneadministratör och är van vid att hantera stora volymer av löner? Då kan detta vara tjänsten för dig!

TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE

Till vår kund söker vi en person under en tidsbegränsad period till löneenheten. Tjänsten utgår från Borlänge och innebär att du kommer arbeta med varierande arbetsuppgifter inom löneområdet. Tjänsten passar dig som trivs med att arbeta självständigt med lönehanteringens alla delar, från ax till limpa.

I rollen som löneadministratör kommer du till exempel att arbeta med:

• Registrering, beräkning och utbetalning av löner
• Vara ett konsultativt stöd till medarbetare i personal- och lönefrågor
• Sammanställa tid- och frånvarorapporter
• Ta fram rapporter och statistik

PERSONPROFIL

Vi söker dig som har minst ett års arbetslivserfarenhet inom löneadministration. Det är även önskvärt att du har utbildning inom området. Vi söker dig som vill jobba i ett kortare uppdrag med administrativa löneuppgifter. Som person är du strukturerad, noggrann och serviceinriktad. Du har också en god samarbets- och kommunikationsförmåga. Vi ser även att du har mycket god allmän systemvana.

För rollen som löneadministratör krävs vidare:

• erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• flytande svenska i tal och skrift
• mycket goda kunskaper i Microsoft Office med tyngd på Excel

ÖVRIGT

Omfattning: Heltid
Uppdragsperiod: Omgående till 31 januari 2022
Ort: Borlänge

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ och uthyrd vår kund.
Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”.

Sökord: lönespecialist, löneekonom, lön, salary specialist, salary administrator, payroll Visa mindre

Löneadministratör med start omgående

Ansök    Nov 8    Performiq AB    Löneadministratör
Tjänstebeskrivning & erbjudande Har du tidigare erfarenhet av yrket som löneadministratör och är van vid att hantera stora volymer av löner? Då kan detta vara tjänsten för dig! TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE Till vår kund söker vi en person under en tidsbegränsad period till löneenheten. Tjänsten utgår från Borlänge och innebär att du kommer arbeta med varierande arbetsuppgifter inom löneområdet. Tjänsten passar dig som trivs med att arbeta självständig... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Har du tidigare erfarenhet av yrket som löneadministratör och är van vid att hantera stora volymer av löner? Då kan detta vara tjänsten för dig!

TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE

Till vår kund söker vi en person under en tidsbegränsad period till löneenheten. Tjänsten utgår från Borlänge och innebär att du kommer arbeta med varierande arbetsuppgifter inom löneområdet. Tjänsten passar dig som trivs med att arbeta självständigt med lönehanteringens alla delar, från ax till limpa.

I rollen som löneadministratör kommer du till exempel att arbeta med:

• Registrering, beräkning och utbetalning av löner
• Vara ett konsultativt stöd till medarbetare i personal- och lönefrågor
• Sammanställa tid- och frånvarorapporter
• Ta fram rapporter och statistik

PERSONPROFIL

Vi söker dig som har minst ett års arbetslivserfarenhet inom löneadministration. Det är även önskvärt att du har utbildning inom området. Vi söker dig som vill jobba i ett kortare uppdrag med administrativa löneuppgifter. Som person är du strukturerad, noggrann och serviceinriktad. Du har också en god samarbets- och kommunikationsförmåga. Vi ser även att du har mycket god allmän systemvana.

För rollen som löneadministratör krävs vidare:

• erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• flytande svenska i tal och skrift
• mycket goda kunskaper i Microsoft Office med tyngd på Excel

ÖVRIGT

Omfattning: Heltid
Uppdragsperiod: Omgående till mars 2022
Ort: Borlänge

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ och uthyrd vår kund.
Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”.

Sökord: lönespecialist, löneekonom, lön, salary specialist, salary administrator, payroll Visa mindre

Säljare till Momentum

Ansök    Nov 9    Performiq AB    Utesäljare
Tjänstebeskrivning & erbjudande Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Har du lätt för att ta egna initiativ och trivs i en social roll? Momentum söker just nu teknisk säljare i Borlänge, kanske är det dig vi letar efter? TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE Momentum söker nu resultatorienterad säljare till vårt distriktskontor i Borlänge med Dalarna som arbetsfält. Du kommer att ansvara för att försäljning och k... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Har du lätt för att ta egna initiativ och trivs i en social roll? Momentum söker just nu teknisk säljare i Borlänge, kanske är det dig vi letar efter?

TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE

Momentum söker nu resultatorienterad säljare till vårt distriktskontor i Borlänge med Dalarna som arbetsfält. Du kommer att ansvara för att försäljning och kundkontakter sköts med hög servicenivå och gott affärsmannaskap. Du kommer att arbeta mot både befintliga och nya kunder utifrån en planerad budget.

Rollen som rådgivare i frågor kring Momentums produkter och tjänster är viktig, men ett professionellt bemötande i kontakterna med kunder och villighet att hjälpa är det som avgör hur väl du kommer att lyckas i din roll. Du kommer att erbjudas löpande internutbildning i de produktgrupper du kommer att sälja och ett kunnigt team som stöd.

Du har ett naturligt intresse för affärsutveckling samt att skapa och utveckla långsiktiga kundrelationer genom ett värdebaserat synsätt och har god förmåga att uppnå resultat genom bra planering, genomförande och uppföljning.
Vi söker dig som har vilja och attityd att förse svensk industri med kunskap och produkter med målet att öka kunders produktivitet och maskintillgänglighet.

PERSONPROFIL

Då tjänsten kräver tekniskt djup och intresse i kontakter med kunder och leverantörer har du utbildning och/eller praktisk erfarenhet inom teknikområdet. Tidigare erfarenhet från försäljning av industrikomponenter ses som meriterande.

Som säljare är du en lagspelare som är lyhörd mot din omgivning, har god förmåga att kommunicera samt har ett prestigelöst förhållningssätt gentemot dina arbetsuppgifter och kollegor.

Att du trivs med att resa och besöka kunder är ett krav för att du ska trivas i rollen. Vidare krävs B-körkort, och även att du är van att arbeta i affärssystem samt behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.

Du kommer att arbeta i en föränderlig miljö vilket ställer krav på att du är:

• Lösningsorienterad
• Strukturerad
• Initiativrik

ÖVRIGT

Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Borlänge

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på 073-353 75 41 eller [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.

Välkommen med din ansökan!

OM MOMENTUM

Momentum Industrial AB är en marknadsledande distributör av industriella komponenter och tjänster till den svenska och norska industrin. Vår mission är tillsammans för en hållbar industri, vilket för oss innebär att vi finns till för att tillsammans med våra intressenter bidra till att skapa en hållbar industri ur ett socialt, miljömässigt och ekonomiskt perspektiv. Vi omsätter cirka 1,1 miljarder SEK och har 300 talangfulla medarbetare. Momentum Industrial AB ingår i Momentum Group-koncernen som är noterat på Stockholmsbörsen.

http://www.momentum-industrial.com/

Sökord: account manager, säljare, fältsäljare, teknisk säljare, kundservice, key account manager, regional sales manager, teknik, verkstad, industri. Visa mindre

Säljare till Momentum

Ansök    Okt 25    Performiq AB    Utesäljare
Tjänstebeskrivning & erbjudande Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Har du lätt för att ta egna initiativ och trivs i en social roll? Momentum söker just nu teknisk säljare i Borlänge, kanske är det dig vi letar efter? TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE Momentum söker nu resultatorienterad säljare till vårt distriktskontor i Borlänge med Dalarna som arbetsfält. Du kommer att ansvara för att försäljning och k... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Har du lätt för att ta egna initiativ och trivs i en social roll? Momentum söker just nu teknisk säljare i Borlänge, kanske är det dig vi letar efter?

TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE

Momentum söker nu resultatorienterad säljare till vårt distriktskontor i Borlänge med Dalarna som arbetsfält. Du kommer att ansvara för att försäljning och kundkontakter sköts med hög servicenivå och gott affärsmannaskap. Du kommer att arbeta mot både befintliga och nya kunder utifrån en planerad budget.

Rollen som rådgivare i frågor kring Momentums produkter och tjänster är viktig, men ett professionellt bemötande i kontakterna med kunder och villighet att hjälpa är det som avgör hur väl du kommer att lyckas i din roll. Du kommer att erbjudas löpande internutbildning i de produktgrupper du kommer att sälja och ett kunnigt team som stöd.

Du har ett naturligt intresse för affärsutveckling samt att skapa och utveckla långsiktiga kundrelationer genom ett värdebaserat synsätt och har god förmåga att uppnå resultat genom bra planering, genomförande och uppföljning.
Vi söker dig som har vilja och attityd att förse svensk industri med kunskap och produkter med målet att öka kunders produktivitet och maskintillgänglighet.

PERSONPROFIL

Då tjänsten kräver tekniskt djup och intresse i kontakter med kunder och leverantörer har du utbildning och/eller praktisk erfarenhet inom teknikområdet. Tidigare erfarenhet från försäljning av industrikomponenter ses som meriterande.

Som säljare är du en lagspelare som är lyhörd mot din omgivning, har god förmåga att kommunicera samt har ett prestigelöst förhållningssätt gentemot dina arbetsuppgifter och kollegor.

Att du trivs med att resa och besöka kunder är ett krav för att du ska trivas i rollen. Vidare krävs B-körkort, och även att du är van att arbeta i affärssystem samt behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.

Du kommer att arbeta i en föränderlig miljö vilket ställer krav på att du är:

• Lösningsorienterad
• Strukturerad
• Initiativrik

ÖVRIGT

Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Borlänge

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på 073-353 75 41 eller [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.

Välkommen med din ansökan!

OM MOMENTUM

Momentum Industrial AB är en marknadsledande distributör av industriella komponenter och tjänster till den svenska och norska industrin. Vår mission är tillsammans för en hållbar industri, vilket för oss innebär att vi finns till för att tillsammans med våra intressenter bidra till att skapa en hållbar industri ur ett socialt, miljömässigt och ekonomiskt perspektiv. Vi omsätter cirka 1,1 miljarder SEK och har 300 talangfulla medarbetare. Momentum Industrial AB ingår i Momentum Group-koncernen som är noterat på Stockholmsbörsen.

http://www.momentum-industrial.com/

Sökord: account manager, säljare, fältsäljare, teknisk säljare, kundservice, key account manager, regional sales manager, teknik, verkstad, industri. Visa mindre

Säljare till Momentum

Ansök    Nov 4    Performiq AB    Utesäljare
Tjänstebeskrivning & erbjudande Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Har du lätt för att ta egna initiativ och trivs i en social roll? Momentum söker just nu teknisk säljare i Borlänge, kanske är det dig vi letar efter? TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE Momentum söker nu resultatorienterad säljare till vårt distriktskontor i Borlänge med Dalarna som arbetsfält. Du kommer att ansvara för att försäljning och k... Visa mer
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Har du lätt för att ta egna initiativ och trivs i en social roll? Momentum söker just nu teknisk säljare i Borlänge, kanske är det dig vi letar efter?

TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE

Momentum söker nu resultatorienterad säljare till vårt distriktskontor i Borlänge med Dalarna som arbetsfält. Du kommer att ansvara för att försäljning och kundkontakter sköts med hög servicenivå och gott affärsmannaskap. Du kommer att arbeta mot både befintliga och nya kunder utifrån en planerad budget.

Rollen som rådgivare i frågor kring Momentums produkter och tjänster är viktig, men ett professionellt bemötande i kontakterna med kunder och villighet att hjälpa är det som avgör hur väl du kommer att lyckas i din roll. Du kommer att erbjudas löpande internutbildning i de produktgrupper du kommer att sälja och ett kunnigt team som stöd.

Du har ett naturligt intresse för affärsutveckling samt att skapa och utveckla långsiktiga kundrelationer genom ett värdebaserat synsätt och har god förmåga att uppnå resultat genom bra planering, genomförande och uppföljning.
Vi söker dig som har vilja och attityd att förse svensk industri med kunskap och produkter med målet att öka kunders produktivitet och maskintillgänglighet.

PERSONPROFIL

Då tjänsten kräver tekniskt djup och intresse i kontakter med kunder och leverantörer har du utbildning och/eller praktisk erfarenhet inom teknikområdet. Tidigare erfarenhet från försäljning av industrikomponenter ses som meriterande.

Som säljare är du en lagspelare som är lyhörd mot din omgivning, har god förmåga att kommunicera samt har ett prestigelöst förhållningssätt gentemot dina arbetsuppgifter och kollegor.

Att du trivs med att resa och besöka kunder är ett krav för att du ska trivas i rollen. Vidare krävs B-körkort, och även att du är van att arbeta i affärssystem samt behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.

Du kommer att arbeta i en föränderlig miljö vilket ställer krav på att du är:

• Lösningsorienterad
• Strukturerad
• Initiativrik

ÖVRIGT

Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Borlänge

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på 073-353 75 41 eller [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.

Välkommen med din ansökan!

OM MOMENTUM

Momentum Industrial AB är en marknadsledande distributör av industriella komponenter och tjänster till den svenska och norska industrin. Vår mission är tillsammans för en hållbar industri, vilket för oss innebär att vi finns till för att tillsammans med våra intressenter bidra till att skapa en hållbar industri ur ett socialt, miljömässigt och ekonomiskt perspektiv. Vi omsätter cirka 1,1 miljarder SEK och har 300 talangfulla medarbetare. Momentum Industrial AB ingår i Momentum Group-koncernen som är noterat på Stockholmsbörsen.

http://www.momentum-industrial.com/

Sökord: account manager, säljare, fältsäljare, teknisk säljare, kundservice, key account manager, regional sales manager, teknik, verkstad, industri. Visa mindre

Spännande uppdrag som HR-chef

Ansök    Apr 30    Performiq AB    Personalchef/HR-chef
Tjänstebeskrivning Vår samarbetspartner letar efter en ny stjärna. Du som är driven, energifylld och en riktig do:er. Har du tidigare arbetat med chefsutveckling och har goda erfarenheter av att driva HR arbete? Vill du arbeta i en organisation som har ett tätt samarbete och där du får möjlighet att stötta cheferna i deras arbetsvardag? Då kan tjänsten som HR-chef till vår kund vara rätt för just dig! ERBJUDANDE OCH ARBETSUPPGIFTER I tjänsten som HR-che... Visa mer
Tjänstebeskrivning
Vår samarbetspartner letar efter en ny stjärna. Du som är driven, energifylld och en riktig do:er. Har du tidigare arbetat med chefsutveckling och har goda erfarenheter av att driva HR arbete? Vill du arbeta i en organisation som har ett tätt samarbete och där du får möjlighet att stötta cheferna i deras arbetsvardag? Då kan tjänsten som HR-chef till vår kund vara rätt för just dig!

ERBJUDANDE OCH ARBETSUPPGIFTER
I tjänsten som HR-chef kommer du under ett års tid att arbeta med frågor som rör organisationen, personal, arbetsrätt och förhandlingar. Du kommer du att arbeta i ett team med tre andra kollegor. Denna roll är en perfekt möjlighet för dig som arbetat inom HR några år och vill få möjlighet att arbeta nära VD och ledningsgrupp, arbeta med chefsutveckling och driva utveckling.

Tjänsten passar dig som vill komma till ett omväxlande arbete med möjligheter att påverka och utveckla processer och medarbetare.

Som HR-chef hos vår samarbetspartner kommer dina ansvarsområden bestå av:
Strategi och exekvering
Policys och processer kopplade till HR funktionen
Ledar- och kompetensförsörjningsfrågor
Arbetsrättsfrågor
Intern utbildningsplanering, kompetensutveckling och fortbildning

Krav på person
Vi tror att du som söker denna tjänst är duktig på att skapa förtroende och trivs med tätt samarbete bland kollegor. För att passa i rollen som HR-chef har du ett affärsmässigt tänk, en hög arbetskapacitet, förmåga att kommunicera med tydlighet samtidigt som du på ett handlingskraftigt sätt driver processer och arbete framåt. Du har arbetat med ovan nämnda arbetsuppgifter och trivs med en tillvaro av ständiga förändringar och nya utmaningar. Vidare är du en lagkapten med stark egen drivkraft, initiativförmåga och trivs med att ligga nära verksamheten.

För det här jobbet behöver du ha minst fem års erfarenhet inom HR, gärna med erfarenhet från arbete med kompetensutveckling och att driva processer framåt samt relevant universitet/högskoleutbildning (exempelvis personalvetarprogrammet.) Du har erfarenhet av att arbeta i en stöttande funktion till chefer, är flexibel och trivs med ett högt tempo.

Du är också en tydlig kommunikatör i både tal och skrift. Tjänsten innebär många olika kontaktytor som ställer krav på god samarbetsförmåga, prestigelöshet och förmåga att bygga och underhålla relationer. Det som kommer att vara avgörande om du är rätt person är din vilja, inställning och ditt engagemang.

Övrigt
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, vikariat 1 år
Plats: Borlänge

Om PerformIQ
PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till rekryteringskonsult Camilla Aurell på 073-353 75 41. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Sökord: hr, hr-ansvarig, hr-chef, personalledning, chefsutveckling, Visa mindre