Lediga jobb som Orderadministratör i Borlänge

Se lediga jobb som Orderadministratör i Borlänge. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Borlänge som finns hos arbetsgivaren.

SSAB - Säljkoordinator

Ansök    Jul 10    SSAB Emea AB    Orderadministratör
Vi erbjuder dig en spännande tjänst där du kommer vara kanalen mellan produktion och säljorganisationen när det gäller orderhantering. Är du en lagspelare som ser nyfiket på utmaningar och problemlösningar, då är du den vi söker för att komplettera vårt team. Placeringsort Borlänge. Att bli en del av SSAB-familjen innebär att följa med på en resa. En resa som vi tror är avgörande för planetens framtid och hållbarhet. Stål har varit ett av de viktigaste ma... Visa mer
Vi erbjuder dig en spännande tjänst där du kommer vara kanalen mellan produktion och säljorganisationen när det gäller orderhantering. Är du en lagspelare som ser nyfiket på utmaningar och problemlösningar, då är du den vi söker för att komplettera vårt team. Placeringsort Borlänge.
Att bli en del av SSAB-familjen innebär att följa med på en resa. En resa som vi tror är avgörande för planetens framtid och hållbarhet. Stål har varit ett av de viktigaste materialen för vår samhällsutveckling och kommer att vara det även i framtiden. I våra hem, i broar som förbinder våra städer och i morgondagens bilar. På SSAB är vi stolta över vår historia och vårt ledarskap inom höghållfast stål. Samtidigt är vi medvetna om att stålproduktion är en av de branscher som släpper ut mest växthusgaser i världen. Det måste förändras. Vi har därför utvecklat världens första fossilfria process för stålproduktion och omkring 2030 kommer vi att vara i stort sett fossilfria. Som en del av SSAB kommer du att vara viktig för att förverkliga detta mål och därmed bidra till en grön omställning av hela stålindustrin.
Om tjänsten
Customer and Delivery support är en avdelning som ansvarar för orderhanteringen, både order direkt till kund och order till våra interna och externa lager
Dina huvudsakliga ansvarsområden
I din roll som säljkoordinator kommer du ansvara för de order som är kopplade till våra externa kunder samt hantera frågor relaterade till ordern. Du kommer ha daglig kontakt med våra säljkontor runt om i världen.
Om dig
Vi söker dig med relevant högskoleutbildning eller där erfarenhet från liknande arbete kan anses som motsvarande.
Du ska trivas att jobba i en miljö där det tidvis är högt tempo och problemlösning skall vara något du drivs och motiveras av.
Du har god datavana och kunskaper i Office paketet. Kunskap och arbetserfarenhet inom systemet Service Now, SAP är meriterade. Vi värderar dina personliga egenskaper högt.

För att lyckas i rollen som säljkoordinator är du en god och van administratör som är ordningsam, strukturerad samt kan arbeta självständigt och samtidigt inspireras av att arbeta i team. Rollen kräver att du har en god kommunikations- och anpassningsförmåga gentemot olika individer och kulturer. Du är lyhörd med stor ansvarskänsla och duktig på att förmedla information i en internationell organisation, såväl muntligt som skriftligt. Att behärska engelska flytande är därmed ett krav. Talar och skriver du obehindrat på fler språk är det meriterande.
Vårt erbjudande
På SSAB är mångfald och inkludering en del av vår kultur. Vi använder våra värderingar – drivande, äkta och steget före – i vårt dagliga beslutsfattande, alltid med kunden i fokus. Det gör oss alla till lagspelare, med en gemensam strävan att förbättra oss. När du börjar på SSAB blir du en del av en organisation med passionerade problemlösare som arbetar tillsammans med viktiga utmaningar. Vi kommer att stödja din tillväxt genom att erbjuda en säker och vänlig arbetsplats som bidrar till balansen mellan arbete och privatliv. På SSAB har du möjlighet att bredda dina kunskaper och växa.
Vi erbjuder ett brett spektrum av uppskattade förmåner till våra medarbetare. Här är några exempel på det:
Vinstdelning
Flexibla villkor för arbetstidsförkortning
Friskvårdsbidrag
I samband med den här rekryteringen har vi möjlighet att erbjuda medflyttarservice till dig och din familj om ni flyttar till Dalarna. Läs mer på
Medflyttarservice - Rekryteringslots Dalarna
Rekryteringsprocessen
1. Ansök
2. Intervju
3. Referenstagning
4. Hälsoundersökning
5. Signera
Rekrytering sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Bakgrundskontroll kan komma att genomföras som en del i rekryteringsprocessen.
Har du frågor angående tjänsten?
Kontakta Malin Hansson, Chef Customer & Delivery Support via mail - [email protected]


Vi undanbeder oss kontakter från rekryteringsföretag, annonssäljare och liknande beträffande denna annonsering.


Facklig information lämnas av Akademikerföreningen, Unionen och Ledarna som nås via vår växel på tfn 0243-700 00.
Några ord från din blivande chef
"Hej! Jag som blir din närmaste chef heter Malin Hansson och är chef för Customer & Delivery Support.
Jag söker en säljkoordinator till min grupp som idag består av 10 personer uppdelade med olika ansvars områden.
Du kommer att vara en del av ett team med engagerade och kompetenta kollegor och få ett stort kontaktnät inom SSAB.
Välkommen med din ansökan. " Visa mindre

Administratör sökes till kund i Borlänge!

Ansök    Maj 31    Uniflex Sverige AB    Orderadministratör
Om tjänsten Vi söker efter en administratör med tidigare erfarenhet av att arbeta i Visma för uppdrag hos vår kund i Borlänge! Dina arbetsuppgifter i huvudsak Som administratör kommer du att ha ansvar för att hantera fakturering, bokföring, fraktsedlar och kontakten med kunder och chaufförer. Du kommer att arbeta i nära samarbete med platschefen för att säkerställa en smidig och effektiv upplärning. För att vara lämplig för denna roll, måste du ha minst... Visa mer
Om tjänsten
Vi söker efter en administratör med tidigare erfarenhet av att arbeta i Visma för uppdrag hos vår kund i Borlänge!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Som administratör kommer du att ha ansvar för att hantera fakturering, bokföring, fraktsedlar och kontakten med kunder och chaufförer. Du kommer att arbeta i nära samarbete med platschefen för att säkerställa en smidig och effektiv upplärning.

För att vara lämplig för denna roll, måste du ha minst 1 års erfarenhet av arbete med affärssystemet Visma samt tidigare erfarenhet av administration och kundkontakt. Du bör vara van att hantera volymer av data och ha goda kunskaper i att arbeta med Microsoft Office-program.

Vi söker en självgående person som har god organisatorisk förmåga och som kan arbeta effektivt under högt tempo och tryck. Du måste ha en positiv inställning och vara en lagspelare med en hög grad av integritet och professionalism. Vi vill även att du har en god förmåga att kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift.



Om verksamheten
Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande. Visa mindre

Vi söker Beredare till vår samarbetspartner inom industrin i Borlänge

Vi på HR Dalarna växer tillsammans med våra samarbetspartner och vi söker nu efter en Beredare inom industrin. Är du en person som drivs av att dagligen ha kontakt med kunder, planera och organisera samt har ett intresse för teknik? Då ska du läsa vidare om den här spännande tjänsten...   OM TJÄNSTEN I rollen som Beredare kommer du ha tät kontakt med våra kunder och dagligen prioritera efter deras behov för att sedan skapa arbetsorder till verkstaden som... Visa mer
Vi på HR Dalarna växer tillsammans med våra samarbetspartner och vi söker nu efter en Beredare inom industrin. Är du en person som drivs av att dagligen ha kontakt med kunder, planera och organisera samt har ett intresse för teknik? Då ska du läsa vidare om den här spännande tjänsten...

 
OM TJÄNSTEN

I rollen som Beredare kommer du ha tät kontakt med våra kunder och dagligen prioritera efter deras behov för att sedan skapa arbetsorder till verkstaden som reparerar godsvagnar. Du kommer samarbeta med lageransvarig för att se till att material och reservdelar finns tillgängligt i vår verkstad. Vidare ansvarar du för att rapportera till kund om utfört arbete och färdigställer verkstadens arbete till fakturaunderlag. 

 

Uppskattar du teamarbete och att ingen dag är den andra lik? Ja då är vi övertygade om att du kommer trivas hos oss. I vår verksamhet är ständiga förbättringar och en bra arbetsmiljö A och O. Fokuset i verkstaden ligger på att hjälpa våra kunder med service, underhåll, felsökning och reparationer. 
 
DIN PROFIL
Vi söker dig som har ett intresse för planering, dokumentering och teknik. Självklart är det meriterande med en lång och gedigen erfarenhet, men vi söker även dig som är ny i branschen. Att göra kunder nöjda och ge god service ligger dig varmt om hjärtat. Du bör ha god datavana och ha goda kunskaper i engelska i tal och skrift. Vi ser gärna att du tidigare har jobbat med Office paketen samt har erfarenhet av ekonomisystem. 


VI ERBJUDER DIG
Tjänsten är placerad i Borlänge och inleds med en anställning hos HR Dalarna med det absoluta målet att du senare ska övergå till en tillsvidareanställning hos vår samarbetspartner. Tjänsten är måndag till fredag 06.30-15. Urval sker löpande!
 
Varmt välkommen att söka tjänsten hos oss!


HR Dalarna är ett auktoriserad HR-partner som garanterar våra konsulter trygga anställningar. Vi jobbar för och tillsammans med organisationer som likt oss är övertygade om att kompetenta och välmående medarbetare är avgörande för lönsamhet och framgång.

Genom våra moderna, smarta och attraktiva helhetslösningar inom hela HR-området skapar vi förutsättningar för företag och organisationer att uppnå sina mål. Med vår samlade erfarenhet och vår kompetens är det mesta möjligt. Vi är det genuina, enkla och personliga företaget som har stark lokal förankring och verkar i och för hela Dalarnas utveckling.

Krav:

Körkort:
* B (Personbil) Visa mindre

Kontorskoordinator till WIP

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande hand... Visa mer
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Om företaget
WIP i Borlänge AB är ett familjeföretag som startade 1985 och har kontoret placerat på Romme industriområde i en hemtrevlig lokal. Wip har jobbat med Backkamerasystem och tagit fram sitt egna märke Wipomatic redan år 1995. Märket WIP Light startades 2017 för LED-belysning. Wip säljer Wipomatic backkamerasystem över hela världen och supportar dessa med felsökningar och nyskapande kring deras säkerhet och arbetsmiljö i deras arbetsfordon.

Främst så säljs produkterna till OEM kunder och dess eftermarknad så produkterna säljs båda direkt och indirekt till alla världens hörn. Produkterna sitter på maskiner i gruvor, hamnar, skogen, vägar, jordbruk och övriga entreprenadmaskiner.

Vi på WIP växer kraftigt och söker nu nya härliga medarbetare!


Dina arbetsuppgifter
Som kontorskoordinator på WIP har du en bred och flexibel roll som innefattar många olika områden i verksamheten. Du arbetar huvudsakligen med orderhantering, det kan innebära att hantera inleverans, planera/packa order, fakturera och flödet däremellan. Du arbetar med tull och fraktfrågor samt planerar inköp. Du har löpande kontakt med kunder och besvarar frågor och beställningar både via telefon och mail.

Du ser till att kontorsmaterial finns på plats och är assisterande kring verksamhetens marknadsföring och sociala medier. Tjänsten innefattar allt från vanliga kontorsgöromål till att serva kunder med högsta kvalité och du fungerar som ett nav på kontoret.

Din profil
Som person gillar du att arbeta administrativt men har samtidigt inga problem med att plocka order och ha kundkontakt. Du tycker om att leverera resultat tillsammans med andra och trivs i ett högt tempo genom att driva, utveckla, inspirera och engagera. Du är lyhörd, proaktiv, strukturerad och kvalitetsmedveten i dina åtaganden. Vi ser gärna att du lägger vikt vid att skapa goda relationer och har med fördel erfarenhet från liknande tjänster. Du har B-körkort.

Ansökan
Ansök via vår hemsida www.clockworkpersonal.se senast 2023-02-20, urval sker löpande. För frågor eller mer information om tjänsten, kontakta konsultchef Emil Andrén på 070-821 53 19 eller på [email protected].
Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Customer Service Agent Order till CTEK

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet... Visa mer
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se


Om företaget
CTEK med huvudkontor i Vikmanshyttan i Dalarna är internationellt ledande inom batteriladdningslösningar, huvudsakligen för fordon. Företaget utvecklar en rad olika produkter för fordonsbranschen, från 12V & 24V-laddare till laddningslösningar för elfordon. Produkterna säljs via globala distributörer och återförsäljare, till fler än 50 av världens ledande fordonstillverkare samt genom laddningsoperatörer, fastighetsägare och andra organisationer för att ge tillgång till el-laddningsinfrastruktur.
CTEK har en unik kultur baserad på en passion för innovation. Företaget har ett djupt rotat engagemang för att stötta övergången till en hållbar transportsektor, genom att leva efter branschledande ESG-standarder.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer Service Agent Order hanterar och registrerar du inkommande order och kundspecifika ärenden. Du har kontakt med våra internationella och nationella kunder via mail och telefon och du samarbetar tillsammans med övriga medarbetare för att skapa en trivsam arbetsmiljö. Vidare har du även daglig kontakt med både säljare, lager och övriga avdelningar där känsla för service präglar din vardag. Hos oss är koncernspråket engelska där vi värdesätter goda kunskaper i såväl tal som skrift. Din arbetsplats är på CTEK i Vikmanshyttan men du erbjuds möjlighet att arbeta på distans. Tjänsten är med start omgående och sträcker sig över sommaren 2022 med chans till förlängning.

Din profil
Vi ser att du har tidigare erfarenhet av administration och kundtjänst. Du har en teknisk bakgrund, gärna kopplat till el som gör att du känner dig bekväm i samtal av den karaktären. Du har lätt för att skapa och förvalta kundrelationer där den sociala biten är en energiboost i ditt dagliga arbete. Ditt driv och din samarbetsförmåga är två av dina främsta styrkor.

Ansökan
Du blir anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos CTEK Sweden. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.



Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 19 juni, ansök därför redan idag på www.clockworkpersonal.se. För mer information är du varmt välkommen att kontakta Julia Wiklund, [email protected] eller Emil Andrén, [email protected] Visa mindre

SSAB - Semestervikariat inom Supply Chain

Ansök    Dec 23    SSAB Emea AB    Orderadministratör
Är du intresserad av ett sommarjobb inom tjänstemannaområdet i ett internationellt företag på en global arena? Ta chansen att testa ett arbete där du kommer att utvecklas och få nya erfarenheter. Vi söker nu medarbetare inför sommaren 2023. Vikariaten är för perioden maj/juni till augusti. Placeringsort Borlänge. Vad erbjuder vi ? Varierande, roliga och utvecklande arbetsuppgifter i en viktig roll med stora möjligheter att påverka SSABs resultat. Tillsamma... Visa mer
Är du intresserad av ett sommarjobb inom tjänstemannaområdet i ett internationellt företag på en global arena? Ta chansen att testa ett arbete där du kommer att utvecklas och få nya erfarenheter. Vi söker nu medarbetare inför sommaren 2023. Vikariaten är för perioden maj/juni till augusti. Placeringsort Borlänge.
Vad erbjuder vi ?
Varierande, roliga och utvecklande arbetsuppgifter i en viktig roll med stora möjligheter att påverka SSABs resultat. Tillsammans med engagerade kollegor skapar du värde för SSAB. Vi har lediga tjänster som bland annat Transportplanerare och Säljkoordinator men fler områden kan bli aktuella.
Som sommarvikarie hos oss ersätter du ordinarie personal under deras semestrar. Det finns dock alltid ordinarie personal på plats.
Arbetstiden är dagtid. För att vara aktuell för ett sommarvikariat behöver du kunna arbeta hela sommaren.
Vem är du?
Du har förmågan att samarbeta med andra, är strukturerad och ansvarsfull. För att trivas och snabbt komma in i rollen behöver du vara en god administratör, ha förmågan att själv strukturera upp ditt arbete och känna dig bekväm i att ta kontakt med externa och interna kunder via såväl telefon som mail och videolänk. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift, har goda datakunskaper, är noggrann och brinner för service. Du har fyllt 18 år och förstår vikten av att arbete utförs med god kvalitet.
Du har godkänd gymnasieutbildning. Efterföljande studier på högskolenivå är meriterande.
Sista ansökningsdag
29 januari 2023
Facklig information lämnas av Akademikerföreningen, Unionen och Ledarna som nås via vår växel på tfn 0243-700 00.


Vi undanber oss kontakter från rekryteringsföretag, annonssäljare och liknande beträffande denna annonsering.
?SSAB är ett Norden- och USA-baserat stålföretag. SSAB erbjuder mervärdesprodukter och tjänster som har utvecklats i nära samarbete med företagets kunder för att skapa en starkare, lättare och mer hållbar värld. SSAB har anställda i över 50 länder. Idag har SSAB produktionsanläggningar i Sverige, Finland och USA. SSAB är börsnoterat på Nasdaq Stockholm och sekundärnoterat på Nasdaq Helsingfors. www.ssab.com. Följ med oss även i sociala medier: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter och YouTube. Visa mindre

Vill du jobba som administratör?

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande hand... Visa mer
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Om företaget
Varför ska du välja Clockwork?

Som anställd på Clockwork har du möjligheten att utvidga ditt nätverk och få bra arbetslivserfarenheter för din fortsatta karriär. Många av våra uppdrag erbjuder möjlighet till förlängning hos våra kunder. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.

För oss är gemenskap och uppskattning viktigt, därför får du en nära och personlig kontakt med din Konsultchef.


Dina arbetsuppgifter
Vi söker Administratörer för kommande uppdrag hos våra kunder i Borlänge med omnejd. Arbetsuppgifterna varierar beroende på kund. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är dokumentation, handläggning av ärenden, samtal- och mailhantering samt arkivering. Du kan även komma att hantera fakturor, boka möten och sammanfatta rapporter.

Längden på uppdragen samt arbetstider kan variera beroende på kund.

Din profil
Vi söker dig som vill arbeta som administratör.

För att trivas i rollen krävs god struktur och ett driv av att leverera bästa lösningen. Du har inga problem att tala med kunder eller kollegor och arbetar serviceinriktad genom din arbetsdag. Kan du hantera utmaningar som dyker upp under dagen och prioritera dem väl, så kommer du lyckas med uppdraget. Vidare besitter du god datavana samt att du talar och skriver obehindrat på svenska.

Ansökan
Varmt välkommen med din ansökan via clockworkpersonal.se

Om du har frågor kring processen får du gärna höra av dig till Lisa Meriläinen via: [email protected]

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Urval sker löpande. Visa mindre

Customer Service Agent Support till CTEK

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet... Visa mer
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se


Om företaget
CTEK med huvudkontor i Vikmanshyttan i Dalarna är internationellt ledande inom batteriladdningslösningar, huvudsakligen för fordon. Företaget utvecklar en rad olika produkter för fordonsbranschen, från 12V & 24V-laddare till laddningslösningar för elfordon. Produkterna säljs via globala distributörer och återförsäljare, till fler än 50 av världens ledande fordonstillverkare samt genom laddningsoperatörer, fastighetsägare och andra organisationer för att ge tillgång till el-laddningsinfrastruktur.
CTEK har en unik kultur baserad på en passion för innovation. Företaget har ett djupt rotat engagemang för att stötta övergången till en hållbar transportsektor, genom att leva efter branschledande ESG-standarder.

Dina arbetsuppgifter
Som Customer Service Agent Support svarar du på inkommande samtal och svarar på enklare frågor kring leverans, fakturor, pris eller reservdelar. Din kontakt med kunderna sker via mail och telefon och du samarbetar tillsammans med övriga medarbetare för att skapa en trivsam arbetsmiljö. Vidare har du även daglig kontakt med både säljare, lager och övriga avdelningar. Hos oss är koncernspråket engelska där vi värdesätter goda kunskaper i såväl tal som skrift. Din arbetsplats är på CTEK i Vikmanshyttan men du erbjuds möjlighet att arbeta på distans. Tjänsten är tänkt att starta senast 9 augusti och beräknas pågå till sista januari med chans till förlängning.

Din profil
Vi ser att du har tidigare erfarenhet av kundtjänst och administration, gärna inom teknikbranschen. Du har god kunskap inom kundservice och kommunicerar på ett tydligt sätt som gör att du känner dig bekväm i samtal på svenska så väl som engelska. Du har lätt för att skapa och förvalta kundrelationer där den sociala biten är en energiboost i ditt dagliga arbete. Ditt engagemang och din förmåga att prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt är två av dina främsta styrkor.


Ansökan
Du blir anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos CTEK Sweden. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.



Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 19 juni, ansök därför redan idag på www.clockworkpersonal.se. För mer information är du varmt välkommen att kontakta Julia Wiklund, [email protected] eller Emil Andrén, [email protected] Visa mindre

Leveranskoordinator (BRF) till Bahnhof i Borlänge

Ansök    Nov 8    Bahnhof AB (Publ)    Orderadministratör
Bahnhof tillhandahåller globala IT-tjänster som är starkt efterfrågade, och nu behöver vi dig som vill jobba som leveranskoordinator på avdelningen för bostadsrättsföreningar i Borlänge. Beskrivning av tjänsten Denna tjänst passar dig som gillar att jobba med en bred arbetsbeskrivning med många inblandade, där kvalitet och kundnöjdhet är i fokus. Som leveranskoordinator på BRF kommer du att koordinera leveransen av våra kollektiva tjänster till bostadsr... Visa mer
Bahnhof tillhandahåller globala IT-tjänster som är starkt efterfrågade, och nu behöver vi dig som vill jobba som leveranskoordinator på avdelningen för bostadsrättsföreningar i Borlänge.


Beskrivning av tjänsten
Denna tjänst passar dig som gillar att jobba med en bred arbetsbeskrivning med många inblandade, där kvalitet och kundnöjdhet är i fokus. Som leveranskoordinator på BRF kommer du att koordinera leveransen av våra kollektiva tjänster till bostadsrättsföreningar och andra fastighetsägare. Du tar ägandeskap för processen och är nyckelpersonen från att beställning kommer in, tills kundens tjänst är aktiv.
Tjänsten innehåller arbetsuppgifter så som att ha hand om inkommande avtal, kontakt med kunder via mejl och telefon och allmän ärendehantering. Du kommer ha direkt kontakt med våra kollegor som jobbar på andra avdelningar på Bahnhof, men även våra underleverantörer. Alla som behövs för att genomföra en fullständig installation.


Dina kunskaper och egenskaper
Vi söker dig som lägger kundens upplevelse i fokus, men också har ett strukturerad arbetssätt där noggrannhet är av stor vikt. Du har en vilja av att föra ett ärende framåt med problemlösning i fokus och inte fastna i onödig byråkrati. Du är även nyfiken och gillar att lära dig nya saker.


Det finstilta
Placering: Jussitorget i Borlänge
Tillträde:
- Omgående. Vi tillsätter tjänster löpande så tveka inte att kontakta oss.
Omfattning:
- Heltid, 6 månaders provanställning.
Ansökan:
- Mejla ett kort personligt brev + CV + löneanspråk till: [email protected]
- Märk ansökan med: Leveranskoordinator BRF
- Sista ansökningsdag: 6 december 2021


Frågor om tjänsten
Har du frågor om tjänsten går det bra att mejla Ruben Espinoza, Regionchef – Leverans BRF, på [email protected]
Om Bahnhof
Bahnhof är en svensk internet- och molnoperatör som tillhandahåller globala tjänster. Vi är ett starkt ideologiskt drivet företag, och det vill vi ska avspeglas i de tjänster vi erbjuder våra kunder över hela världen. Vi vill revolutionera telekomvärlden genom att erbjuda större valfrihet, och större makt, för användarna över den egna kommunikationen.
Vi tror på integritet och yttrandefrihet. Många av våra kunder är banker, journalister eller privatpersoner som inte vill vara i Googles eller Apples molntjänster. Bahnhof tror på Your data - owned by you - controlled by you.
Detta är för oss inte tomma ord. Bahnhof står upp för våra kunder, och vi tar ställning även i kontroversiella frågor. Vi är övertygade om att dessa principer, kommer att bära oss framåt, även ur ett större och globalt perspektiv!
Tack, men nej tack. Vi undanber oss vänligt men bestämt all kontakt från rekryteringsbolag. Visa mindre

Depåansvarig i Borlänge

Ansök    Mar 16    Riwal Sverige AB    Orderadministratör
Som Depåansvarig på Riwal Sverige hanterar du inkommande beställningar av liftar och övriga maskiner. Du kommer att bistå våra kunder med råd om vilken lift som passar kundens behov bäst för just detta tillfälle. Du måste vara lyhörd och kunnig för att ge kunden det bästa valet av lift. Du kommer att tillsammans med transportörer planera leveranser och returer av liftar till och från kund samt mellan Riwals depåer runt om i Sverige. Tillsammans med vår ser... Visa mer
Som Depåansvarig på Riwal Sverige hanterar du inkommande beställningar av liftar och övriga maskiner. Du kommer att bistå våra kunder med råd om vilken lift som passar kundens behov bäst för just detta tillfälle. Du måste vara lyhörd och kunnig för att ge kunden det bästa valet av lift.
Du kommer att tillsammans med transportörer planera leveranser och returer av liftar till och från kund samt mellan Riwals depåer runt om i Sverige.
Tillsammans med vår servicepersonal skall service och underhåll planeras och prioriteras.
Periodvis kommer du även att bistå med den löpande driften med att hantera liftar inför kommande hyror.
Du är helt enkelt spindeln i nätet på vår depå i Borlänge.
Du är som person utåtriktad, noggrann, strukturerad och tycker om att arbeta med människor.
Du har minimum gått gymnasium, har god datavana och goda kunskaper i engelska då många av våra kunder är utländska företag.
Vi värdesätter extra om du har en tidigare yrkeserfarenhet från maskin- och/eller byggbranschen.
Körkort klass B är ett krav.
Har du frågor beträffande tjänsten som är du välkommen att kontakta Johan Alacio på 073- 082 94 10.
Välkommen med din ansökan med personligt brev och CV senast den 31/3 till [email protected]


#jobbjustnu Visa mindre

Innesäljare / Rental Desk medarbetare

Ansök    Sep 24    Riwal Sverige AB    Orderadministratör
Vi söker en Innesäljare/Rental Desk-medarbetare! Riwal Sverige AB Som Innesäljare med placering på Rental Desk hos Riwal Sverige AB i Borlänge hanterar du inkommande beställningar av liftar och övriga maskiner. Du kommer att bistå våra kunder med råd om vilken lift som passar kundens behov bäst för just detta tillfälle. Du måste vara lyhörd och kunnig för att ge kunden det bästa valet av maskin. Du kommer att hantera beställningar direkt från våra kunder... Visa mer
Vi söker en Innesäljare/Rental Desk-medarbetare!
Riwal Sverige AB

Som Innesäljare med placering på Rental Desk hos Riwal Sverige AB i Borlänge hanterar du inkommande beställningar av liftar och övriga maskiner. Du kommer att bistå våra kunder med råd om vilken lift som passar kundens behov bäst för just detta tillfälle. Du måste vara lyhörd och kunnig för att ge kunden det bästa valet av maskin. Du kommer att hantera beställningar direkt från våra kunder, men du har även ett nära samarbete med både Utesäljare och Depåchef. Du tar emot beställningar via epost, telefon och även ”över disk” då du sitter i receptionen på vår anläggning i Borlänge.
Du kommer att tillsammans med transportörer planera leveranser och returer av liftar till och från kund samt mellan Riwals depåer runt om i Sverige. Tillsammans med vår servicepersonal skall service och underhåll planeras och prioriteras. Periodvis kommer du även att bistå med den löpande driften och med att rent fysiskt hantera liftar inför kommande hyror. Du är helt enkelt spindeln i nätet på vår depå i Borlänge.
Du är som person stresstålig, utåtriktad, noggrann, strukturerad och tycker om att arbeta med människor. Du har gymnasieexamen, god datavana och goda kunskaper i engelska då många av våra kunder är utländska företag och våra affärssystem är på engelska. Erfarenhet av att arbeta i affärssystem är ett stort plus och vi värdesätter extra om du har en tidigare yrkeserfarenhet från maskin- och/eller byggbranschen. Körkort klass B är ett krav.
Har du frågor beträffande tjänsten så är du välkommen att kontakta Mattias Eriksson, Depåchef, på telefon 026-495 98 75 eller [email protected]
Välkommen med din ansökan med personligt brev och CV. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Visa mindre

Orderhanterare

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet... Visa mer
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tretton städer från Stockholm i söder till Piteå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se


Dina arbetsuppgifter
För kommande uppdrag söker vi orderhanterare till våra kunder i Borlänge med omnejd. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är att hantera inkommande order via mail och telefon. Fakturahantering och leveransbevakning tillhör vardagen. Du fungerar som en länk mellan produktion, kunder och övriga avdelningar så som logistik och ekonomi.

Din profil
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av orderhantering, gärna som innesäljare eller ordermottagare. Det är meriterande om du har erfarenhet av stora affärssystem så som SAP, ange i din ansökan vilka system du har erfarenhet av.

Du har lätt för att samarbeta och har en förmåga att vara strukturerad, effektiv och noggrann i stressade situationer. För att trivas i rollen som orderhanterare har du ha ett brinnande intresse för att ge riktigt bra service, till såväl kunder som medarbetare. Du känner dig trygg i svenska och engelska, i både tal och skrift.

Du blir anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.

Urval sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag via www.clockworkpersonal.se

För mer information är du varmt välkommen att kontakta Julia Wiklund via mail [email protected] Visa mindre