Lediga jobb Stegra Rekrytering AB i Borlänge

Se alla lediga jobb från Stegra Rekrytering AB i Borlänge. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Borlänge som finns inom det yrket.

Servicetekniker till SKF Fältservice i Mellansverige

Nu söker vi dig som är tekniskt kompetent, utåtriktad, som trivs på fältet och vill vara med och leverera högkvalitativa mekaniska tjänster till industrikunder i Mellansverige. Har du god förståelse för mekanik och arbetslivserfarenhet av service och underhåll inom industrin? Då kan det vara dig vi söker! Då vi arbetar med löpande urval kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, ansök därför redan idag! Om SKF SKF har funnits i mer än ... Visa mer
Nu söker vi dig som är tekniskt kompetent, utåtriktad, som trivs på fältet och vill vara med och leverera högkvalitativa mekaniska tjänster till industrikunder i Mellansverige. Har du god förståelse för mekanik och arbetslivserfarenhet av service och underhåll inom industrin? Då kan det vara dig vi söker!
Då vi arbetar med löpande urval kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, ansök därför redan idag!
Om SKF
SKF har funnits i mer än ett sekel och är idag en av världens största leverantörer av lager och relaterade tjänster och lösningar. Produkterna finns överallt i samhället. Faktum är att SKFs lösningar kan användas överallt där det finns rörelse. Det innebär att SKF är en viktig del av vardagen för människor och företag runt om i världen.
Fältservice är en av SKFs servicetjänster som ingår i den nordiska säljorganisationen med totalt ca 260 medarbetare. Fältservice ansvarar för att leverera mekaniska tjänster kring lager och lagerinbyggnader för nordiska industrikunder. SKF drivs av passionen att hjälpa kunder att öka sin konkurrenskraft och de har en hög aktivitetsnivå samt jobbar dynamiskt över avdelningsgränserna, där kundfokus är det centrala ledordet.
Fältservice består idag av 14 medarbetare, varav sex är placerade i norra Sverige, sju i Göteborg samt en i Bergslagen - där man nu utökar med en till servicetekniker.
Om rollen
Som servicetekniker planerar och utför du avancerade underhållsarbeten ute på fältet hos SKFs kunder inom bland annat pappers-, gruv-, stål och marinindustrin. Du arbetsleder och fördelar ut arbetsuppgifter till mekaniker på plats, kontrollmäter, ansvarar för och säkerställer att jobben blir utförda enligt högsta kvalitet. På sikt ingår det även att hålla en del utbildningar inom tex lager och monteringsteknik för kund.
Som en del av Fältservice är du ansiktet utåt för SKF och rollen innefattar en hel del kundkontakt och relationsbyggande. Du är ibland med på införsäljningar av service, fångar upp kundens behov och utvecklar affären inom service och kundanpassade lösningar.
Du arbetar i Mellansverige som distrikt och bor med fördel någonstans i Bergslagen såsom Borlänge, Falun eller Gävle med omnejd. Tjänsten innefattar resor på daglig basis och en del övernattningar. För rätt person finns möjlighet att även åka på utlandsjobb då Fältservice är en nordisk organisation med kunder över hela jordklotet. Din första tid på SKF samreser du mycket med andra serviceingenjörer, går utbildningar i Göteborg samt får en gedigen grund att stå på för att ta dig an rollen med rätt utvecklingsmöjligheter från start.
Din profil
Vi ser gärna att du som söker har god arbetslivserfarenhet som serviceingenjör eller tekniker med vana av att jobba med mekanik, underhåll och service inom industrin. Det är mycket meriterande om du jobbat på underhållsstopp och vet vad en resande tjänst innebär. Du är tekniskt kompetent med god förståelse för mekanik och ritningslära. På gymnasiet läste du med fördel teknisk inriktning såsom industritekniskt program eller liknande.
För att lyckas i rollen tror vi att du är självständig som person och har lätt för att ta egna initiativ och hitta lösningar på problem. Du är utåtriktad och trivs med att jobba i en kundnära roll, har god kommunikationsförmåga och besitter en ådra av god planering och struktur.
Krav
Arbetslivserfarenhet som serviceingenjör / tekniker
Industrivana med praktiskt och teoretiskt arbete
Gymnasieutbildning inom teknik eller motsvarande
Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Körkort B

Meriterande
Erfarenhet som resande servicetekniker på industristopp

Övrigt
Startdatum:?Enligt överenskommelse
Uppdragsform:?Tillsvidareanställning där du blir anställd direkt av SKF
Ort: Borlänge, Falun, Gävle med omnejd. Du utgår hemifrån i tjänsten samt arbetar i Mellansverige. Kontor finns i Hofors.
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. Läs mer om varför vi använder tester i våra rekryteringar?här.?De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar?kompetensbaserat?genom hela rekryteringsprocessen.
Sista ansökningsdatum är 2025-03-02, men då vi arbetar löpande med rekryteringsprocessen kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Södergren via 076-020 25 14 [email protected].
Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra. Visa mindre

Servicetekniker till SKF Fältservice i Mellansverige

Nu söker vi dig som är tekniskt kompetent, utåtriktad, som trivs på fältet och vill vara med och leverera högkvalitativa mekaniska tjänster till industrikunder i Mellansverige. Har du god förståelse för mekanik och arbetslivserfarenhet av service och underhåll inom industrin? Då kan det vara dig vi söker! Då vi arbetar med löpande urval kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, ansök därför redan idag! Om SKF SKF har funnits i mer än ... Visa mer
Nu söker vi dig som är tekniskt kompetent, utåtriktad, som trivs på fältet och vill vara med och leverera högkvalitativa mekaniska tjänster till industrikunder i Mellansverige. Har du god förståelse för mekanik och arbetslivserfarenhet av service och underhåll inom industrin? Då kan det vara dig vi söker!
Då vi arbetar med löpande urval kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, ansök därför redan idag!
Om SKF
SKF har funnits i mer än ett sekel och är idag en av världens största leverantörer av lager och relaterade tjänster och lösningar. Produkterna finns överallt i samhället. Faktum är att SKFs lösningar kan användas överallt där det finns rörelse. Det innebär att SKF är en viktig del av vardagen för människor och företag runt om i världen.
Fältservice är en av SKFs servicetjänster som ingår i den nordiska säljorganisationen med totalt ca 260 medarbetare. Fältservice ansvarar för att leverera mekaniska tjänster kring lager och lagerinbyggnader för nordiska industrikunder. SKF drivs av passionen att hjälpa kunder att öka sin konkurrenskraft och de har en hög aktivitetsnivå samt jobbar dynamiskt över avdelningsgränserna, där kundfokus är det centrala ledordet.
Fältservice består idag av 14 medarbetare, varav sex är placerade i norra Sverige, sju i Göteborg samt en i Bergslagen - där man nu utökar med en till servicetekniker.
Om rollen
Som servicetekniker planerar och utför du avancerade underhållsarbeten ute på fältet hos SKFs kunder inom bland annat pappers-, gruv-, stål och marinindustrin. Du arbetsleder och fördelar ut arbetsuppgifter till mekaniker på plats, kontrollmäter, ansvarar för och säkerställer att jobben blir utförda enligt högsta kvalitet. På sikt ingår det även att hålla en del utbildningar inom tex lager och monteringsteknik för kund.
Som en del av Fältservice är du ansiktet utåt för SKF och rollen innefattar en hel del kundkontakt och relationsbyggande. Du är ibland med på införsäljningar av service, fångar upp kundens behov och utvecklar affären inom service och kundanpassade lösningar.
Du arbetar i Mellansverige som distrikt och bor med fördel någonstans i Bergslagen såsom Borlänge, Falun eller Gävle med omnejd. Tjänsten innefattar resor på daglig basis och en del övernattningar. För rätt person finns möjlighet att även åka på utlandsjobb då Fältservice är en nordisk organisation med kunder över hela jordklotet. Din första tid på SKF samreser du mycket med andra serviceingenjörer, går utbildningar i Göteborg samt får en gedigen grund att stå på för att ta dig an rollen med rätt utvecklingsmöjligheter från start.
Din profil
Vi ser gärna att du som söker har god arbetslivserfarenhet som serviceingenjör eller tekniker med vana av att jobba med mekanik, underhåll och service inom industrin. Det är mycket meriterande om du jobbat på underhållsstopp och vet vad en resande tjänst innebär. Du är tekniskt kompetent med god förståelse för mekanik och ritningslära. På gymnasiet läste du med fördel teknisk inriktning såsom industritekniskt program eller liknande.
För att lyckas i rollen tror vi att du är självständig som person och har lätt för att ta egna initiativ och hitta lösningar på problem. Du är utåtriktad och trivs med att jobba i en kundnära roll, har god kommunikationsförmåga och besitter en ådra av god planering och struktur.
Krav
Arbetslivserfarenhet som serviceingenjör / tekniker
Industrivana med praktiskt och teoretiskt arbete
Gymnasieutbildning inom teknik eller motsvarande
Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Körkort B

Meriterande
Erfarenhet som resande servicetekniker på industristopp

Övrigt
Startdatum:?Enligt överenskommelse
Uppdragsform:?Tillsvidareanställning där du blir anställd direkt av SKF
Ort: Borlänge, Falun, Gävle med omnejd. Du utgår hemifrån i tjänsten samt arbetar i Mellansverige. Kontor finns i Hofors.
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. Läs mer om varför vi använder tester i våra rekryteringar?här.?De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar?kompetensbaserat?genom hela rekryteringsprocessen.
Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Södergren via 076-020 25 14 [email protected].
Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra. Visa mindre

Utesäljare med kundansvar till Tibnor

Ansök    Feb 1    Stegra Rekrytering AB    Utesäljare
Har du erfarenhet av försäljning och drivs av resultat och långsiktiga relationer? Tycker du om att resa och vill arbeta hos Sveriges största distributör med goda utvecklingsmöjligheter? Då kan du vara den vi söker! Vi arbetar med löpande urval så ansök redan idag! Observera att sista ansökningsdag är 2023-02-26 men vi arbetar med löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om Tibnor Tibnor förser industrin i Norden och Ba... Visa mer
Har du erfarenhet av försäljning och drivs av resultat och långsiktiga relationer? Tycker du om att resa och vill arbeta hos Sveriges största distributör med goda utvecklingsmöjligheter? Då kan du vara den vi söker! Vi arbetar med löpande urval så ansök redan idag!
Observera att sista ansökningsdag är 2023-02-26 men vi arbetar med löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Om Tibnor
Tibnor förser industrin i Norden och Baltikum med stål, metaller och bearbetningstjänster. De drivs av att göra skillnad för alla deras kunder.
Genom en unik lokal närvaro i Norden erbjuder Tibnor ett stort produktutbud och specialiserade bearbetningstjänster i kombination med expertis inom logistik, starka distributionsnätverk och moderna kundservicelösningar. Detta görs genom hög leveransprecision och korta ledtider, med tjänster som hjälper kunderna att förbättra sina materialflöden.
Tibnor har ca 1000 medarbetare i 7 länder och är ett dotterbolag till SSAB.
Om rollen
I rollen som utesäljare hos Tibnor säljer du hela produktsortimentet som innehåller ett tiotal områden som till exempel plåt, rör, specialstål, armering, aluminium, rostfritt, metall osv. Du har det yttersta kundansvaret för din region som stäcker sig från Motala till Gävle. Merparten av kunderna är befintliga små- och medelstora företag men det förekommer även nykundsbearbetning.
Du arbetar tätt tillsammans med innesäljare i både Sundsvall och Köping som samarbetar med dig gällande förfrågningar, offerter och order. Måndagar och fredagar arbetar du från kontoret med administration, planering och gemensamma möten. Resterande dagar är du ute på fält och besöker dina kunder.
Tibnor är Sveriges största distributör med ett stort kundbibliotek så här får du inte bara tillgång till information och utbildning för att lyckas i rollen, du kommer också tillhöra en stor organisation som premierar vidareutveckling. För den som vill finns det stora möjligheter att växa inom Tibnor och SSAB.
Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning där du har arbetat proaktivt med att ta kontakt med kunder. Du har ett högt eget driv och är trygg med att ringa ut till kunder och se affärsmöjligheter. För att lyckas i rollen tror vi att du har viss kunskap inom stål- och metallbranschen, det är bra om du har kunskaper inom plåt, rör, specialstål, armering, aluminium, rostfritt eller metall.
Som person har du hög social kompetens och vana av att skapa långsiktiga relationer med dina kunder. Du är resultatinriktad och en vinnarskalle som har förmågan att planera och strukturera ditt arbete på ett framgångsrikt sätt.
Du erbjuds en vardag med mycket eget ansvar och stor möjlighet att påverka din egen arbetssituation och utveckling. Under din första tid hos Tibnor kommer du att få gå en skräddarsydd utbildning där du får den kunskap du behöver för att lyckas i rollen, men vi söker dig som ser en långsiktig framtid på Tibnor så du kommer att få stöd och utveckling hela vägen.
Krav för tjänsten
Tidigare erfarenhet av proaktiv / uppsökande försäljning
Goda kunskaper inom plåt, rör, specialstål, armering, aluminium, rostfritt eller metall
Goda datakunskaper och tidigare erfarenhet av att arbeta i ett ERP-system, tex SAP
Flytande i svenska i tal och skrift
Körkort B

Meriterande
Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning inom stålbranschen

Övrigt
Startdatum: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Ort: Måndagar och fredagar kan du arbeta hemifrån eller på ett av Tibnors kontor i Köping, Kil, Eskilstuna eller Borlänge. Tisdagar, Onsdagar och Torsdagar besöker du kunder. Tjänsten innebär en hel del resor i regionen från Motala till Gävle. Tjänstebil tillhandahålls av arbetsgivaren.
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen.
Bakgrundskontroll kan komma att genomföras som en del i rekryteringsprocessen.
Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Holmquist via 076-029 90 39 och [email protected].
Stegra Rekrytering AB hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra. Visa mindre

Säljare / Entreprenör / Franchisetagare som vill driva eget företag

Ansök    Nov 24    Stegra Rekrytering AB    Utesäljare
Är du en B2B-säljare som alltid drömt om att driva eget? Vill du jobba med relationsförsäljning mot en uppskattad produkt där du har fria tyglar i hur du bedriver din verksamhet samtidigt som du får det stöd du behöver av en central organisation? PAAM Systems söker nu ytterligare en franchisetagare i regionen Värmland, Dalarna och Örebro. Om rollen Du får genom ett franchisekoncept möjligheten att starta upp en egen verksamhet för PAAM Systems i regionen V... Visa mer
Är du en B2B-säljare som alltid drömt om att driva eget? Vill du jobba med relationsförsäljning mot en uppskattad produkt där du har fria tyglar i hur du bedriver din verksamhet samtidigt som du får det stöd du behöver av en central organisation?
PAAM Systems söker nu ytterligare en franchisetagare i regionen Värmland, Dalarna och Örebro.
Om rollen
Du får genom ett franchisekoncept möjligheten att starta upp en egen verksamhet för PAAM Systems i regionen Värmland, Dalarna och Örebro. Med dig har du en etablerad och uppskattad produkt där du arbetar med hela kundupplevelsen från försäljning till installation och kundsupport. Licenskostnaden ger dig ensamrätt till all försäljning i ditt distrikt, till såväl nya som befintliga kunder, där ersättningsnivån för försäljningar är mycket generös.
Du kommer att arbeta proaktivt med att söka upp nya kunder och sälja in företagets produkter men också skapa relation med befintliga kunder, ta hand om inkommande leads samt försäljning av tillbehör och reservdelar. Du är ansvarig för hela försäljningsprocessen från beställning till installation och tillhörande utbildning samt felanmälningar.
I rollen finns ett stort ansvar och frihet där du själv bestämmer hur du vill nå dina mål. Du väljer vilka uppgifter du vill sköta själv och vilka du vill delegera till anställda eller konsulter. Under din första tid som franchisetagare får du en gedigen introduktion till PAAM Systems samt de utbildningar och verktyg du behöver för att lyckas i din nya roll. Den centrala organisationen finns sedan kvar som löpande stöttning när du etablerar och utvecklar ditt företag.
Om PAAM Systems
PAAM Systems ger idag hundratals företag och verksamheter runt om i Sverige en säkrare vardag med ett smart, interaktivt och tidsbesparande system för hantering av nycklar. PAAM Systems utvecklar och konstruerar produkterna och mjukvaran i Sverige och deras affärsidé är ett viktigt och naturligt steg i digitaliseringen som gör att verksamheter enkelt och effektivt kan använda smarta nyckelanläggningar genom ett webbaserat administrationsprogram.
En hög prioritet för många verksamheter är att ha säkra och väl fungerande nyckelhanteringsrutiner som löser tids- och resurskrävande problem som borttappade och ej återlämnade nycklar, rörig nyckelförvaring och manuell hantering av nyckelutlämningar och papperskvittenser. Fastighetsbolag, säkerhetsbolag och olika typer av vårdinrättningar är några exempel på verksamheter där nycklar måste hanteras säkert och effektivt.
Krav för rollen
B-körkort
Du ska ha ett genuint intresse för proaktiv B2B-försäljning och en vilja att driva eget företag

Meriterande
Tidigare erfarenhet av att driva eget företag
Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning med fokus på relationsförsäljning
Du är lösningsorienterad och ser snabbt vad du behöver göra när du står inför ett problem
Du behöver inte ha en teknisk bakgrund men du behöver vara en lättlärd person med en vilja att lära dig de kunskaper som krävs för att lyckas i rollen

Startdatum: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Ort: Värmland, Dalarna och Örebro
Låter det som något för dig? Om du vill veta mer om franchisekonceptet för PAAM Systems är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Holmquist via 076-029 90 39 eller [email protected]. Du kan också skicka in din ansökan direkt, då slår vi dig en signal inom kort och berättar mer.
Vi går igenom urvalet löpande vilket innebär att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra. Visa mindre

Säljare till Borlänge Handelsstål

Ansök    Sep 14    Stegra Rekrytering AB    Utesäljare
Vill du vara med på en spännande tillväxtresa med fokus på att öka försäljningen inom stål och metaller i närregionen? Har du erfarenhet från branschen och trivs i en säljarroll med mycket relationsbyggande och kundvård? Då kan du vara den vi söker! Om Borlänge Handelsstål Borlänge Handelsstål är en del av Handelsstålsgruppen som ägs av Tibnor. I gruppen ingår 12 bolag i några av Sveriges mer industritäta områden. Med ett komplett sortiment av stål och met... Visa mer
Vill du vara med på en spännande tillväxtresa med fokus på att öka försäljningen inom stål och metaller i närregionen? Har du erfarenhet från branschen och trivs i en säljarroll med mycket relationsbyggande och kundvård? Då kan du vara den vi söker!
Om Borlänge Handelsstål
Borlänge Handelsstål är en del av Handelsstålsgruppen som ägs av Tibnor. I gruppen ingår 12 bolag i några av Sveriges mer industritäta områden. Med ett komplett sortiment av stål och metaller samt bearbetningstjänster som kapning, blästring och målning verkar dotterbolagen lokalt och nära kunderna för att erbjuda trygga och snabba leveranser.
Borlänge Handelsstål har lokalt lager och säljkontor i Borlänge. På kontoret arbetar två innesäljare och två personer på lagret. Här erbjuds kunderna hela produktsortimentet från plåt och balk till stål och armering. Då Borlänge Handelsstål är i en expansiv fas är planen att personalstyrkan ska växa inom kort, med fler säljare och lageranställda.
Om rollen
I rollen som säljare kommer ditt främsta fokus vara att bearbeta nya potentiella kunder inom stålindustrin. Du arbetar proaktivt med att ringa samtal, boka möten och är ute på kundbesök där du säljer hela produktsortimentet från Borlänge Handelsstål.
I arbetsuppgifterna ingår även en del administration av de affärer du drar in i form av avtal, offerter och orderhantering men du får även stöttning av innesälj. Du arbetar nära övriga i teamet som har gemensamma försäljningsmål och där alla kan behöva hjälpas åt med lite av varje. I tjänsten reser du med bil och det geografiska distriktet är Dalarna med omnejd.
Din profil
Vi söker dig med starkt driv och mod som älskar försäljning och att skapa kontakter. Du är prestigelös inför att rycka in där det behövs och är en lagspelare som jobbar hårt för bolagets bästa.
För att lyckas i tjänsten tror vi att du har erfarenhet inom branschen, till exempel från den producerande industrin eller bygghandeln och därmed har en grundläggande förståelse och teknisk kompetens kring stål.
Krav för tjänsten
Mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift
Mycket god datorvana

Meriterande
Tidigare erfarenhet av stålbranschen från verkstadsindustrin, bygghandeln eller liknande
Tidigare erfarenhet av försäljning gärna inom stålbranschen eller liknande
Kunskap i affärssystemet SAP

Övrigt
Startdatum: Så snart som möjligt eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Ort: Borlänge med omnejd
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. Sista ansökningsdag är 2022-10-09 men vi arbetar med löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen.
Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Holmquist via 076-029 90 39 eller [email protected].
Stegra Rekrytering AB hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra. Visa mindre

Säljare / Entreprenör / Franchisetagare som vill driva eget företag

Ansök    Okt 19    Stegra Rekrytering AB    Utesäljare
Är du en B2B-säljare som alltid drömt om att driva eget? Vill du jobba med relationsförsäljning mot en uppskattad produkt där du har fria tyglar i hur du bedriver din verksamhet samtidigt som du får det stöd du behöver av en central organisation? PAAM Systems söker nu ytterligare en franchisetagare i regionen Värmland, Dalarna och Gävleborg. Om PAAM Systems PAAM Systems ger idag hundratals företag och verksamheter runt om i Sverige en säkrare vardag med et... Visa mer
Är du en B2B-säljare som alltid drömt om att driva eget? Vill du jobba med relationsförsäljning mot en uppskattad produkt där du har fria tyglar i hur du bedriver din verksamhet samtidigt som du får det stöd du behöver av en central organisation?
PAAM Systems söker nu ytterligare en franchisetagare i regionen Värmland, Dalarna och Gävleborg.
Om PAAM Systems
PAAM Systems ger idag hundratals företag och verksamheter runt om i Sverige en säkrare vardag med ett smart, interaktivt och tidsbesparande system för hantering av nycklar. PAAM Systems utvecklar och konstruerar produkterna och mjukvaran i Sverige och deras affärsidé är ett viktigt och naturligt steg i digitaliseringen som gör att verksamheter enkelt och effektivt kan använda smarta nyckelanläggningar genom ett webbaserat administrationsprogram.
En hög prioritet för många verksamheter är att ha säkra och väl fungerande nyckelhanteringsrutiner som löser tids- och resurskrävande problem som borttappade och ej återlämnade nycklar, rörig nyckelförvaring och manuell hantering av nyckelutlämningar och papperskvittenser. Fastighetsbolag, säkerhetsbolag och olika typer av vårdinrättningar är några exempel på verksamheter där nycklar måste hanteras säkert och effektivt.
Om rollen
Du får genom ett franchisekoncept möjligheten att starta upp en egen verksamhet för PAAM Systems i regionen Värmland, Dalarna och Gävleborg. Med dig har du en etablerad och uppskattad produkt där du arbetar med hela kundupplevelsen från försäljning till installation och kundsupport. Licenskostnaden ger dig ensamrätt till all försäljning i ditt distrikt, till såväl nya som befintliga kunder, där ersättningsnivån för försäljningar är mycket generös.
Du kommer att arbeta proaktivt med att söka upp nya kunder och sälja in företagets produkter men också skapa relation med befintliga kunder, ta hand om inkommande leads samt försäljning av tillbehör och reservdelar. Du är ansvarig för hela försäljningsprocessen från beställning till installation och tillhörande utbildning samt felanmälningar.
I rollen finns ett stort ansvar och frihet där du själv bestämmer hur du vill nå dina mål. Du väljer vilka uppgifter du vill sköta själv och vilka du vill delegera till anställda eller konsulter. Under din första tid som franchisetagare får du en gedigen introduktion till PAAM Systems samt de utbildningar och verktyg du behöver för att lyckas i din nya roll. Den centrala organisationen finns sedan kvar som löpande stöttning när du etablerar och utvecklar ditt företag.
Krav för rollen
B-körkort
Du ska ha ett genuint intresse för proaktiv B2B-försäljning och en vilja att driva eget företag

Meriterande
Tidigare erfarenhet av att driva eget företag
Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning med fokus på relationsförsäljning
Du är lösningsorienterad och ser snabbt vad du behöver göra när du står inför ett problem
Du behöver inte ha en teknisk bakgrund men du behöver vara en lättlärd person med en vilja att lära dig de kunskaper som krävs för att lyckas i rollen

Startdatum: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Ort: Värmland, Dalarna och Gävleborg
Låter det som något för dig? Om du vill veta mer om franchisekonceptet för PAAM Systems är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Holmquist via 076-029 90 39 eller [email protected]. Du kan också skicka in din ansökan direkt, då slår vi dig en signal inom kort och berättar mer.
Vi går igenom urvalet löpande vilket innebär att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra. Visa mindre

Säljare / Entreprenör / Franchisetagare som vill driva eget företag

Ansök    Nov 3    Stegra Rekrytering AB    Utesäljare
Är du en B2B-säljare som alltid drömt om att driva eget? Vill du jobba med relationsförsäljning mot en uppskattad produkt där du har fria tyglar i hur du bedriver din verksamhet samtidigt som du får det stöd du behöver av en central organisation? PAAM Systems söker nu ytterligare en franchisetagare i regionen Värmland, Dalarna och Örebro. Om rollen Du får genom ett franchisekoncept möjligheten att starta upp en egen verksamhet för PAAM Systems i regionen V... Visa mer
Är du en B2B-säljare som alltid drömt om att driva eget? Vill du jobba med relationsförsäljning mot en uppskattad produkt där du har fria tyglar i hur du bedriver din verksamhet samtidigt som du får det stöd du behöver av en central organisation?
PAAM Systems söker nu ytterligare en franchisetagare i regionen Värmland, Dalarna och Örebro.
Om rollen
Du får genom ett franchisekoncept möjligheten att starta upp en egen verksamhet för PAAM Systems i regionen Värmland, Dalarna och Örebro. Med dig har du en etablerad och uppskattad produkt där du arbetar med hela kundupplevelsen från försäljning till installation och kundsupport. Licenskostnaden ger dig ensamrätt till all försäljning i ditt distrikt, till såväl nya som befintliga kunder, där ersättningsnivån för försäljningar är mycket generös.
Du kommer att arbeta proaktivt med att söka upp nya kunder och sälja in företagets produkter men också skapa relation med befintliga kunder, ta hand om inkommande leads samt försäljning av tillbehör och reservdelar. Du är ansvarig för hela försäljningsprocessen från beställning till installation och tillhörande utbildning samt felanmälningar.
I rollen finns ett stort ansvar och frihet där du själv bestämmer hur du vill nå dina mål. Du väljer vilka uppgifter du vill sköta själv och vilka du vill delegera till anställda eller konsulter. Under din första tid som franchisetagare får du en gedigen introduktion till PAAM Systems samt de utbildningar och verktyg du behöver för att lyckas i din nya roll. Den centrala organisationen finns sedan kvar som löpande stöttning när du etablerar och utvecklar ditt företag.
Om PAAM Systems
PAAM Systems ger idag hundratals företag och verksamheter runt om i Sverige en säkrare vardag med ett smart, interaktivt och tidsbesparande system för hantering av nycklar. PAAM Systems utvecklar och konstruerar produkterna och mjukvaran i Sverige och deras affärsidé är ett viktigt och naturligt steg i digitaliseringen som gör att verksamheter enkelt och effektivt kan använda smarta nyckelanläggningar genom ett webbaserat administrationsprogram.
En hög prioritet för många verksamheter är att ha säkra och väl fungerande nyckelhanteringsrutiner som löser tids- och resurskrävande problem som borttappade och ej återlämnade nycklar, rörig nyckelförvaring och manuell hantering av nyckelutlämningar och papperskvittenser. Fastighetsbolag, säkerhetsbolag och olika typer av vårdinrättningar är några exempel på verksamheter där nycklar måste hanteras säkert och effektivt.
Krav för rollen
B-körkort
Du ska ha ett genuint intresse för proaktiv B2B-försäljning och en vilja att driva eget företag

Meriterande
Tidigare erfarenhet av att driva eget företag
Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning med fokus på relationsförsäljning
Du är lösningsorienterad och ser snabbt vad du behöver göra när du står inför ett problem
Du behöver inte ha en teknisk bakgrund men du behöver vara en lättlärd person med en vilja att lära dig de kunskaper som krävs för att lyckas i rollen

Startdatum: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Ort: Värmland, Dalarna och Örebro
Låter det som något för dig? Om du vill veta mer om franchisekonceptet för PAAM Systems är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Holmquist via 076-029 90 39 eller [email protected]. Du kan också skicka in din ansökan direkt, då slår vi dig en signal inom kort och berättar mer.
Vi går igenom urvalet löpande vilket innebär att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra. Visa mindre

Utesäljare till LOHILO i Gävle / Dalarna

Ansök    Sep 16    Stegra Rekrytering AB    Utesäljare
Nu söker vi dig som vill representera det starka varumärket LOHILO i rollen som utesäljare inom dryck och glass! Om LOHILO "Allt började en dag efter gymmet. Vi hade insett att skopa upp glass direkt efter ett träningspass kanske inte var det smartaste att göra. Sen dess har vi arbetat med att förändra den verkligheten på alla tänkbara möjliga sätt. En stark vilja som gjorde oss till en av dem första i världen att producera glass med hög proteinhalt. Som n... Visa mer
Nu söker vi dig som vill representera det starka varumärket LOHILO i rollen som utesäljare inom dryck och glass!
Om LOHILO
"Allt började en dag efter gymmet. Vi hade insett att skopa upp glass direkt efter ett träningspass kanske inte var det smartaste att göra. Sen dess har vi arbetat med att förändra den verkligheten på alla tänkbara möjliga sätt. En stark vilja som gjorde oss till en av dem första i världen att producera glass med hög proteinhalt. Som ni kan föreställa er så skulle aldrig glass- och dryckesälskare som oss nöja sig med något som bara är näringsrikt. För oss är det lika viktigt att skapa produkter som smakar riktigt gott. Det är vårt DNA."
LOHILO fokuserar idag på funktionella drycker och livsmedel där produkterna innehåller en eller flera funktioner som vitaminer, mineraler eller liknande.
Med det sagt så är varumärket LOHILO alltid i utveckling: ändrar verkligheten genom våra produkter och gör det möjligt att njuta av livet fullt ut - utan att kompromissa på våra hälsosamma och aktiva livsstilsmål.
Välkommen ombord! Det finns alltid plats för fler i vår stora familj av gymfreaks, världsmästare, medieprofiler, kontorsrockare, säljmaskiner, personliga tränare, studenter, fabriks-guruer, näringsspecialister och mer!
Om rollen
I rollen som utesäljare genomför du kundbesök inom dagligvaruhandeln i ditt distrikt där du säljer hela produktportföljen för LOHILO vilket inkluderar energidrycker, bars, glass samt produkter från Superfruit. Du ansvarar för orderhantering, plock i butiker, försäljning av kampanjer samt överlag hålla en hög servicenivå gentemot kund.
Kända varumärken i produktportföljen inkluderar bl.a Lohilo, Häagen Dazs, Halo Top, Alvestaglass, Nick’s, Bubbies och Järnaglass.
Att vara utesäljare hos LOHILO innebär att ditt jobb är att säkerställa LOHILO's tillgänglighet och synlighet i butikerna, samt att hjälpa kunderna att maximera deras försäljning av LOHILO's produkter ut genom kassan och bygga långsiktiga kundrelationer.
Din profil
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som älskar försäljning och som har rätt driv för att vara med i LOHILO's tillväxtresa framåt. Du har en aktiv livsstil och är en utåtriktad person som kommer in i kundmötet med rätt attityd och massor av energi. Tjänsten innebär att du besöker kunder inom dagligvaruhandeln så det är viktigt att du trivs med att arbeta självgående och därmed ta eget ansvar för dina dagar.
Har du arbetat inom dagligvaruhandeln, kanske som avdelningsansvarig, väger det tungt. Det är en stor fördel om du har förståelse för hur det fungerar i butik med försäljning, plock, orderhantering och hur man placerar varorna i butiken. Har du arbetat med försäljning inom relevant område tidigare är det också ett stort plus.
Krav för tjänsten
Tidigare arbetslivserfarenhet inom dagligvaruhandeln eller försäljning inom relevant område för tjänsten
Du har en aktiv livsstil och ett genuint intresse av LOHILO's varumärke och produkter
Du är en strukturerad och ansvarsfull person fylld av energi som älskar försäljning
Körkort B

Startdatum: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Lön: Fast del samt provision där du har stora möjlighet att påverka din lön
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen.
Vi går igenom urvalet löpande vilket innebär att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Holmquist via 076-029 90 39 eller [email protected].
Stegra Rekrytering AB hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra. Visa mindre

Säljare / Entreprenör / Franchisetagare som vill driva eget företag

Ansök    Aug 4    Stegra Rekrytering AB    Utesäljare
Är du en B2B-säljare som alltid drömt om att driva eget? Vill du jobba med relationsförsäljning mot en uppskattad produkt där du har fria tyglar i hur du bedriver din verksamhet samtidigt som du får det stöd du behöver av en central organisation? PAAM Systems söker nu ytterligare en franchisetagare i regionen Värmland, Dalarna och Gävleborg. Om PAAM Systems PAAM Systems ger idag hundratals företag och verksamheter runt om i Sverige en säkrare vardag med et... Visa mer
Är du en B2B-säljare som alltid drömt om att driva eget? Vill du jobba med relationsförsäljning mot en uppskattad produkt där du har fria tyglar i hur du bedriver din verksamhet samtidigt som du får det stöd du behöver av en central organisation?
PAAM Systems söker nu ytterligare en franchisetagare i regionen Värmland, Dalarna och Gävleborg.
Om PAAM Systems
PAAM Systems ger idag hundratals företag och verksamheter runt om i Sverige en säkrare vardag med ett smart, interaktivt och tidsbesparande system för hantering av nycklar. PAAM Systems utvecklar och konstruerar produkterna och mjukvaran i Sverige och deras affärsidé är ett viktigt och naturligt steg i digitaliseringen som gör att verksamheter enkelt och effektivt kan använda smarta nyckelanläggningar genom ett webbaserat administrationsprogram.
En hög prioritet för många verksamheter är att ha säkra och väl fungerande nyckelhanteringsrutiner som löser tids- och resurskrävande problem som borttappade och ej återlämnade nycklar, rörig nyckelförvaring och manuell hantering av nyckelutlämningar och papperskvittenser. Fastighetsbolag, säkerhetsbolag och olika typer av vårdinrättningar är några exempel på verksamheter där nycklar måste hanteras säkert och effektivt.
Om rollen
Du får genom ett franchisekoncept möjligheten att starta upp en egen verksamhet för PAAM Systems i regionen Värmland, Dalarna och Gävleborg. Med dig har du en etablerad och uppskattad produkt där du arbetar med hela kundupplevelsen från försäljning till installation och kundsupport. Licenskostnaden ger dig ensamrätt till all försäljning i ditt distrikt, till såväl nya som befintliga kunder, där ersättningsnivån för försäljningar är mycket generös.
Du kommer att arbeta proaktivt med att söka upp nya kunder och sälja in företagets produkter men också skapa relation med befintliga kunder, ta hand om inkommande leads samt försäljning av tillbehör och reservdelar. Du är ansvarig för hela försäljningsprocessen från beställning till installation och tillhörande utbildning samt felanmälningar.
I rollen finns ett stort ansvar och frihet där du själv bestämmer hur du vill nå dina mål. Du väljer vilka uppgifter du vill sköta själv och vilka du vill delegera till anställda eller konsulter. Under din första tid som franchisetagare får du en gedigen introduktion till PAAM Systems samt de utbildningar och verktyg du behöver för att lyckas i din nya roll. Den centrala organisationen finns sedan kvar som löpande stöttning när du etablerar och utvecklar ditt företag.
Krav för rollen
B-körkort
Du ska ha ett genuint intresse för proaktiv B2B-försäljning och en vilja att driva eget företag

Meriterande
Tidigare erfarenhet av att driva eget företag
Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning med fokus på relationsförsäljning
Du är lösningsorienterad och ser snabbt vad du behöver göra när du står inför ett problem
Du behöver inte ha en teknisk bakgrund men du behöver vara en lättlärd person med en vilja att lära dig de kunskaper som krävs för att lyckas i rollen

Startdatum: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Ort: Värmland, Dalarna och Gävleborg
Låter det som något för dig? Om du vill veta mer om franchisekonceptet för PAAM Systems är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Holmquist via 076-029 90 39 eller [email protected]. Du kan också skicka in din ansökan direkt, då slår vi dig en signal inom kort och berättar mer.
Vi går igenom urvalet löpande vilket innebär att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra. Visa mindre

Säljare / Entreprenör / Franchisetagare som vill driva eget företag

Ansök    Aug 31    Stegra Rekrytering AB    Utesäljare
Är du en B2B-säljare som alltid drömt om att driva eget? Vill du jobba med relationsförsäljning mot en uppskattad produkt där du har fria tyglar i hur du bedriver din verksamhet samtidigt som du får det stöd du behöver av en central organisation? PAAM Systems söker nu ytterligare en franchisetagare i regionen Värmland, Dalarna och Gävleborg. Om PAAM Systems PAAM Systems ger idag hundratals företag och verksamheter runt om i Sverige en säkrare vardag med et... Visa mer
Är du en B2B-säljare som alltid drömt om att driva eget? Vill du jobba med relationsförsäljning mot en uppskattad produkt där du har fria tyglar i hur du bedriver din verksamhet samtidigt som du får det stöd du behöver av en central organisation?
PAAM Systems söker nu ytterligare en franchisetagare i regionen Värmland, Dalarna och Gävleborg.
Om PAAM Systems
PAAM Systems ger idag hundratals företag och verksamheter runt om i Sverige en säkrare vardag med ett smart, interaktivt och tidsbesparande system för hantering av nycklar. PAAM Systems utvecklar och konstruerar produkterna och mjukvaran i Sverige och deras affärsidé är ett viktigt och naturligt steg i digitaliseringen som gör att verksamheter enkelt och effektivt kan använda smarta nyckelanläggningar genom ett webbaserat administrationsprogram.
En hög prioritet för många verksamheter är att ha säkra och väl fungerande nyckelhanteringsrutiner som löser tids- och resurskrävande problem som borttappade och ej återlämnade nycklar, rörig nyckelförvaring och manuell hantering av nyckelutlämningar och papperskvittenser. Fastighetsbolag, säkerhetsbolag och olika typer av vårdinrättningar är några exempel på verksamheter där nycklar måste hanteras säkert och effektivt.
Om rollen
Du får genom ett franchisekoncept möjligheten att starta upp en egen verksamhet för PAAM Systems i regionen Värmland, Dalarna och Gävleborg. Med dig har du en etablerad och uppskattad produkt där du arbetar med hela kundupplevelsen från försäljning till installation och kundsupport. Licenskostnaden ger dig ensamrätt till all försäljning i ditt distrikt, till såväl nya som befintliga kunder, där ersättningsnivån för försäljningar är mycket generös.
Du kommer att arbeta proaktivt med att söka upp nya kunder och sälja in företagets produkter men också skapa relation med befintliga kunder, ta hand om inkommande leads samt försäljning av tillbehör och reservdelar. Du är ansvarig för hela försäljningsprocessen från beställning till installation och tillhörande utbildning samt felanmälningar.
I rollen finns ett stort ansvar och frihet där du själv bestämmer hur du vill nå dina mål. Du väljer vilka uppgifter du vill sköta själv och vilka du vill delegera till anställda eller konsulter. Under din första tid som franchisetagare får du en gedigen introduktion till PAAM Systems samt de utbildningar och verktyg du behöver för att lyckas i din nya roll. Den centrala organisationen finns sedan kvar som löpande stöttning när du etablerar och utvecklar ditt företag.
Krav för rollen
B-körkort
Du ska ha ett genuint intresse för proaktiv B2B-försäljning och en vilja att driva eget företag

Meriterande
Tidigare erfarenhet av att driva eget företag
Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning med fokus på relationsförsäljning
Du är lösningsorienterad och ser snabbt vad du behöver göra när du står inför ett problem
Du behöver inte ha en teknisk bakgrund men du behöver vara en lättlärd person med en vilja att lära dig de kunskaper som krävs för att lyckas i rollen

Startdatum: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Ort: Värmland, Dalarna och Gävleborg
Låter det som något för dig? Om du vill veta mer om franchisekonceptet för PAAM Systems är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Holmquist via 076-029 90 39 eller [email protected]. Du kan också skicka in din ansökan direkt, då slår vi dig en signal inom kort och berättar mer.
Vi går igenom urvalet löpande vilket innebär att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra. Visa mindre

Säljare som vill driva eget företag

Ansök    Jul 7    Stegra Rekrytering AB    Utesäljare
Är du en B2B-säljare som har erfarenhet av att driva bolag eller har du alltid drömt om att driva eget? Vill du jobba med relationsförsäljning mot en uppskattad produkt där du har fria tyglar i hur du bedriver din verksamhet samtidigt som du får det stöd du behöver av en central organisation? PAAM Systems söker nu ytterligare en franchisetagare i regionen Värmland, Dalarna och Gävleborg. Om PAAM Systems PAAM Systems ger idag hundratals företag och verks... Visa mer
Är du en B2B-säljare som har erfarenhet av att driva bolag eller har du alltid drömt om att driva eget? Vill du jobba med relationsförsäljning mot en uppskattad produkt där du har fria tyglar i hur du bedriver din verksamhet samtidigt som du får det stöd du behöver av en central organisation?

PAAM Systems söker nu ytterligare en franchisetagare i regionen Värmland, Dalarna och Gävleborg.

Om PAAM Systems

PAAM Systems ger idag hundratals företag och verksamheter runt om i Sverige en säkrare vardag med ett smart, interaktivt och tidsbesparande system för hantering av nycklar. PAAM Systems utvecklar och konstruerar produkterna och mjukvaran i Sverige och deras affärsidé är ett viktigt och naturligt steg i digitaliseringen som gör att verksamheter enkelt och effektivt kan använda smarta nyckelanläggningar genom ett webbaserat administrationsprogram.

En hög prioritet för många verksamheter är att ha säkra och väl fungerande nyckelhanteringsrutiner som löser tids- och resurskrävande problem som borttappade och ej återlämnade nycklar, rörig nyckelförvaring och manuell hantering av nyckelutlämningar och papperskvittenser. Fastighetsbolag, säkerhetsbolag och olika typer av vårdinrättningar är några exempel på verksamheter där nycklar måste hanteras säkert och effektivt.

Om rollen

Du får genom ett franchisekoncept möjligheten att starta upp en egen verksamhet för PAAM Systems i regionen Värmland, Dalarna och Gävleborg. Med dig har du en etablerad och uppskattad produkt där du arbetar med hela kundupplevelsen från försäljning till installation och kundsupport. Licenskostnaden ger dig ensamrätt till all försäljning i ditt distrikt, till såväl nya som befintliga kunder, där ersättningsnivån för försäljningar är mycket generös.

Du kommer att arbeta proaktivt med att söka upp nya kunder och sälja in företagets produkter men också skapa relation med befintliga kunder, ta hand om inkommande leads samt försäljning av tillbehör och reservdelar. Du är ansvarig för hela försäljningsprocessen från beställning till installation och tillhörande utbildning samt felanmälningar.

I rollen finns ett stort ansvar och frihet där du själv bestämmer hur du vill nå dina mål. Du väljer vilka uppgifter du vill sköta själv och vilka du vill delegera till anställda eller konsulter. Under din första tid som franchisetagare får du en gedigen introduktion till PAAM Systems samt de utbildningar och verktyg du behöver för att lyckas i din nya roll. Den centrala organisationen finns sedan kvar som löpande stöttning när du etablerar och utvecklar ditt företag.

Krav för rollen

B-körkort

Du ska ha ett genuint intresse för proaktiv B2B-försäljning och en vilja att driva eget företag

Meriterande

Tidigare erfarenhet av att driva eget företag

Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning med fokus på relationsförsäljning

Du är lösningsorienterad och ser snabbt vad du behöver göra när du står inför ett problem

Du behöver inte ha en teknisk bakgrund men du behöver vara en lättlärd person med en vilja att lära dig de kunskaper som krävs för att lyckas i rollen

Startdatum: Enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Ort: Värmland, Dalarna och Gävleborg

Låter det som något för dig? Om du vill veta mer om franchisekonceptet för PAAM Systems är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Holmquist via 076-029 90 39 eller [email protected]. Du kan också skicka in din ansökan direkt, då slår vi dig en signal inom kort och berättar mer.

Vi går igenom urvalet löpande vilket innebär att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra. Visa mindre

Säljare som vill driva eget företag

Ansök    Jun 7    Stegra Rekrytering AB    Utesäljare
Är du en B2B-säljare som har erfarenhet av att driva bolag eller har du alltid drömt om att driva eget? Vill du jobba med relationsförsäljning mot en uppskattad produkt där du har fria tyglar i hur du bedriver din verksamhet samtidigt som du får det stöd du behöver av en central organisation? PAAM Systems söker nu ytterligare en franchisetagare i regionen Värmland, Dalarna och Gävleborg. Om PAAM Systems PAAM Systems ger idag hundratals företag och verks... Visa mer
Är du en B2B-säljare som har erfarenhet av att driva bolag eller har du alltid drömt om att driva eget? Vill du jobba med relationsförsäljning mot en uppskattad produkt där du har fria tyglar i hur du bedriver din verksamhet samtidigt som du får det stöd du behöver av en central organisation?

PAAM Systems söker nu ytterligare en franchisetagare i regionen Värmland, Dalarna och Gävleborg.

Om PAAM Systems

PAAM Systems ger idag hundratals företag och verksamheter runt om i Sverige en säkrare vardag med ett smart, interaktivt och tidsbesparande system för hantering av nycklar. PAAM Systems utvecklar och konstruerar produkterna och mjukvaran i Sverige och deras affärsidé är ett viktigt och naturligt steg i digitaliseringen som gör att verksamheter enkelt och effektivt kan använda smarta nyckelanläggningar genom ett webbaserat administrationsprogram.

En hög prioritet för många verksamheter är att ha säkra och väl fungerande nyckelhanteringsrutiner som löser tids- och resurskrävande problem som borttappade och ej återlämnade nycklar, rörig nyckelförvaring och manuell hantering av nyckelutlämningar och papperskvittenser. Fastighetsbolag, säkerhetsbolag och olika typer av vårdinrättningar är några exempel på verksamheter där nycklar måste hanteras säkert och effektivt.

Om rollen

Du får genom ett franchisekoncept möjligheten att starta upp en egen verksamhet för PAAM Systems i regionen Värmland, Dalarna och Gävleborg. Med dig har du en etablerad och uppskattad produkt där du arbetar med hela kundupplevelsen från försäljning till installation och kundsupport. Licenskostnaden ger dig ensamrätt till all försäljning i ditt distrikt, till såväl nya som befintliga kunder, där ersättningsnivån för försäljningar är mycket generös.

Du kommer att arbeta proaktivt med att söka upp nya kunder och sälja in företagets produkter men också skapa relation med befintliga kunder, ta hand om inkommande leads samt försäljning av tillbehör och reservdelar. Du är ansvarig för hela försäljningsprocessen från beställning till installation och tillhörande utbildning samt felanmälningar.

I rollen finns ett stort ansvar och frihet där du själv bestämmer hur du vill nå dina mål. Du väljer vilka uppgifter du vill sköta själv och vilka du vill delegera till anställda eller konsulter. Under din första tid som franchisetagare får du en gedigen introduktion till PAAM Systems samt de utbildningar och verktyg du behöver för att lyckas i din nya roll. Den centrala organisationen finns sedan kvar som löpande stöttning när du etablerar och utvecklar ditt företag.

Krav för rollen

B-körkort

Du ska ha ett genuint intresse för proaktiv B2B-försäljning och en vilja att driva eget företag

Meriterande

Tidigare erfarenhet av att driva eget företag

Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning med fokus på relationsförsäljning

Du är lösningsorienterad och ser snabbt vad du behöver göra när du står inför ett problem

Du behöver inte ha en teknisk bakgrund men du behöver vara en lättlärd person med en vilja att lära dig de kunskaper som krävs för att lyckas i rollen

Startdatum: Enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Ort: Värmland, Dalarna och Gävleborg

Låter det som något för dig? Om du vill veta mer om franchisekonceptet för PAAM Systems är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Holmquist via 076-029 90 39 eller [email protected]. Du kan också skicka in din ansökan direkt, då slår vi dig en signal inom kort och berättar mer.

Vi går igenom urvalet löpande vilket innebär att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra. Visa mindre

Säljare som vill driva eget företag

Ansök    Maj 26    Stegra Rekrytering AB    Utesäljare
Vi söker franchisetagare till PAAM Systems! Bakgrund PAAM Systems ger idag hundratals företag och verksamheter runt om i Sverige en säkrare vardag med ett smart, interaktivt och tidsbesparande system för hantering av nycklar. PAAM Systems utvecklar och konstruerar produkterna och mjukvaran i Sverige och deras affärsidé är ett viktigt och naturligt steg i digitaliseringen som gör att verksamheter enkelt och effektivt kan använda smarta nyckelanläggningar ... Visa mer
Vi söker franchisetagare till PAAM Systems!

Bakgrund

PAAM Systems ger idag hundratals företag och verksamheter runt om i Sverige en säkrare vardag med ett smart, interaktivt och tidsbesparande system för hantering av nycklar. PAAM Systems utvecklar och konstruerar produkterna och mjukvaran i Sverige och deras affärsidé är ett viktigt och naturligt steg i digitaliseringen som gör att verksamheter enkelt och effektivt kan använda smarta nyckelanläggningar genom ett webbaserat administrationsprogram.

En hög prioritet för många verksamheter är att ha säkra och väl fungerande nyckelhanteringsrutiner som löser tids- och resurskrävande problem som borttappade och ej återlämnade nycklar, rörig nyckelförvaring och manuell hantering av nyckelutlämningar och papperskvittenser. Fastighetsbolag, säkerhetsbolag och olika typer av vårdinrättningar är några exempel på verksamheter där nycklar måste hanteras säkert och effektivt.

Vad vi erbjuder dig

Du får genom ett franchisekoncept möjligheten att starta upp en egen verksamhet för PAAM Systems i regionen Värmland, Dalarna och Gävleborg. Med dig har du en etablerad och uppskattad produkt där du arbetar med hela kundupplevelsen från försäljning till installation och kundsupport. Licenskostnaden ger dig ensamrätt till all försäljning i ditt distrikt, till såväl nya som befintliga kunder, där ersättningsnivån för försäljningar är mycket generös.

Du kommer att arbeta proaktivt med att söka upp nya kunder och sälja in företagets produkter men också skapa relation med befintliga kunder, ta hand om inkommande leads samt försäljning av tillbehör och reservdelar. Du är ansvarig för hela försäljningsprocessen från beställning till installation och tillhörande utbildning samt felanmälningar.

I rollen finns ett stort ansvar och frihet där du själv bestämmer hur du vill nå dina mål. Du väljer vilka uppgifter du vill sköta själv och vilka du vill delegera till anställda eller konsulter. Under din första tid som franchisetagare får du en gedigen introduktion till PAAM Systems samt de utbildningar och verktyg du behöver för att lyckas i din nya roll. Den centrala organisationen finns sedan kvar som löpande stöttning när du etablerar och utvecklar ditt företag.

Krav för rollen

B-körkort

Du ska ha ett genuint intresse för proaktiv försäljning och en vilja att driva eget företag

Meriterande

Tidigare erfarenhet av att driva eget företag

Tidigare erfarenhet av proaktiv B2B-försäljning

Du är lösningsorienterad och ser snabbt vad du behöver göra när du står inför ett problem

Du behöver inte ha en teknisk bakgrund men du behöver vara en lättlärd person med en vilja att lära dig de kunskaper som krävs för att lyckas i rollen

Startdatum: Enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Ort: Värmland, Dalarna och Gävleborg

Låter det som något för dig? Om du vill veta mer om franchisekonceptet för PAAM Systems är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Holmquist via 076-029 90 39 eller [email protected]. Du kan också skicka in din ansökan direkt, då slår vi dig en signal inom kort och berättar mer.

Vi går igenom urvalet löpande vilket innebär att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra. Visa mindre